Felix83
Never trust a fart on a motorcycle
Eller denna? Popuplysen på en scooter liksom, hur coolt är inte det?Den här borde väl "tända elden" hos någon Honda-älskare, eller...??
Eller denna? Popuplysen på en scooter liksom, hur coolt är inte det?Den här borde väl "tända elden" hos någon Honda-älskare, eller...??
Kanske det franskaste fordon som någonsin har tillverkats... Fast i Japan.Eller denna? Popuplysen på en scooter liksom, hur coolt är inte det?
Man undrar ju om någon köper hojar i den prisklassen, det ligger ute en Kawa trepip för ungefär samma pengar på Blocket nu. Någon It-miljardär med nyväckt hojintresse kanske blir sugen, vem vet..?
Samma som Yamaha beluga..Kanske det franskaste fordon som någonsin har tillverkats... Fast i Japan.
Designen med självreparerande kofångare runt om, kasettbandspelare utseendet, den bruna instrumentbrädan med futuristisk look osv...
Hade du aldrig sett en förr hade du gissat att det var en Citroen...
Har den askkopp i instrumentbrädan? Finns det baguetthållare? Handskfack för baskern?
Polaren köpte en cbx förra året för 89k så denna är nog rejält överprisade.Man undrar ju om någon köper hojar i den prisklassen, det ligger ute en Kawa trepip för ungefär samma pengar på Blocket nu. Någon It-miljardär med nyväckt hojintresse kanske blir sugen, vem vet..?
Jag har haft två, kassettbandspelare? Nu blandar du ihop den med GoldWing.Kanske det franskaste fordon som någonsin har tillverkats... Fast i Japan.
Designen med självreparerande kofångare runt om, kasettbandspelare utseendet, den bruna instrumentbrädan med futuristisk look osv...
Hade du aldrig sett en förr hade du gissat att det var en Citroen...
Har den askkopp i instrumentbrädan? Finns det baguetthållare? Handskfack för baskern?
Ljusår ifrån, Hondan med popuplyse och digital instrumentering är helt unik, Beluga ( jag har haft två ) ser ju ut som alla andra scootrarSamma som Yamaha beluga..
Fick samma känsla som du då en s1000rr -10 dök upp för 95 tusen sänkt från 105 tusen med 3000 mil på mätaren, hur länge kan man begära runt 100 för en s1000rr 2010.Man undrar ju om någon köper hojar i den prisklassen, det ligger ute en Kawa trepip för ungefär samma pengar på Blocket nu. Någon It-miljardär med nyväckt hojintresse kanske blir sugen, vem vet..?
Jösses, kan inte någon upplysa om att han (säljaren) skitit i det blå skåpet. Detta måste stävjas... ??
"Som du ser är ramen polerad =dyrt "
"Mätarn går ju bara till 299 på dom men det fortsätter"
"Provkörning visst skriv in mig i testamentet:=)"
"2006 årsmodell (står som 01 i papper blir billig försäkring)"
Så motorn och ramen är inte samma som i regpapprena. Är det gamla ramnummret instansat på den nya ramen. Det blir ju inte riktigt korrekt heller....
Misstänker att det är samma R1 -06/-01 som cirkulerat i denna tråd genom åren.Jösses, kan inte någon upplysa om att han (säljaren) skitit i det blå skåpet. Detta måste stävjas... ?
Säkert och stålarna räckte inte hela vägen heller för svingen bör väl också poleras om man polerar ramenMisstänker att det är samma R1 -06/-01 som cirkulerat i denna tråd genom åren.
Jag måste ändå säga att jag har viss respekt för dom som gör klart, går i mål, knyter ihop säcken.Man brukar ju prata om att helheten är mer än summan av delarna....
Det här är undantaget, så fort dom där delarna hamnar i samma kommun börjar dom dra ner värdet på varandra.
Det bästa man kan göra är att dela upp den med vinkelslip och skicka delarna så långt ifrån varandra som möjligt, så kanske motorn får igen sin dignitet i alla fall...
Jag måste ändå säga att jag har viss respekt för dom som gör klart, går i mål, knyter ihop säcken.
Den är ju färdig, allting verkar fungera och den är besiktigad.
Men den är i alla fall färdig
Morötter?Det borde vara rökförbud i alla garage.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|