Dagens Gay-grej

Dark_Messenger

Guest
Jag tycker inte sy är speciellt gej alls om jag ska vara ärlig. Det är väl egentligen jävligt manligt, "bra karl reder sig själv" typ.
Jag tycker likadant med matlagning, blöjbyte, hålla fint i hemmet etc.
Knyppling/virkning å andra sidan är ganska gej. Eller att sy på rosa volanger på sina vita seglarbyxor för att matcha den lila schalen man har runt halsen. :gnissla

Så äre. :fakta
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Inte konstigt att du int ehittar några gej-graye som du håller på och undanförklarar. Syslöjd är rå-homo, hem och gör en fleecekudde med dig nu.

Jo fast det är ju skillnad på att gå på syslöjdkurs mot att sitta hemma i mörkret och sy ihop revan man just sket upp i arslet på mekarjeansen :D

Det kanske handlar mer om tanke, baktanke och syfte kanske. Slöjdar man för att man har ett genuint intresse då är man ju svårt gej. Men slöjdar man för att man är för snål/lat för att tjöpa nytt så är man kanske... :vete?
 

Noyah

posör!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Tyresö
Hoj
KTM 790 AdvR
Jag tränar 4 dagar i veckan på Eriksdalsbadet!1
Enligt rykten ska det vara sjukt gay :mad: (Eriksdalsbadet
då inte själva träningen, eller...)

OT : Jag ska förbi sop-tanten ikväll :gnissla
 

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Byhåla
Hoj
Black editions
Jo fast det är ju skillnad på att gå på syslöjdkurs mot att sitta hemma i mörkret och sy ihop revan man just sket upp i arslet på mekarjeansen :D

Du.....va faen....Det där fixar man med silvertejp:fakta

Man måste var riktigt finlemmad (dvs gayig) för att kunna trä på tråden i nålen. Det där klarar bara fruntimmer.

Så, håller med markus, syjuntaaktiviteter är gay
 

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Ort
västerås
Hoj
TTR, NSR
Såg en gubbe på 50+ idag med Orangea (Varningsfärgen) jeans och vit piké samtidigt som han gick och visslade på EMD:s senaste hit.

Gay?

Använder också balsam :gay

EDIT: Okej jag skrev också med x, men såg det fort och ändrade. :gay
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Såg en gubbe på 50+ idag med Orangea (Varningsfärgen) jeans och vit piké samtidigt som han gick och visslade på EMD:s senaste hit.

Det är lika :ghey att du kan EMD:s senaste hit så pass bra att du vet vad gubben vissla på.. :7peta
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Såg en gubbe på 50+ idag med Orangea (Varningsfärgen) jeans och vit piké samtidigt som han gick och visslade på EMD:s senaste hit.

Gay?

Använder också balsam :gay

EDIT: Okej jag skrev också med x, men såg det fort och ändrade. :gay

KTM-R skrev:
Det är lika :ghey att du kan EMD:s senaste hit så pass bra att du vet vad gubben vissla på..

Ägd. :fakta
 

Dark_Messenger

Guest
Jo fast det är ju skillnad på att gå på syslöjdkurs mot att sitta hemma i mörkret och sy ihop revan man just sket upp i arslet på mekarjeansen :D

Det kanske handlar mer om tanke, baktanke och syfte kanske. Slöjdar man för att man har ett genuint intresse då är man ju svårt gej. Men slöjdar man för att man är för snål/lat för att tjöpa nytt så är man kanske... :vete?

:rofl
 

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Ort
västerås
Hoj
TTR, NSR

Men, eeeeh, den går ju på radio rätt ofta, och.... ööh, min flickvän lyssnar på den.. ibland...

Idag var jag och farsan över till grannen och sköt hans struts med ett hagelgevär.

Är jag tillbaka på 0 på :ghey-skalan?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Uppdatering

De två senaste månaderna har förlöpt relativt heterosexuellt.
Några undantag:
  • Har köpt tights (att springa i)
  • Har köpt strumpor som är så jävla innerligt rågay att det är sjukt. Men Gud vad praktiska de är i min sommarloaferbarfotalook.
  • Har blivit utbjuden på båttur av en riktig homo. Tackade nej.

Så, några anti-gay grejer jag gjort:
  • Nästan börjat läsa en bok om jakt
  • Läser en bok om McCain parallelt med en om Reagan samt annan o-homo litteratur
  • Kört motorcykel fort

Någon annan som bögat till det? Nassarna på forumet ville ju ragga upp korvgubbe eller hur det nu var, korvgubbe har ju tjejkropp så det kunde bli något.

korvgubbe?
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Har själv funderat på löpartights, men har hittills lyckats motstå frestelsen. Att visa sig i långkallingar offentligt borde vara straffbart.

Tror för övrigt att de flesta här på SH har en gay-ådra i sig. Vem ålar frivilligt ner sig i ett tight sinnställ? Vid närmare eftertanke är nog faktiskt sporthojen som fenomen också ganska gay. :gnissla

De två senaste månaderna har förlöpt relativt heterosexuellt.
Några undantag:
  • Har köpt tights (att springa i)
  • Har köpt strumpor som är så jävla innerligt rågay att det är sjukt. Men Gud vad praktiska de är i min sommarloaferbarfotalook.
  • Har blivit utbjuden på båttur av en riktig homo. Tackade nej.

Så, några anti-gay grejer jag gjort:
  • Nästan börjat läsa en bok om jakt
  • Läser en bok om McCain parallelt med en om Reagan samt annan o-homo litteratur
  • Kört motorcykel fort

Någon annan som bögat till det? Nassarna på forumet ville ju ragga upp korvgubbe eller hur det nu var, korvgubbe har ju tjejkropp så det kunde bli något.

korvgubbe?
 

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
Har själv funderat på löpartights, men har hittills lyckats motstå frestelsen. Att visa sig i långkallingar offentligt borde vara straffbart.

Tror för övrigt att de flesta här på SH har en gay-ådra i sig. Vem ålar frivilligt ner sig i ett tight sinnställ? Vid närmare eftertanke är nog faktiskt sporthojen som fenomen också ganska gay. :gnissla

Därför har man goretex ist för skinnställ.... :tungan

Under stället: Vanliga gammeldags herrbommulls-långkallingar = ok, men med tvekan, ventilerat underställ a.la hojvariant = lite gheyvarning

Springa i löpartights = stor gheyvarning. :fakta
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Fy fan vad jag måste va gey.

Köpt tyg och sytt kuddöverdrag, bakar fikabröd, syr sadlar till hojen, planterar div växter på min uteplats, tycker Mark Lewengood är en skön snubbe.

Trivs som fan.

Btw. bygger också hårig turbohoj men det är säkert gey också.
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top