http://www.blocket.se/halland/Honda_VFR_800_FA_Interceptor_Rothmans___Unik_35329269.htm?ca=17&w=3
Rothmans? Han måste blandat ihop sitt namn med HRC...
http://www.blocket.se/halland/Honda_VFR_800_FA_Interceptor_Rothmans___Unik_35329269.htm?ca=17&w=3
Vet inte varför det skulle vara något konstigt med VFR800 LE Rothmans??
Limited edition Honda VFR800 (Rothmans)
Rätt värd dryga 70k sek ! The Tri-Colour VFR800 will go on sale for $16290, around £7000.
Rätt värd dryga 70k sek ! The Tri-Colour VFR800 will go on sale for $16290, around £7000.
Varför är det patetiskt att roa sig åt lustigheter en del kläcker ur sig, oavsett om det är rätt eller fel? Det roliga med den här annonsen, om jag ska förklara det, är att säljaren påstår sig ha en unik hoj, lackad i en speciell Rothmans lack (som Honda hade på sina racehojar på 80 och 90 talet). Yes, Rothmans är en snygg lack. Men nu är det ju så att hans hoj inte har den lacken. Extra roligt då han till och med kallar sig för Rothmans.Att folk kan roa sig åt andra på blocket är ju rätt fantaskt patetiskt.
Alla kan ju inte vara så duktiga p rättsrådiga som ni är.
Visst är det kul när det kommer roligt skriven annons....men vad är det för spec med den här?
Men en Rothmans lackad Honda är lite nostalgi.
Skitig mobilkamera?
Hellre sådär än det alltför typiska "Inte min på bild men likadan"
Jag har börjat att irritera mig jävligt mycket på folk som vill ha överpris på sina hojar!
Jag vet vad överpris är så börjar inte med det där att den är i toppskick och att den har gått
jävligt lite! Det finns gränser era drömmare! Ja jag talar just till dig som har satt ut din jävla hoj för 15000:- mer än den är värd! Och jag skiter i om du heter Lisa och har rosa nagellack eller Annika med facebook och permanentat hår! Ta normala priser era oduglingar! Och det gäller även Lasse, Johan, och stefan med era bankörda slitna R-hojar!
(OBS! Alla namn är påhittade)
Jag har börjat att irritera mig jävligt mycket på folk som vill ha överpris på sina hojar!
Jag vet vad överpris är så börjar inte med det där att den är i toppskick och att den har gått
jävligt lite! Det finns gränser era drömmare! Ja jag talar just till dig som har satt ut din jävla hoj för 15000:- mer än den är värd! Och jag skiter i om du heter Lisa och har rosa nagellack eller Annika med facebook och permanentat hår! Ta normala priser era oduglingar! Och det gäller även Lasse, Johan, och stefan med era bankörda slitna R-hojar!
Hojlös utan pengar inför våren?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |