Dagens Gay-grej

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Men hur bekvämt är det att kuta då?
Känns som att ett par fladdriga byxor varken gör till eller från.

Förra året körde jag underställ och adidas turk edition.
Det var värdelöst i alla fall.
Man får väl chacka en rånarhuva så ingen känner igen en.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Yes. Rånarluva, och en sån här andningsgrej, sen är du oigenkännlig:

001.jpg
 

Pizzabagarn

Guest
När jag tar på mig ridbyxorna så känns det lite gay, sitter jävligt tight runt arslet. Shortchaps och tillhörande pjuck ökar inte på manligheten men brudarna därhemma går igång på alla fyra. :gnissla........märkligt!
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
Löpartights är sjukt bra. Är inne på mitt första par och ångrar mig inte en sekund...

Ska man kalla någon ghey i löparspåret så bör man vara beredd att springa fortare. För vara långsam e fett mer ghey:)

:hetsastriker
 

Henken

Guest
Kom in en morgon på gymmet och möts av tre killar i små shorts som står och spänner sig i spegeln. Bar överkropp och gör olika poser bredvid varandra. Bet mig hårt, hårt i tungan för att inte börja gapflabba, dom var trots allt rätt bitiga. Det var nog den mest bögiga gymerfarenheten jag har men det var en underhållande syn.

Mesta geygrejjen var väl att raka bröstet men då försvann iofs håret och ögonbrynen av bara farten. Där hade jag och min polare underhållning i minst en vecka. Finns inget fulare än ögonbrynslösa norrläningar. Man skrattar varje gång man ser en spegel/varandra.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Triggerhappy har sålt sin mc och skaffat bil. :lol
Så jäääääääääävla gay.
F.ö. har jag, som tidigare meddelat mest gjort anti-gay grejer på sistone. Jägarexamen är otroligt o-gay.
Noppade i och för sig brynen igår, det är homo.
Klippte mig också med 3v-intervall, det är gay.
Ska tvätta idag, det är halvgay men mest toffel.

Ni andra? Bögat någe?

Kom in en morgon på gymmet och möts av tre killar i små shorts som står och spänner sig i spegeln. Bar överkropp och gör olika poser bredvid varandra. Bet mig hårt, hårt i tungan för att inte börja gapflabba, dom var trots allt rätt bitiga. Det var nog den mest bögiga gymerfarenheten jag har men det var en underhållande syn.

På SATS finns gott om dem. Har åkt på både den och den andra hårdhomon där. En kille som stod och speglade sig i bastudörren i duschen med halvribba. Vem som satt bakom spegeldörren? Gissa.

Tror homona missförstår hela namnet SATS.
 
Last edited:

Dark_Messenger

Guest
Vet inte om det är så gay-aktigt men jag rakade benen imorse. :tummenupp

Det beror nog på varför. Ska du tävla i kroppsbyggning är det helt ok annars är det nog faktiskt ganska gejj. Jag rakade fejan för några dagar sedan och det får man väl ändå se som ok, benen är lite mer känsligt som kille. :)
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Tjao, bakade en cheese cake i helgen... det är nog ganska gay.
Men så snickrade jag lite lister i gästrummet så det torde ha tagit ut sig... använde hela två power tools. :tummenupp

Sweeney: Jo, det är ganska gay... ja, om du inte tävlar simning eller skall tävla bodybuilding... fast med tanke på att bodybuilding handlar om att räkna kolhydrater, kalorier, raka kroppen, olja in samme kropp och gärna få hjälp av en kompis där man inte kommer åt och även spendera massvis med timmar framför spegeln för att sen bara höra vad några andra tycker om ens kropp så kan man undra om inte Body Building i sig är ganska gay. :D
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Att bara meddela att man rakat benen är så gay det blir.
Speciellt om man är homosexuell.
Ytterligare förklaring krävs!
Om det bara var för att bli "fin" så är det sjukt gay, sjuuuuuuuuukt.
 

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Sailcottage
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Det beror nog på varför. Ska du tävla i kroppsbyggning är det helt ok annars är det nog faktiskt ganska gejj. Jag rakade fejan för några dagar sedan och det får man väl ändå se som ok, benen är lite mer känsligt som kille. :)

Hahaha! Tävla i kroppsbygge i specialgrenen ölmage så är jag rätt man. :) Tycker det är ganska skönt att slippa håriga ben. Känns fräschare på nåt sätt.
 

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Sailcottage
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Att bara meddela att man rakat benen är så gay det blir.
Speciellt om man är homosexuell.
Ytterligare förklaring krävs!
Om det bara var för att bli "fin" så är det sjukt gay, sjuuuuuuuuukt.

Vilken tur att man är gay då. :D Men brukar inte tävlingssimmare raka sig för att minska motståndet i vattnet?
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top