notrightrider
The white zone is for loading and unloading only
Det måste bli ett stopp på vad folk kan klicka hem på fyllan från Wish!
Inte registrerad, startar inte men inga jäfla skambud inte. Så, vad är då rimligt för den där, 500kr inkl transport till västkusten?
Ha-ha-ha... Garvar så att jag knappt kan sitta still!"Säljes pga problem med min kropp" skriver säljaren. Undrar hur högt upp i kroppen felkällan sitter?
Känns fair.
Kan gissa att en sådan... ...farkost kostar typ 2.500 i Kina.
USD, då. Säg runt 20 papp.
Sedan skall det transporteras hem till Sverige - och detta är ingen liten fiddy!
10.000 till?
Skattas, momsas, förtullas, terminalhanteras, transporteras hem - står i minst 45.000 svenska innan den rullat en meter, är godkänd för trafik - eller ens startar i detta fallet.
Varför? Varför lägger folk ut nästan 50 papp för att ta hem ett UFO med 18 häst som riskerar att vara i vägen precis överallt - till och med på ringleden kring stan...?
"Säljes pga problem med min kropp" skriver säljaren. Undrar hur högt upp i kroppen felkällan sitter?
8 timmar sedan kolvbyte.
Vill du inte ha en KTM 85 så har jag även en Honda CR 250 2001 som endast gått 55 timmar. Även den 19 500sek. Duger inte detta så kan jag nog rota fram en Yamaha R6 2000 banhoj.
En MTX kanske?
Vad är det nu för roligt med en sådan?
/A
Crossannons som escalated quickly.
En fin RC8R för det netta priset av 120 000kr.
https://www.blocket.se/stockholm/Sveriges_fetaste_KTM_rc8R_Endast_2000_mil_75815685.htm?ca=13&w=3
Endast 2000 mil?
Det finns ju gott om sporthojar som gått bra mycket mindre än 500 mil om året.
Japp det där priset känns helt åt helvete då dom brukar ligga runt typ 70-80 med mindre mil. Sen har han inte ens bemödat sig att lägga dit en egen bild.
Ah men asså, den är ju unik fattaru väl!
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|