Jag gillar den, känns som den kommer direkt från gatan i Japan på 80-90 talet. Är bara dom typiska Bosozoku kläderna som fattas.https://www.blocket.se/vi/96994770.htm
Jag tror att någon har haft för mycket grön färg hemma. View attachment 461442
??????
https://www.blocket.se/vi/96994770.htm
Gillar att de spolat av både hojen, golvet och inredningen precis innan fotot togs iaf.https://www.blocket.se/vi/96994770.htm
Åhh direkt ur senaste Bondfilmen. Katapultstol! Eller mekanisk launchcontrol.
Hur tusan funkar fjädringen på den där hojtypen, bakfjädringen alltså?Åhh direkt ur senaste Bondfilmen. Katapultstol! Eller mekanisk launchcontrol.
I nämnd ordning. Och då blev det sådär.Gillar att de spolat av både hojen, golvet och inredningen precis innan fotot togs iaf.
Mittåt: Spolat av allt *utom* hojen.
View attachment 461444
Han har ju åtminstone rätt i att den ser lite egen ut.
har vi blivit för mycket "Grumpy old men" här i tråden? Båda dessa Suzukis såg ju välbyggda ut, inget fuskverk, ingen sprayad Luffarkrom och prismässigt så kommer dom säkert att finna en köpare. Litet lustiga idéer här och var, men byggarens rätt att gå sin egen väg. Och det blev väl inte så tokigt.
Jag klagar inte på hojen i fråga. Jag uppmärksammar den.har vi blivit för mycket "Grumpy old men" här i tråden? Båda dessa Suzukis såg ju välbyggda ut, inget fuskverk, ingen sprayad Luffarkrom och prismässigt så kommer dom säkert att finna en köpare. Litet lustiga idéer här och var, men byggarens rätt att gå sin egen väg. Och det blev väl inte så tokigt.
Det betyder väl bara "been there done that" och ett konsekvenstänk som yngre än 25 ännu inte har. Ungefär som att bestiga Mount Everest, urbota fånigheter, precis som tjurrusningen i Pamplona eller att sätta världsrekord i fridykning t.ex. NLT.Ligger det något negativt i att vara en surgubbe?
Oja covid gör underverk för andrahandsvärdet , sålde en sån med 1500 mil mindre för 50” 2010 så den där tror dom på
Måste va styrändar i guld ?...Mvh/Surgubbe...
Kanske. Det var åtminstone vettiga priser, en Suzuki VS 800 i gott skick för 15.500 kr är inte mycket att säga om. Det är betydlig mer störande när folk övervärderar sin gamla hojar och lägger sig 25% över marknadspriset. Sen efter en vecka sänker de priser med nån tusenlapp, annonsen ligger kvar ytterligare en vecka för att sedan plockas bort. Fem år senare slumpas den bort då den: "behöver förgasarjustering, gick bra när den ställdes undan för fem år sedan, startar inte nu. Obes.". Suck....har vi blivit för mycket "Grumpy old men" här i tråden? Båda dessa Suzukis såg ju välbyggda ut, inget fuskverk, ingen sprayad Luffarkrom och prismässigt så kommer dom säkert att finna en köpare. Litet lustiga idéer här och var, men byggarens rätt att gå sin egen väg. Och det blev väl inte så tokigt.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|