Dagens Gay-grej

Dominator-Rocks

Guest
Jag ville ta min fru i rumpan....e det gay?....nej jag fick inte men jag tjatar tills jag får. ;)

Edit: Om inte gay så...Manligt kanske?

Jag är helt övertygad i den frågan och nu efter ett par år där jag har varit benfast i min åsikt så har jag fått med mig nästan 100% i min kompiskrets!

Det är homosexuellt att ligga i stjärten!

Donner is gay :fakta

Peta in picken där det kommer baj :3freak näh :dummer

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag är helt övertygad i den frågan och nu efter ett par år där jag har varit benfast i min åsikt så har jag fått med mig nästan 100% i min kompiskrets!

Det är homosexuellt att ligga i stjärten!

Donner is gay :fakta

Peta in picken där det kommer baj :3freak näh :dummer

Så du har aldrig varit ghey i det avseendet då?:7peta

Bögar har ju mun också, är det ghey med en avsugning (från en tjej) då eller?:va

Sexa i skitan (återigen handlar det om en chey) kan väl vara mysigt och sådär, men då får det fan vara väl rengjort först:3freak Annars :zpy

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
Supkerduke(såld!)
Jag ville ta min fru i rumpan....e det gay?....nej jag fick inte men jag tjatar tills jag får. ;)

Edit: Om inte gay så...Manligt kanske?

Du kommer ångra dig när du drar ut den och du har bajs på ollat.
Bäst att tillägga att jag hade 2½ år med en CHEY som gillade rumpsnusk, så då fick man stå ut med både det ena och det andra. :arsele :död

Dominator-Rocks

Guest
Så du har aldrig varit ghey i det avseendet då?:7peta

Bögar har ju mun också, är det ghey med en avsugning (från en tjej) då eller?:va

Sexa i skitan (återigen handlar det om en chey) kan väl vara mysigt

:zpy

NEJ!

NEJ!

NEJ!

JA!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du kommer ångra dig när du drar ut den och du har bajs på ollat.
Bäst att tillägga att jag hade 2½ år med en CHEY som gillade rumpsnusk, så då fick man stå ut med både det ena och det andra. :arsele :död

Men för helvete!:4skrika

Som jag sa, man får ju fan ta och göra rent innan man stoppar in den!:fakta Först ett rejält lavemang, sen är det bara ett tajt kötthål...:D

Det ena vet vi ju vad det är, men vafan är det andra!?:va Fick du slicka också eller vad?:D

NEJ!

NEJ!

NEJ!

JA!

Nehepp.

Motivera!

Jo, tajt och sådär som sagt. Efter rengöring!!! Annars blir det äckligt:zpy

Ja, om man gör fel så blir det äckligt utav bara fan!:zpy

Last edited:

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
Supkerduke(såld!)

Som jag sa, man får ju fan ta och göra rent innan man stoppar in den!:fakta Först ett rejält lavemang, sen är det bara ett tajt kötthål...:D

Det ena vet vi ju vad det är, men vafan är det andra!?:va Fick du slicka också eller vad?:D

Nehepp.

Motivera!

Aha, är det så man gör. Fan att man ska behöva sköta om andras hygien också, har ju fullt sjå med min egen. :hihi Försökte med duschmunstycket på henne en gång (för min egen skull, alltså) men icke.. :brinnerup
Och slicka där bajs kommer ut, det är ett stort NEJ. Mår ju nästan illa när jag själv lägger en kringla.. :3freak

Dominator-Rocks

Guest

Nehepp.

Motivera!

Jag vill inte stoppa in min penis i något där det kommer bajs ur!

Avsugning av en tjej förstår jag inte riktigt hur den kan bli ghey :rimstuga

Menar du på fullaste allvar att du kör lavemang i din tjej innan ni kn*llar i stjärten? if so even more sleezy :zpy

Om du frågar mig så går det inte å göra rätt!

Hoppas du är nöjd med svaren!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Aha, är det så man gör. Fan att man ska behöva sköta om andras hygien också, har ju fullt sjå med min egen. :hihi Försökte med duschmunstycket på henne en gång (för min egen skull, alltså) men icke.. :brinnerup
Och slicka där bajs kommer ut, det är ett stort NEJ. Mår ju nästan illa när jag själv lägger en kringla.. :3freak

Inte man, hon:fakta Vill hon ha en i räva så får hon väl se till att det är städat innan man kliver på:dummer Så fokusera du på din egen och låt henne ta hand om hennes:D
Ok, och det hjälpte inte??:va
Så vad var det där andra du pratade om då?:7peta :hihi

Jag vill inte stoppa in min penis i något där det kommer bajs ur!

Avsugning av en tjej förstår jag inte riktigt hur den kan bli ghey :rimstuga

Menar du på fullaste allvar att du kör lavemang i din tjej innan ni kn*llar i stjärten? if so even more sleezy :zpy

Om du frågar mig så går det inte å göra rätt!

Hoppas du är nöjd med svaren!

Du slipper, jag bara ifrågasätter att det inte skulle kunna vara mysigt för det kan det nog:nicka

Om nu analsex blir ghey bara för att bögar också använder röven så blir väl avsugningar minst lika gay? Tjejer har mun, och bögar också:fakta

Som sagt, inte killens jobb om det nu är tjejen som tar initiativ. Vill killen nödvändigtvis stoppa den i avgasröret så får det väl vara hans problem om där är stökigt eller inte??
Jag har testat... Två gånger tror jag. första kom vi överens om det och således gjordes där rent först. Andra gången var mer en spontansak, typ "palla bry sig, det går nog bra ändå"... Och det var i den vevan jag bestämde mig för att det nog är bäst att göra det ordentligt eller ge fan i det. Learning by fail...:zpy

Det får stå för dig också, åsiktsfria som vi är:tummenupp

Så nöjd så, men den här diskussionen var ju rolig så fortsätt gärna:hihi

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Inte man, hon:fakta Vill hon ha en i räva så får hon väl se till att det är städat innan man kliver på:dummer Så fokusera du på din egen och låt henne ta hand om hennes:D
Ok, och det hjälpte inte??:va
Så vad var det där andra du pratade om då?:7peta :hihi

Du slipper, jag bara ifrågasätter att det inte skulle kunna vara mysigt för det kan det nog:nicka

Om nu analsex blir ghey bara för att bögar också använder röven så blir väl avsugningar minst lika gay? Tjejer har mun, och bögar också:fakta

Som sagt, inte killens jobb om det nu är tjejen som tar initiativ. Vill killen nödvändigtvis stoppa den i avgasröret så får det väl vara hans problem om där är stökigt eller inte??

Det får stå för dig också, åsiktsfria som vi är:tummenupp

Så nöjd så, men den här diskussionen var ju rolig så fortsätt gärna:hihi

Bra att du är nöjd!

EXTREM OT: Jag såg ditt företag i en Cnc bok idag Bushido AB :hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Bra att du är nöjd!

EXTREM OT: Jag såg ditt företag i en Cnc bok idag Bushido AB :hihi

AAH, namnstöld!!!:4skrika Nu jävlar ska jag stämma'rom jevlarna!:mad: :rolleyes:

Det är tydligen nån rapparjävel som använder mitt namn också... Rrrrapparrrrjävelllllll!!!:4skrika

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
AAH, namnstöld!!!:4skrika Nu jävlar ska jag stämma'rom jevlarna!:mad: :rolleyes:

Det är tydligen nån rapparjävel som använder mitt namn också... Rrrrapparrrrjävelllllll!!!:4skrika

Såndäringa rap-musik passar väl de matglada och trinda skåningarna :D

:rapa

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Såndäringa rap-musik passar väl de matglada och trinda skåningarna :D

Seo tjocker e jao väl ännå ente?:D

Och nej, jag hatar rap!:huvet Sämre sorts "musik" får man ju leta efter... Speedade nödrim med bakgrundsbeat, och så tycker folk att det är bra musik??:dummer
Nej, tacka vet jag en härlig operett!:tummenupp
[YOUTUBE-ID]ufnjnwzz82k[/YOUTUBE-ID]

:7peta samma företag som jag länkade till ju :Vakna

:huvet

Jaja, det var inte samma hemsida och det stod bara "Bushido AB" och inte "Bushido machine":7peta :rolleyes:

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Nehepp.

Motivera!

Redan Doktor Dajmkryss kom fram till att man lika gärna kan gå ut i parken, ta en hundskit i näven och runka.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA