Om man skulle köpa en sån vore det bara för att kunna avliva den så att den slipper lida mer. Den är ju så ful så att man blir tårögd när man tittar på den. Motsvarigheten i bilvärlden är sånt som AMC Pacer och Volvo 340.
Om man skulle köpa en sån vore det bara för att kunna avliva den så att den slipper lida mer. Den är ju så ful så att man blir tårögd när man tittar på den. Motsvarigheten i bilvärlden är sånt som AMC Pacer och Volvo 340.
Vet inte hur jag ska tolka detta. Jag har tidigare varit tekniskt ansvarig i AMC och Ramblersällskapet och dessutom är jag övertygad om att Volvo 340 är den enda välbalanserade bil som haft det märket.
Betyder det att jag genast måste köpa farkosten?
Vet inte hur jag ska tolka detta. Jag har tidigare varit tekniskt ansvarig i AMC och Ramblersällskapet och dessutom är jag övertygad om att Volvo 340 är den enda välbalanserade bil som haft det märket.
nä PV`n hade bättre viktfördelning därför så populär i rallycross under lång tid
Till skillnad från 343? Studera EM 1980 och se om du hittar någon 343 i listan.
Var det inte nån som var sugen på en sånhär för ett tag sen?
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda Helix 250CN 97 https://www.blocket.se/vi/92860919.htm
Vi skulle ju inte diskutera bilar...?
Michelotti ritade.
En gigant i det fördolda med över 1.200 ritade bilar, bussar och lastbilar som gått i produktion.
Tänk på 343an som den DAF 77 den egentligen är, så går medicinen lättare ner.
Vi skulle ju inte diskutera bilar...?
Michelotti ritade.
En gigant i det fördolda med över 1.200 ritade bilar, bussar och lastbilar som gått i produktion.
Tänk på 343an som den DAF 77 den egentligen är, så går medicinen lättare ner.
Om vi bara skulle diskutera SportHoj på SportHoj skulle trådarna vara få och inte så långa!
Ska vi sedan även ta bort flykt från ämnet kommer väldans mycket att försvinna!
Vill vi att SportHoj ska dö så måste det vara mer och mindre med överseende och ödmjukhet.
Min lösning är att bara läsa det som jag tycker är intressant. Är det inte intressant slutar jag läsa och går till nästa tråd som kan vara intressant...
Är den verkligen så ful? Tycker han har lyckats rätt bra med linjerna. Lite fascinerad över lösningen med blinkersarna, ganska påhittigt. Det är väl mest regskylten som stör, men det är som bekant ett svårlöst problem. Och som sagt, en vanlig enkel framlykta hade varit snyggt.Till och med en biltemaframlykta hade gjort sig på den hemskheten.
Jag har så mycket att berätta att det bubblar i mig.
Jag är ingen expert på Yamaha, men fattas det inte delar? https://www.blocket.se/vi/93198253.htm
View attachment 456987
Är den verkligen så ful? Tycker han har lyckats rätt bra med linjerna. .
Wow, TACK!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |