Tammer
Gudomlig sporthojare
Det där med "registrera" och Polisen är humor. Vem tänker ge sig ut på vägarna med den där..?
Det där med "registrera" och Polisen är humor. Vem tänker ge sig ut på vägarna med den där..?
Jag är lite tveksam till årsmodellen, ändå.
Nope, han bör nog sänka priset till ungefär hälften om han ska få den såld.Ja du...Conny.
Du kanske skulle ha väntat till solen går upp innan du tog bilden.
Men prissättningen kanske gör den attraktiv i alla fall, det har jag ingen koll på?
View attachment 498201
Ja du...Conny.
Du kanske skulle ha väntat till solen går upp innan du tog bilden.
Men prissättningen kanske gör den attraktiv i alla fall, det har jag ingen koll på?
View attachment 498201
Tyvärr har du fel, men det kan juh vara Chris Bangle som har designat....Jag är lite tveksam till årsmodellen, ändå.
Jävligt stressigt när man är på väg att drifta in i en mötande bil, rycker i kryckan och inser att plastdäcken bromsar lika bra som de greppar vid gas
Kolla på mig så tuff jag är! Jag kör Gixxer OCH lyssnar på hårdrock!Sport säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin sport säljes i hela sverige med över 1285 annonserwww.blocket.se
Visst, jag brukar säga att dålig smak aldrig blir omodernt. Men nån måtta får det vara, det där är anskrämligt.
Helvete vad muggig. När en hoj ser illa ut på lågupplösta bilder vet man vad som väntar, ser ut att ha legat på havsbottnen. På motsatt kust.Något för den händige! Bra pris!
Men tänk dig känslan när du sitter och pillar bort alla dekalerna i garaget på en onsdagskväll. En efter en, bara peta lite i ena kanten och sen drar av i ett sjok.Sport säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin sport säljes i hela sverige med över 1285 annonserwww.blocket.se
Visst, jag brukar säga att dålig smak aldrig blir omodernt. Men nån måtta får det vara, det där är anskrämligt.
Jag reflekterar över priset för en 24 år gammal hoj som gått 5,000 mil. Som vanligt är det en privatperson som försöker sin lycka. Idag finns det absolut ingen som helst orsak (tycker jag) att köpa hoj på Blocket av privatpersoner då företag ofta är billigare. Konstigt nogSport säljes i hela Sverige | Blocket
Den förtjänar att förevigas.Jag reflekterar över priset för en 24 år gammal hoj som gått 5,000 mil. Som vanligt är det en privatperson som försöker sin lycka. Idag finns det absolut ingen som helst orsak (tycker jag) att köpa hoj på Blocket av privatpersoner då företag ofta är billigare. Konstigt nog
Den förtjänar att förevigas.
En riktigt farlig maskin, endast den som vet exakt vad det handlar om kan överhuvudtaget klara av en testrunda med den, utan att omkomma direkt!
Det står ju även: "Testkörning av denna cykel görs som sista del i ett köp och görs med respekt!"
Måste kontakta honom, om inte bara för att kolla var man kan köpa alla dom fräna dekalerna.....för jag vill också var vild och cool någongång i livet....
View attachment 498235
Någon har antagligen tolvat aset, och Honda-lyset var tillgängligt/billigt.Det jag reagerade på när han skriver att bytt baklyktan till en från Honda. Varför? Och varför inte visa en bild på det?
Sen att hela ser ut som en garderobsdörr i pojkrumet full med fula klistermärken är en annan historia
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|