Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Jag såg den där Hondan. Är ju såklart sugen på vinterhoj, det är ju vinter. Men tänkte som ni.

Så eventuellt sitter det någon i Norrköpning och tänker "Jag trodde den skulle vara lätt att sälja, satte ju ett svinbra pris för att bli av med den?!?".
Hehe ja kanske. Men annonsen är ju kvar så han har väl inte mjölkat ut tillräckligt många handpenningar ännu typ.

Embargo

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2014
Hoj
Flertal gamla häckar
Hehe ja kanske. Men annonsen är ju kvar så han har väl inte mjölkat ut tillräckligt många handpenningar ännu typ.
Nej precis. Blocket är ett träsk och detta luktar därefter.
Tyvärr inga vettiga vinterhojskandidater (i närheten, billig, körklar, lätt, motorsvag och ok att dränka i sydsvenskt vägsalt utan att man känner att kulturhistoriska skäl hindrar ... och inte bedrägeri) på blocket just nu. Men men.

notrightrider

Learning fugging nuthing keeps you young.
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Jag såg den där Hondan. Är ju såklart sugen på vinterhoj, det är ju vinter. Men tänkte som ni.

Så eventuellt sitter det någon i Norrköpning och tänker "Jag trodde den skulle vara lätt att sälja, satte ju ett svinbra pris för att bli av med den?!?".

Den gammsvenska tilltron till varandra eroderar bort och vi går runt och misstänker varandra.

...ja, eller också törs inte folk testa kick-only längre. "Aduvet, den spränger bort knät direCkt om du gör fel".

notrightrider

Learning fugging nuthing keeps you young.
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Borås. Jag hatar Borås enbart pga vägen dit kräver att man är sjuk i huvudet. Är man inte det så blir man det. 100-80-60-80-70-50-40-80-70-60. Motorväg-byväg-landsväg-motorväg-byväg-landsväg. 🤪 Slutsats - alla i Borås är tokiga.

Det är Borlänge du skall hata vad gäller tombolaskyltning.

Embargo

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2014
Hoj
Flertal gamla häckar
Hur stort garage har du?? Något gammalt nedlagt IKEA-varuhus eller?????
Nä, bara straxt över 70 kvadrat. Funkar såhär långt. Sen ligger jag rätt rejält i lä vad gäller antal motorcyklar jämfört med en del andra forumiter så jag har plats för minst tio till om suget blir stort.

Just nu har jag inget jag är villig att ta ut i saltslask men skulle verkligen behöva köra lite för välmåendet. Så. Ska bara hitta nåt skrot som håller ett par tre månader. Och fungerar. Som lite julklapp. :tomten

Surtees

GGG grinig gammal gubbe
Gick med
17 Jun 2018
Hoj
BMW R1200GS 2017 BMW R1200S
Nä, bara straxt över 70 kvadrat. Funkar såhär långt. Sen ligger jag rätt rejält i lä vad gäller antal motorcyklar jämfört med en del andra forumiter så jag har plats för minst tio till om suget blir stort.

Just nu har jag inget jag är villig att ta ut i saltslask men skulle verkligen behöva köra lite för välmåendet. Så. Ska bara hitta nåt skrot som håller ett par tre månader. Och fungerar. Som lite julklapp. :tomten
Som här då - tre hojar o maskiner o annat fyller upp rätt så bra. Men skulle gärna ha en hoj till - någon liten under 500cc

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Va...Tammer...har du hackat ett gammalt konto???
Visst är det tråkigt! Tammer pojken borta!:( Vi som har haft så roligt på hans bekostnad i många År..Nu bannlyst för han är för trollextrem Supertöntigt Tycker jag! Yttrandefrihet! Man behöver ju inte ta åt sig eller bry sig....tänker jag. Vad tänker du?

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)

Drömbågar! Någon sugen? :)

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Hoj
13st Yamaha

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Hoj
13st Yamaha
Visst är det tråkigt! Tammer pojken borta!:( Vi som har haft så roligt på hans bekostnad i många År..Nu bannlyst för han är för trollextrem Supertöntigt Tycker jag! Yttrandefrihet! Man behöver ju inte ta åt sig eller bry sig....tänker jag. Vad tänker du?
Har ingen synpunkt på det, eftersom jag tydligen inte tagit del av de diskussionerna.
Men ett forum har ju regler, och bör modereras därefter.
Så, troligtvis inte helt utan anledning.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Drömbågar! Någon sugen? :)

Dom där (och andra hojar av den åldern) är jättebra om man har som hobby att samla och småskruva.

Vill man även köra så bör man titta på nyare och/eller större hojar.

Det fanns i familjen några rödmyror, varav en körklar, och själva körningen av dom var inte speciellt rolig

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Hoj
XR 650R 690r/sm
Han var här i tisdags - nåt jag missat 🤷‍♂️har honom blockad så jag ser inget trolleri tack o lovIMG_7992.png

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA