Dagens Gay-grej

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Använder dyr hudkräm. Dricker caffè latte. Kollar hur mycket som är ull, bomull respektive lycra när jag köper strumpor.

Köp SmartWool. Något dyra, men helt underbara. :tummenupp

Alla dessa söndagar man slarvat bort med den där jävla strykbrädan, hälften va tiden är helt waste. :mad:

Ibland suger det att vara singel, va...? :hihi

Är det bara jag som kommer att tänka på "starching the socks"? :D
 
Last edited:

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Ort
ja
Hoj
Nån blå sak....
Tonys reaktion efter ca 3 min e GAY[YOUTUBE-ID]lpolMdPYQQU[/YOUTUBE-ID]
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Idag var jag och "stor"handlade mat, var både gubbvarning och gayvarning på mig.
Andvände mig av en kupong som sparade mig 6 kalla vid inköp av 2 st valfria såser och insåg ungefär vid kassan att jag inte hade en endaste liten bit kött i korgen. :/
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag bygger massa grejer till melorifestivalen.
Babyblå och på dom sitter det stjärnor och discobollar.....

Snickargey:gnissla
 
Last edited:

Henken

Guest
Bilen jag ägde senast var av kulören "lipstick-red" vilket i sig är ganska gay då färgen närmast får beskrivas som röd-rosa-lila. Det som slog kulören var dock när jag gick in på Shell och skulle köpa isskrapa.
Det fanns en mängd olika färger att välja på. Blå, grön, orange etc...Döm om min förvåning när jag hör mig själv säga:
- "Åh, jag tar den där rosa, den matchar ju bilen"
- "Ok, nu blir jag lite rädd men ok säger Shell-trollet och slår snabbt in 29:90 i kassan.

Kommer inte ihåg hur jag själv reagerade men jag tankar iaf inte där längre.
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
således 'gubbghey'?

och sålunda en ny tråd?

Alternativt en enkel "gubbtråd". Starta en sån så blir jag den första som skriver. Iom att jag ganska nyligen fyllde tjufem har jag ganska många gubbnojjor jag behöver lätta från mitt( gammla) hjärta. :(

Bilen jag ägde senast var av kulören "lipstick-red" vilket i sig är ganska gay då färgen närmast får beskrivas som röd-rosa-lila. Det som slog kulören var dock när jag gick in på Shell och skulle köpa isskrapa.
Det fanns en mängd olika färger att välja på. Blå, grön, orange etc...Döm om min förvåning när jag hör mig själv säga:
- "Åh, jag tar den där rosa, den matchar ju bilen"
- "Ok, nu blir jag lite rädd men ok säger Shell-trollet och slår snabbt in 29:90 i kassan.

Kommer inte ihåg hur jag själv reagerade men jag tankar iaf inte där längre.

Bäst du håller dig undan. Varenda gaylord inom 10 mils radie lär stå där och lurpassa baj now. :/
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
På Radio RIX har det tydligen rapporterats att gayrörelsen i USA är förtvivlade för att SAAB kanske går i konkurs då det anses vara en synnerlig bögig bil.

Det kändes inte bra med den där 9-3:an ens innan min vänliga kollega skrattandes skrev ner det på en post-it medan jag satt och pratade i telefon i morse. :gnissla

/SAAB-ägare
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
På Radio RIX har det tydligen rapporterats att gayrörelsen i USA är förtvivlade för att SAAB kanske går i konkurs då det anses vara en synnerlig bögig bil.

Det kändes inte bra med den där 9-3:an ens innan min vänliga kollega skrattandes skrev ner det på en post-it medan jag satt och pratade i telefon i morse. :gnissla

/SAAB-ägare

Äntligen medhåll! Jag menar, hur bögig är inte en 9-3 cab egentligen?

5950107270.jpg
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Alternativt en enkel "gubbtråd". Starta en sån så blir jag den första som skriver. Iom att jag ganska nyligen fyllde tjufem har jag ganska många gubbnojjor jag behöver lätta från mitt( gammla) hjärta. :(

fifan vad du e gubbe!

men jag tycker du ska starta den, du vet mer om det tillståndet än jag :D
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top