Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Ute för 2:a varvet i år.Var tvungen att leta upp denna tråden igen när jag såg annonsen på Blocket.
Hur var det nu E-types gamla dänga gick? Here I go ag....
https://www.blocket.se/vi/84782811.htm
Kör ju inget med den och att den bara står och samlar dam är ju ingen större hitt.
Nu kanske du tror att jag sänkt priset, men den kostar ungefär samma som innan. Skillnaden är att jag numera även annonserar den med bara offroad däcken för billigare peng. Skall du ha med motardprylarna blir det mera.
I år har det varit lite annorlunda intresse för den. Haft 2 som skulle kommit och kollat på den men inte dykt upp. Tjohoo...
1 var samma som för 2 år sen. Dök inte upp i år heller
Hen glömde bort att denne skulle åka hit och kolla på den. Dafuck.. Måste vara jobbigt att vara så glömsk.
Sen ett gäng byten mot olika bilar som jag inte riktigt varit intresserad av.
Kan byta den mot nyare liten skåpbil med ac+drag. Behöver en sån.
Har iofs haft några som ville köpa den och kom överens om acceptabelt pris.
Första i Uppsala och andra i Husum. Sen när jag frågar hur de tänkt komma och hämta den, med släp eller skåpbil så undrar de om man inte kan köra den. Jo det går utmärkt, men det blir ju lite svårt att få med sig motarddäcken, kåpdelarna, lådan med reservdelar, osv.
Sen blir nästa fråga vart hojen finns och svaret blir 65 mil från Uppsala och 116 mil från Husum. Där dog båda köpen.
Alltså, det framgår vart i landet den finns, i annonsen.
Hade hoppats någon ville byta den mot en äkta traktor med frontlastare. Skulle faktiskt behöva en sån
Men jag gissar på att jag behåller den några år till
Men då måste jag f*n börja köra den alltså. Den kan inte bara stå.