I Spanien är det mer stil och personlighet som avgör om man är cool eller inte, i Sverige är det prylarna man äger. Att se bra ut, ha koll på stil och mode och t ex mat & dryck, att ha många vänner och känna rätt personer är viktigt i Spanien, som jag ser det.
"Hög fart och snabb acceleration" låter mest jobbigt, för att inte säga farligt. Sånt kan man roa sig med vid banåkning, i trafiken verkar det rätt galet. För mig är det mer frihetsupplevelsen, att susa fram i 70-80 på en slingrande landsväg ger mer än att ligga i 150 på motorvägen. Fortare har jag aldrig åkt med mc, så det vet jag iofs inget om.
Jag känner folk som hellre skiter i att köpa bil/mc ö h t, om de inte har råd med det värsta som finns. Att köra i nåt annat än den nyaste Volvon med största motorn vore otänkbart för dem.
Jag äger en SportHoj som rullat över 24 000 mil, är det rätt pryl att äga som svensk?
Eller är det ett bevis på att jag saknar stil och personlighet?
Den klarar 265 kph och kommer upp i 200 på 10 sekunder, är det farligt?
Vet du, jag kan
välja om jag vill gasa fullt eller köra som om det vore en trimmad moppe!
Om det vore så farligt hade jag väl inte överlevt snart 40 år i sadeln!
Du låter som en alkolist som inte kan ha alkoholhaltiga drycker hemma och då ska ingen annan heller ha det...
Delge gärna oss andra vad som gör dig lycklig.
Men säg inte att vi andra måste tycka likadant!
Jag bryr mig inte om du tycker jag har "rätt" stil eller personlighet, jag väljer själv vad jag gillar, inte vad du eller någon majoritet tycker.
Finns det ingen annan tråd du kan förorena med "så härligt osvenskt" och diverse halmgubbar
Om du inte gillar det han skriver så låt bli att läsa!
Har du avvikande åsikt så argumentera emot istället för att försöka tysta!
Vi
måste tillåta även det vi inte gillar om SportHoj ska överleva!
Krama varandra i trafiken!