Dagens Gay-grej

Dark_Messenger

Guest
Underhållande tråd:tummenupp

Var hos frisören förra veckan (första gången på 15 år), det kändes gay.
Å andra sidan ställer jag inte av mina hojar bara för att det blir vitt ute.

Det kallas att ta hand om sig själv och det är inte gejj. Ungefär som att klippa naglarna eller få lite manikyr. Ok manikyr som kille snuddar vid gejj, men gå till frissan är definitivt inte gejj.:sissy
 

Westfield

Gubbe
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
VT-750, NV-11
Det kallas att ta hand om sig själv och det är inte gejj. Ungefär som att klippa naglarna eller få lite manikyr. Ok manikyr som kille snuddar vid gejj, men gå till frissan är definitivt inte gejj.:sissy

Jag tyckte i alla fall att en mysko känsla infann sig när den manliga frisören vid namn Claus drog fingrarna genom mitt hår. Jag väntar nog 15 år igen innan det upprepas.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag tyckte i alla fall att en mysko känsla infann sig när den manliga frisören vid namn Claus drog fingrarna genom mitt hår. Jag väntar nog 15 år igen innan det upprepas.

Jag har fått massage av en man, tror jag rapporterat om det i den här tråden.
Det var gay, så jävla vidrigt gay det bara blir.
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Jag har fått massage av en man, tror jag rapporterat om det i den här tråden.
Det var gay, så jävla vidrigt gay det bara blir.

Gick ett tag på Sturebadet för massage en gång i månaden, det var riktigt nice... ofta var det nån Jenny 23 eller Maria 26 eller Sofie 24 som masserade och det var riktigt nice... men när det var en Stefan 32 så vart det inte lika skoj längre. Blev inte så många fler massager där, egentligen larvigt men det kändes liksom inte lika bra längre.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Gick ett tag på Sturebadet för massage en gång i månaden, det var riktigt nice... ofta var det nån Jenny 23 eller Maria 26 eller Sofie 24 som masserade och det var riktigt nice... men när det var en Stefan 32 så vart det inte lika skoj längre. Blev inte så många fler massager där, egentligen larvigt men det kändes liksom inte lika bra längre.

Lite märkligt...för jag tycker oxå det känns bättre att bli masserad av en tjej än av en kille. Är JAG gay då!! :va

Det är bara det, att det känns lixom lite onaturligt att någon kille ska hålla på att känna på en. Fast dom gör ju förstås bara sitt jobb.
 

Dark_Messenger

Guest
Det är bara det, att det känns lixom lite onaturligt att någon kille ska hålla på att känna på en. Fast dom gör ju förstås bara sitt jobb.

Men betänk då att du ändå låter någon göra samma sak en lördag kväll efter två glas vin och en fyra-fem cider på krogen. Vad är skillnaden? :va :D
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Kanske för att ni är så indoktrinerade på att en kille som tar på er kropp gör det av sexuell njutning... medans vi killar hoppas att det är så när en tjej tar på vår kropp! :yoparty :tuttar
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Lite märkligt...för jag tycker oxå det känns bättre att bli masserad av en tjej än av en kille. Är JAG gay då!! :va

Gay vet jag inte men förmodligen homosexuell däremot.

Jag såg en sjukt gayig grej när jag hämtade sushi nyss.
Det var en kille (!) med Rosa Bandet på rocken. :rofl
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Lite märkligt...för jag tycker oxå det känns bättre att bli masserad av en tjej än av en kille. Är JAG gay då!! :va

Det är bara det, att det känns lixom lite onaturligt att någon kille ska hålla på att känna på en. Fast dom gör ju förstås bara sitt jobb.

Den enda som utför massage proffisionellt som jag känner är tjej, och hon är Lesbisk, känns det fortfarande bättre för dig?
 

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Göran Perssons "jag är feminist"..


Men det är klart, det var inte idag.. Dessutom känns det kanske mer som "jag är en äcklig gubbgris som önskar lura kvinnor till min håla"..
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Jörg Haider verkar vara lite gay.

En polare ringde precis och frågade om jag ville ta en promenad med honom. Det tyckte jag var gay. Så jag påpekade att jag var tvungen att studera och det tyckte han var gay. Vem är gay?
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top