Dagens Gay-grej

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Fy fan vad jag måste va gey.

Köpt tyg och sytt kuddöverdrag, bakar fikabröd, syr sadlar till hojen, planterar div växter på min uteplats, tycker Mark Lewengood är en skön snubbe.

Trivs som fan.

Btw. bygger också hårig turbohoj men det är säkert gey också.

Men visst e de varning på det, jag bakar inte fikabröd fast jag e tjej syr ej heller kuddöverdrag.

Kommer du nästa helg med fika?
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Men visst e de varning på det, jag bakar inte fikabröd fast jag e tjej syr ej heller kuddöverdrag.

Kommer du nästa helg med fika?

Japp, tar med mig lite Puckgey fikabröd.
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Jag har en lila skjorta på mig.. Fick en kommentar: Vilken.... lila skjorta du har.
Jag upptäckte nu att jag var trött i morse... Jag har mina superslitna vardagsskor till finboxor, skjorta och slips... Passar inte riktigt bra... Är det gey att tänka så?
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Fy fan vad jag måste va gey.

Köpt tyg och sytt kuddöverdrag, bakar fikabröd, syr sadlar till hojen, planterar div växter på min uteplats, tycker Mark Lewengood är en skön snubbe.

Trivs som fan.

Btw. bygger också hårig turbohoj men det är säkert gey också.

Baka fikabröd: Check
Planterar: Check
Sy kuddöverdrag? :va

Har vi ingen här som vaxar bringan? Det skall visst vara lite inne nu har jag förstått. DET är gay. Och löpartights. Fan vad det ser fjolligt ut.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Har själv funderat på löpartights, men har hittills lyckats motstå frestelsen. Att visa sig i långkallingar offentligt borde vara straffbart.

Håller med till 100% egentligen.
Kommer ihåg i vintras när jag skulle ut och springa med en kollega i Sovjetunionen och han mötte upp i receptionen i långkalsonger och jag tror han hade reflexväst också. Det är ju så i öststaterna att motion är något nytt så de kollar redan på en som om man vore sinnessjuk om man är ute och joggar i tätbebyggt (där man förhoppningsvis fått hotell). Om man dessutom har med sig en kille i långkallingar så kan nog vad som helst hända.
Men, jag har kapitulerat. Det är överlägset av praktiska skäl och som någon sade ser man ju redan dum i huvudet ut i t.ex. skinnstället så det är väl lika bra att göra det bästa av situationen om man ändå ska ut i det där spåret.
Men det är bögigt som fan, det tänker jag inte förneka.

Har vi ingen här som vaxar bringan?

Bara ibland.

:rodnar
 
Last edited:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Har vi ingen här som vaxar bringan? Det skall visst vara lite inne nu har jag förstått. DET är gay. Och löpartights. Fan vad det ser fjolligt ut.

Inge vax inte, men ska man ändå dra trimmern över hövve' så varför inte..

Btw. bygger också hårig turbohoj men det är säkert gey också.

Enligt uppgift så är det ju nån annan som bygger själva turbon.. Så ja, du är :ghey Spec. nu efter kuddöverdragen :D
 
Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Varför inte vanliga långbyxor då? (även addidas går bra här eftersom man faktiskt inte är ute och rastar sin kamphund)

Håller med till 100% egentligen.
Kommer ihåg i vintras när jag skulle ut och springa med en kollega i Sovjetunionen och han mötte upp i receptionen i långkalsonger och jag tror han hade reflexväst också. Det är ju så i öststaterna att motion är något nytt så de kollar redan på en som om man vore sinnessjuk om man är ute och joggar i tätbebyggt (där man förhoppningsvis fått hotell). Om man dessutom har med sig en kille i långkallingar så kan nog vad som helst hända.
Men, jag har kapitulerat. Det är överlägset av praktiska skäl och som någon sade ser man ju redan dum i huvudet ut i t.ex. skinnstället så det är väl lika bra att göra det bästa av situationen om man ändå ska ut i det där spåret.
Men det är bögigt som fan, det tänker jag inte förneka.



Bara ibland.

:rodnar
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Inge vax inte, men ska man ändå dra trimmern över hövve' så varför inte..



Enligt uppgift så är det ju nån annan som bygger själva turbon.. Så ja, du är :ghey Spec. nu efter kuddöverdragen :D

Fel där serru !
Jag har byggt hela turboinstallationen själv men jag får hjälp att få skiten att funka !

Trimmat hår all over är skiten plus inge gräs på räcerbanan.

Btw, ska gey komma ifrån dig som har ett ollon ovanpå halsen:D
 

eled

Guest
Fel där serru !
Jag har byggt hela turboinstallationen själv men jag får hjälp att få skiten att funka !

Trimmat hår all over är skiten plus inge gräs på räcerbanan.

Btw, ska gey komma ifrån dig som har ett ollon ovanpå halsen:D

Det är inte gay med rakat, bara sexigt. :tungan

Det är mer gay med killar som bara ska klaga på andra killar.
 

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Ort
Schtekholm
Hoj
Emmaljunga -09
Jag kunde lukta mig till vad personen som hade varit på toaletten innan mig hade ätit. Jag är ganska säker på stekt falukorv och makaroner, det luktade så mycket korv attt jag nästan blev sugen på det. Och vad är inte mer gay än korvar?
 

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
Jag har en aromalampa som man kan hälla i olika doftoljor och elda med värmeljus under. Som kille borde jag väl hälla i tvåtaktsolja el liknande men faktum är att jag föredrar dofter som jasmin och lavendel.

Känns lite gay:igt. :rodnar
 

Bifogat

  • aromalampa.jpg
    aromalampa.jpg
    18.4 KB · Visningar: 276

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Det är inte gay med rakat, bara sexigt. :tungan

Det är mer gay med killar som bara ska klaga på andra killar.

Har jag sagt att det är gey ?
Fan heller.
Välansat ÄR skiten.

Har jag sagt att det är gey ?
Fan heller.
Välansat ÄR skiten.

Här är det ingen som klagar, bara uppmärksamar andra på deras brister.
 
Last edited:
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top