18 000 mil! Ballt! Det syns inte. Annars brukar väl motorcyklar explodera runt 6500 mil?Måste säga att den här lockar lite, 18000 mil skojar man inte bort!
View attachment 483219
18 000 mil! Ballt! Det syns inte. Annars brukar väl motorcyklar explodera runt 6500 mil?Måste säga att den här lockar lite, 18000 mil skojar man inte bort!
View attachment 483219
Måste säga att den här lockar lite, 18000 mil skojar man inte bort!
View attachment 483219
Kåpan finns inte kvar längre, men ja. Konstigt.Upplands Bro...?
Jag just nu:
View attachment 483220
Men vem fan sätter Pichlerkåpa på en Night Hawk...?
Hur märkligt som helst.
Typ stekt salt sill med vaniljsås.
Kåpan finns inte kvar längre, men ja. Konstigt.
Annars tycker jag att hojen är helt ok. Gillar lacken. Den fanns på flera modeller i USA, 400-450 Nighthawk, 650, 750 och ev 900. Eller inte.
Comstarhjulen kan jag inte med och bakskärm och bakljus borde bantas ned rejält. Typiskt Honda på den tiden.
Är det stålarna? Den skulle göra sig fint på lyften hemma.Samma här.
Det är en tråkhoj i grunden, men aftondressen klär den.
För 2000 spänn kan man åstadkomma något med den.
Synd att jag inte kan göra affär på den just nu.
Varför skulle någon betala mer för att en hoj är udda? Det känns mer som en nackdel om man behöver reservdelar eller service. Ett fåtal samlare med speciell inriktning kanske kan uppskatta sådana hojar...
Tack för tipset men jag tror jag passar på den designen av kåpaDen kan ju ge bosse-I lite tips!
Äh, det där var så liteSom bonus får @Chronic ett seizure när han ser gaffeluppsticket.
Är det Buells senaste hoj?View attachment 483211
Jag var lite tveksam till att verkligen lägga upp bild på denna, men...
Knappt inkörd, med andra ord.Måste säga att den här lockar lite, 18000 mil skojar man inte bort!
View attachment 483219
Såg en Tuono till salu i vintras där någon trotsat vinden i 104tkm.Knappt inkörd, med andra ord.
Transalp och Goldwing är de som håller längst. Sen kommer BMW med alla sina GS-modeller.
Tuono funkar faktiskt rätt bra att åka långt med. Speciellt om man har den något högre puigrutanSåg en Tuono till salu i vintras där någon trotsat vinden i 104tkm.
Lite sugen var jag allt.
Läste pungrutan först och fick spännande bilder i huvudet!Tuono funkar faktiskt rätt bra att åka långt med. Speciellt om man har den något högre puigrutan
Så går det utan moment nyckel?
Den annonsen har sedan länge passerat gränsen för komedi och övergått till tragikomisk...
Kan så vara. Detta var ju då en gammal gen2a, inte en v4 som din.Tuono funkar faktiskt rätt bra att åka långt med. Speciellt om man har den något högre puigrutan
Jag har bara haft min i ett år och inget som gått sönder än. Sen tror jag att italienska inte är lika skottsäkra som japanare men det återstår att se.Kan så vara. Detta var ju då en gammal gen2a, inte en v4 som din.
Tycker mest att det säger ett och annat om den klassiska jargongen att italienska motorcyklar bara går sönder.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|