Dagens Gay-grej

Dark_Messenger

Guest
Last edited:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Sailcottage
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Sweeney: Jo, det är ganska gay... ja, om du inte tävlar simning eller skall tävla bodybuilding... fast med tanke på att bodybuilding handlar om att räkna kolhydrater, kalorier, raka kroppen, olja in samme kropp och gärna få hjälp av en kompis där man inte kommer åt och även spendera massvis med timmar framför spegeln för att sen bara höra vad några andra tycker om ens kropp så kan man undra om inte Body Building i sig är ganska gay. :D

I rest my case. :rofl :rofl:rofl
 

Gabor

Guest
O'Learys nattklubb, Örnsköldsvik

Två tjejer ~20 står på dansgolvet och tittar besviket på varandra när DJ:n säger att detta var kvällens sista låt och tackar för sig. Den ena tjejen går fram till DJ-båset.
Tjejen: Snälla, kan du inte spela en låt till?
DJ:n: Hörrudu, jag ska upp och jaga älg om tre timmar. Jag har inte tid med sånt här!

de e GAY...
 

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Sailcottage
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Mwen varför rakar du dem?
Säg att du är idrottare eller någonting.
Inte trans väl? Pliiiiiis klä dig inte i kvinnokläder. Pliiiiiiiiiiiiis.

Än så länge är jag inte idrottare. Ska byta stad nu under hösten/vintern så efter det får jag väl beteckna mig som idrottare i boxningsringen. :)

Rakar benen enbart för den sköna känslans skull. Det är hur skönt som helst att slippa håriga ben. Fråga vilken chey som helst om det.

Och du kan vara lugn. Jag är inte transa eller transvestit ( f ö är det nog mest straighta män som är transvestiter?). Det finns många andra som tycker det är roligt att klä sig i kvinnokläder. Jag är mer jeans och t-shirt människa. Och skinnställ på hojen så klart. :yoparty
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Långkok som man låter svalna på balkong, det är för jävla vad homo man blitt på old days.
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Den här va lite gej..
 

Bifogat

  • super_hottie01.jpg
    super_hottie01.jpg
    57.5 KB · Visningar: 52

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Fan, den här tråden hade jag glömt, okej, jag epilerade mina händer häromdagen.

Jag skulle prova maskinen på ena handen, men sen var jag tvungen att ta den andra för att det skulle bli symetriskt.

Sedan konstaterade jag ytterligare en gång att tjejer inte är kloka!
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Fan, den här tråden hade jag glömt, okej, jag epilerade mina händer häromdagen.

Jag skulle prova maskinen på ena handen, men sen var jag tvungen att ta den andra för att det skulle bli symetriskt.

Sedan konstaterade jag ytterligare en gång att tjejer inte är kloka!

Köpte en sådan mackapär i födelsedagspresent till en före detta tjej en gång. Hon blev inte överväldigande glad. :( Jag undrade varför, varpå hon sade, att om jag kan köra med den på mitt smalben ett par gånger fram och tillbaka, utan att sedan lägga mig i fosterställning och gråta, så kunde hon tänka sig att använda den.

Självklart fick jag då testa den. Fy tusan, säger jag! Reklamfilmerna för dylika tingestar är helt uppenbart trickfilmade, eller så har de pumpat modellerna fulla av morfin, för det var helt omöjligt att le glatt in i kameran, samtidigt som maskinen utan barmhärtighet slet ut hårstråna från deras små hem. :näsblod

Jag tror inte jag behöver upplysa dig om, att jag faktiskt gav blanka fan i om det var symmetriskt eller ej på smalbenen efter jag testat den. :hihi
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top