Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Last edited:
Ja det fattar inte jag heller riktigt. Tanken brukar det ju vara? Min drömhoj pÄ nittiotalet. Eller vafan, fortfarande. Fast nu skulle man köra den som en gubbe. KonsekvenstÀnkande och annat skit man begÄvas med ju lÀngre man Àr pÄ planeten.
đŸ€”mina puckar sitter fortfarande pĂ„ utsidan knĂ€et vet inte hur ni lyckas skava tank och kĂ„por med puckarna om ni inte har extra kardborre o puckar pĂ„ insidan ocksĂ„ 😂

đŸ€”mina puckar sitter fortfarande pĂ„ utsidan knĂ€et vet inte hur ni lyckas skava tank och kĂ„por med puckarna om ni inte har extra kardborre o puckar pĂ„ insidan ocksĂ„ 😂
Der var dÀrför jag skrev och undrade: vilken del av kÄpan vilar man knÀpuckarna emot?
Han kanske vilar i fosterstĂ€llning pĂ„ hojen efter körning? 😂

Absolut!
Men intressant infÀstning av regplÄten :rolleyes:
Det dÀr Àr vÀl en ganska vanlig infÀstning, eller vad missar jag? Inte original sÄklart, men rÀtt standard pÄ olika eftermarknads tail tidys.

DÀremot Àr jag lite skeptisk till om Akra-pipan Àr Àkta eller om det Àr en fulkopia.

Det dÀr Àr vÀl en ganska vanlig infÀstning, eller vad missar jag? Inte original sÄklart, men rÀtt standard pÄ olika eftermarknads tail tidys.

DÀremot Àr jag lite skeptisk till om Akra-pipan Àr Àkta eller om det Àr en fulkopia.
Det kanske Àr sÄ, jag har ingen erfarenhet av den typen av prylar.
Tycker bara att den verkar kunna ha lite olika vinklar pÄ regplÄten, men det kanske Àr en del av finessen och anledningen till att man modifierar den?
Aningen svÄrlÀst bakifrÄn :rolleyes:

regplÄt_1.jpg

Det kanske Àr sÄ, jag har ingen erfarenhet av den typen av prylar.
Tycker bara att den verkar kunna ha lite olika vinklar pÄ regplÄten, men det kanske Àr en del av finessen och anledningen till att man modifierar den?
Aningen svÄrlÀst bakifrÄn :rolleyes:

View attachment 514099
Ja, det dÀr sÄg ju lite annorlunda ut. Jag sÄg bara den hÀr bilden bakifrÄn och tyckte att det sÄg rÀtt normalt ut.

1745848898178.png

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjÀrde motorcykel

Foto: Bilprovningen VÄre...

Europeisk kampanj för sÀkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara tvÄ mÄnader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten pÄminnelse om Äret...

2 mÄnader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu Àr det bara tvÄ mÄnader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team frĂ„n Ă„tta lĂ€nder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för sÀkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vÀgar i allt bÀttre skick