Har man plats och intresse gullandes meren i 10 år till har man inte förlorat en krona. Betydligt mer spännande än hojen motorn satt i från början.Vi är där nu, bara att acceptera![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har man plats och intresse gullandes meren i 10 år till har man inte förlorat en krona. Betydligt mer spännande än hojen motorn satt i från början.Vi är där nu, bara att acceptera![]()
Vettefan, men det finns mycket sämre saker man kan bränna 98 papp på nuförtiden...Nu när det gått 10-15 år sen buskiga såna här kostade mindre än hälften, är inte detta ett rätt rätt pris ändå med tanke på skick och utstrålning?
![]()
Nico Bakker säljes i Stockholms stad | Blocket
98000 kr - Sport - Kista, Hässelby, Vällingby, Spånga - Klassisk veteran värsting från när det begav sig 1983! Nico Bakker med Suzuki 1100 motor. Motorn är ...www.blocket.se
Mycket oklart varför Håkan tror att hans minst 30 år gamla mc-kläder är värda 18k.
Antagligen har han googlat och sett att dyraste Rukka-stället idag kostar runt 30k och bestämt sig för att hans gamla skräp då minsann är värt minst 18k
Och det är nog ingen felskrivning för han har flera gånger uppdaterat annonsen och betalat extra för att få den bumpad.
Jag skulle inte ta det ens om det var gratis.
https://www.blocket.se/annons/skane/mc_stall_rukka_gore_tex_kevlar_jacka_byxa/1401826685
View attachment 513951
Mycket oklart varför Håkan tror att hans minst 30 år gamla mc-kläder är värda 18k.
Antagligen har han googlat och sett att dyraste Rukka-stället idag kostar runt 30k och bestämt sig för att hans gamla skräp då minsann är värt minst 18k
Och det är nog ingen felskrivning för han har flera gånger uppdaterat annonsen och betalat extra för att få den bumpad.
https://www.blocket.se/annons/skane/mc_stall_rukka_gore_tex_kevlar_jacka_byxa/1401826685
View attachment 513951
Skriv och fråga ifall han skrivit en nolla för mycket på priset? Jag är lite nyfiken på vad han svarar.
Han försöker även sälja en fax för 900 kr...Mycket oklart varför Håkan tror att hans minst 30 år gamla mc-kläder är värda 18k.
View attachment 513951
Skriv och fråga ifall han skrivit en nolla för mycket på priset? Jag är lite nyfiken på vad han svarar.
Han försöker även sälja en fax för 900 kr...
Det kanske är ett faxnummer?Säger en del om verklighetsförankringen. Går telefonnumret möjligen till ett gruppboende?
Mvh
Jag är ganska säker på att jag har ett sånt där fast svart, i förrådet. Det är från -95, hade ingen aning att det var värt så mycket, och svart är ju alltid värt mer så jag lägger ut det för 20000 jämt.Mycket oklart varför Håkan tror att hans minst 30 år gamla mc-kläder är värda 18k.
View attachment 513951
Jag är ganska säker på att jag har ett sånt där fast svart, i förrådet. Det är från -95, hade ingen aning att det var värt så mycket, och svart är ju alltid värt mer så jag lägger ut det för 20000 jämt.
Det måste ju ändå snart vara en raritet för hobby museisten?Han försöker även sälja en fax för 900 kr...
Helt seriöst så är det med en nolla mindre ungefär vad det är värt om det är helt och fungerar (och spekulanten är ungkarl och färgblind).
Mvh
Grym design - med axelvaddar!Mycket oklart varför Håkan tror att hans minst 30 år gamla mc-kläder är värda 18k.
View attachment 513951
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning