Dagens Gay-grej

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag försöker, verkligen försöker, och vill nåt så alldeles in i helvete bryta mig in i den här tråden....men jag kan helt enkelt inte. :(
Så fort jag försöker tänka ut nåt som kan vara gayigt med mig så blir det antingen grottmännisko eller :vete :mad:
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag försöker, verkligen försöker, och vill nåt så alldeles in i helvete bryta mig in i den här tråden....men jag kan helt enkelt inte. :(
Så fort jag försöker tänka ut nåt som kan vara gayigt med mig så blir det antingen grottmännisko eller :vete :mad:

Då kan du förstå den frustrations som jag känner: Inte ens jag, som ju faktiskt är en full blown homo på ricktitt, har en sportmössa mot Markus i den vänsterhänta konsten :gnissla
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Jag försöker, verkligen försöker, och vill nåt så alldeles in i helvete bryta mig in i den här tråden....men jag kan helt enkelt inte. :(

Då hjälper jag dig... :pannkyss

Köp dom rosa träskorna med kurbitsmålning på. Varken :vete eller :grott!!

Till det...kan du ha vita hot pants eller nåt. GG så det räcker.

GG= Garanterat Gay!! Ja...precis som Jörgen! :tungan

//Mad
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Då hjälper jag dig... :pannkyss

Köp dom rosa träskorna med kurbitsmålning på. Varken :vete eller :grott!!

Till det...kan du ha vita hot pants eller nåt. GG så det räcker.

GG= Garanterat Gay!! Ja...precis som Jörgen! :tungan

//Mad

Jag skulle antagligen få dom där träskorna att se helt :vete ut :näsblod
Eller så skulle jag se ut som han brunns-psykot i När lammen tystnar som syr kvinnodräkt av människohud.
It puts the lotion on the skin, or else it gets the hose again...


Vänta! Nu slog det mig!
Jag rakar armarna och bröstet! Är inte det lite gej?
Iofs är det för att jag tycker det ser skevt ut med hår på tatueringar :gnissla
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(

Jag menade inget ont såklart!! :pannkyss

Det är faktiskt befriande att det finns "gaypeople" som inte fjantar sig och lyssnar på schlager. För det tror jag åtminstone inte att du gör.

Vänta! Nu slog det mig!
Jag rakar armarna och bröstet! Är inte det lite gej?
Iofs är det för att jag tycker det ser skevt ut med hår på tatueringar :gnissla


Är det av den anledningen, så är det INTE gay!! :fakta
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag menade inget ont såklart!! :pannkyss

Det är faktiskt befriande att det finns "gaypeople" som inte fjantar sig och lyssnar på schlager. För det tror jag åtminstone inte att du gör.

Det är lugnt :kiss

Det är samma här. :tummenupp Utreder man de flesta problem och umbäranden tillräckligt ordentligt så finner man för det mesta att schlager är roten till allt ont här i världen.
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Igår satte jag på en skiva med Pugh och satte mig vid symaskinen. En stycke jacka blev omsydd och ett par jeans lagade! Fast symaskiner måste ju å andra sidan vara mer manligt än exempelvis rakapparater. Det är ju för fasen en maskin och inte någon liten fesen apparat.

/perris
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Igår satte jag på en skiva med Pugh och satte mig vid symaskinen. En stycke jacka blev omsydd och ett par jeans lagade! Fast symaskiner måste ju å andra sidan vara mer manligt än exempelvis rakapparater. Det är ju för fasen en maskin och inte någon liten fesen apparat.

/perris

Det räcker helt klart för att ta hem deltävlingen idag i alla fall.
Grattis! :tummenupp
 

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Byhåla
Hoj
Black editions
:skrämd

Att så många stenhårda skinnklädda bikers visar sig vara..................fjollor

För att gå till mig själv så, vetefan,men, tja
Räknas trädgårdsarbete, typ plantera blommor?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Håller med. Det är nästan värre än att ha katt eller kakreceptsamlingar! :fakta

Är katt gay? :va
När du säger det så, ja kanske. Lite homo. Måste man ha hankatt weller duger vilken katt som helst?
Ras-katt borde vara gay i alla fall.

Fan, snart är ju allt gay. Om jag drar hem tidigt från jkobbet och åker till sop-tanten och kör fram och tillbaka, är det gay?
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Håller med. Det är nästan värre än att ha katt eller kakreceptsamlingar! :fakta

Sedär!
Jag visste att det fanns nåt med mig som var lite smyg-gej!
Jag har ju för böfvelen en katt. Raskatt dessutom! :tummenupp
Och den är till och med min...inte nån gammal flickväns.
 

Dark_Messenger

Guest
Igår satte jag på en skiva med Pugh och satte mig vid symaskinen. En stycke jacka blev omsydd och ett par jeans lagade! Fast symaskiner måste ju å andra sidan vara mer manligt än exempelvis rakapparater. Det är ju för fasen en maskin och inte någon liten fesen apparat.

/perris

Det där är inte gay. Mer antigay. Kanske tom höjden av manlighet att, när man upptäcker ett hål på favvobrallorna, slita fram symaskinen som kille och faktiskt laga det själv. Dvs inte lämna in till Ali på hörnet eller ringa mormor.

Jag syr också själv men jag kan inte påstå att jag kommit så långt som du, dvs äger min egen maskin, jag kan inte ens påstå att jag är bra på det. Men det blir funkis iaf.

Att sy som kille är lite som att bära rosa, halvfjolliga tröjor.

Eller så visar det att man inte är homofob? I vilket fall så brukar man gå plus efter att grottkompisarnas kommentarer tystnat. Dessutom får jag alltid ligga mest, så tjejer verkar gilla det. Kan ju iofs ha att göra med att jag är jävligt snygg också.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Det där är inte gay. Mer antigay. Kanske tom höjden av manlighet att, när man upptäcker ett hål på favvobrallorna, slita fram symaskinen som kille och faktiskt laga det själv. Dvs inte lämna in till Ali på hörnet eller ringa mormor.

Jag syr också själv men jag kan inte påstå att jag kommit så långt som du, dvs äger min egen maskin, jag kan inte ens påstå att jag är bra på det. Men det blir funkis iaf.

Att sy som kille är lite som att bära rosa, halvfjolliga tröjor.

Eller så visar det att man inte är homofob? I vilket fall så brukar man gå plus efter att grottkompisarnas kommentarer tystnat. Dessutom får jag alltid ligga mest, så tjejer verkar gilla det. Kan ju iofs ha att göra med att jag är jävligt snygg också.

Jag tycker inte sy är speciellt gej alls om jag ska vara ärlig. Det är väl egentligen jävligt manligt, "bra karl reder sig själv" typ.
Jag tycker likadant med matlagning, blöjbyte, hålla fint i hemmet etc.
Knyppling/virkning å andra sidan är ganska gej. Eller att sy på rosa volanger på sina vita seglarbyxor för att matcha den lila schalen man har runt halsen. :gnissla
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top