Ja, jo, så är det nog!!! Nu känns det bättre... Men som du säger, JÄTTEKONSTIGT att inte lägga dit sadeln rätt för ett sälj-kort!!!
Men hallå..!! Det handlar väl inte om att ladda batteriet.. I dessa kretsar handlar det om att vara UNIK ...
Ja, jo, så är det nog!!! Nu känns det bättre... Men som du säger, JÄTTEKONSTIGT att inte lägga dit sadeln rätt för ett sälj-kort!!!
Får samma intryck plus att det finns hojannonser som legat ute länge.Är det inte extremt lite nya annonser efter jul i år jmf tidigare år? Även nu, tre veckor efter jul, är det inte mer än ca 20-25 privata annonser per dygn. Eller vad tycker ni?
Får samma intryck plus att det finns hojannonser som legat ute länge.
Känns som hela marknaden är seg (?)
Känns inte blocket som typ 2005
Det verkar vara två fastighetsmäklare som har skrivit annonsen.Kanske ändå är dags att satsa på en ny R1 nu när priserna är så bra
www.blocket.se
View attachment 452316
Visst är det midvinter, men här i södra Sverige har det knappt varit minusgrader än och ändå så trögt?!
Vad finns det för alternativ? Håller ju med om att blocket lever lite på gamla meriter och lånad tid, men var annars?
Jag har heller inget annat direkt alternativ. Mycket av privatförsäljningen har säkert flyttat till Facebook Marketplace, men för mig som ytterst ogärna använder Facebook hjälper det föga. Så jag fortsätter vara Blocket-turist. Som tur(synd!) är är fordonsköp sällanköp för mig. Jag säljer på diverse forum och Tradera istället. Blocket är typ fönstershopping på nätet numera (Windows shopping?).
En go-cart med RD350 motor! Lär ju vara byggd för 20-30 år sedan när man fick en RD350 för fem lax och en back läsk.
Ser lite rutten ut, men jävligt cool också. Lär ju gå HUDEN
https://www.blocket.se/vi/89188827.htm
Från att ha hittat den "billigaste nya" R1an (några inlägg tillbaka) till den dyraste.
Minst 599 900kr, och då får man inte ens köra på gatan med den....
https://www.blocket.se/annons/alvsborg/yamaha_yzf_r1_gytr_nr_12_av_20_i_varlden/88048991
View attachment 452405
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |