Dagens Gay-grej

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Va fanken är det för nåt? :va

Om jag inte misstar mig så är det s.k. Liners... alltså toklåga strumpor man har i sommarskor så man slipper springa runt med sina vita tubsockor* upp till knäskålarna när man har sina vita trekvartslinnebrallor*.

* = WTmode för nåt år sedan... håller säkert i sig här i förorterna + kungsträdgården.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Okej att det verkar finnas en massa latenta fjollor här, men nu sätter jag ner och återtar tronen.

Är det någon annan man som har sådana här?

Det är är ghey, går folk fortfarande omkring i sånt? Det är mindre ghey att ha neonfärgade knästrumpor ihop med korta 70-talsshorts och rullskridskor. På en kille.
 

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Ort
Peking !
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
aha, det är sådanadär gheystrumpor. nu när du säger det så stämmer det faktiskt, en felböjd gammal polare till mig hade alltid sådana
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Min hoj har lila fälgar. Jag kan tycka att killar är snygga.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Sagan om Ringen

Har just kollat klart Sagan om Komungens Återkomst efter att under de senaste veckorna kollat igenom alla tre.
En oerhört jävla homo grej är den där Sam, fy fan vad han är gay med sitt svansande för Frodo och "Mr Frodo", jävla smör. Att de slänger in ett skenäktenskap på slutet gör honom ungefär lika mycket hetero som vår bestick-prins blir av att gå hand i hand med en gold-digger från Djursholm, dvs inte alls.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag hade slut dubbel-dusch, så jag tog sån där Dove-flickduschtvål och Garniere Fruktis schampoo...

Fy fan, man luktar som en fjolla, men mjuk i skinnet blev jag!
 

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
Jag hade slut dubbel-dusch, så jag tog sån där Dove-flickduschtvål och Garniere Fruktis schampoo...

Fy fan, man luktar som en fjolla, men mjuk i skinnet blev jag!

Va fan, gå ut i garaget och häll en dunk bensin över dig för att motverka fjolllukten. :död
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Jag åt sushi för nån vecka sen. Jag använde dessutom pinnar i säkert en minut innan jag la ner det projektet.

Har just kollat klart Sagan om Komungens Återkomst efter att under de senaste veckorna kollat igenom alla tre.
En oerhört jävla homo grej är den där Sam, fy fan vad han är gay med sitt svansande för Frodo och "Mr Frodo", jävla smör. Att de slänger in ett skenäktenskap på slutet gör honom ungefär lika mycket hetero som vår bestick-prins blir av att gå hand i hand med en gold-digger från Djursholm, dvs inte alls.
Jag minns redan när jag som liten läste böckerna och tänkte på hur otroligt gay sam är och hur uppenbart det är att han är förälskad i Frodo. Innan filmerna kom så undrade jag om de skulle ta upp det faktum att han är gay eller om de skulle ignorera det helt och hållet. Jag blev otroligt förvånad över att han är om möjligt mer gay i filmen än i böckerna.

I boken så tror jag i och för sig så tror jag att han ber frodo vila sig mellan hans ben när de klättrar upp för trappen i böckerna. Det är ju faktiskt fruktansvärt gay men scenen i slutet av filmen när Frodo uppenbarligen bara reser iväg för att Sam ska kunna vara lycklig med sin tjej slår nog det.

Relaterad video.
[YOUTUBE-ID]b0sc-gS9AqM[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
hahahaha fyfan vilket bra klipp!!
det har jag aldrig sett förut, och nej jag kan inte sova :(

Den där ska jag skicka till min syrra som e BIG fan av lotr.
Hon kommer nog hålla med hehe
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag har börjat kalla Mitt och polarens musikskapande för att "jobba".
 

Bryne

Den med mest prylar då han dör vinner
Gick med
15 Aug 2007
Ort
Vasa, Finland
Hoj
Kawasaki Z1000 -08 & Yamaha YZF750R -93 FIGHTER
Jag spenderade 1400:- på Plantagen förra veckan.
Köpte bara blommor och jord.

Planterade sen blommorna själv. Vattnade därefter med en vattenkanna jag köpt speciellt för ändamålet.

Det är kört. Hur fan har jag lyckats tillverka en unge?
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Har just kollat klart Sagan om Komungens Återkomst efter att under de senaste veckorna kollat igenom alla tre.
En oerhört jävla homo grej är den där Sam, fy fan vad han är gay med sitt svansande för Frodo och "Mr Frodo", jävla smör. Att de slänger in ett skenäktenskap på slutet gör honom ungefär lika mycket hetero som vår bestick-prins blir av att gå hand i hand med en gold-digger från Djursholm, dvs inte alls.


:confused: Nu blir jag orolig.

För det är faktiskt andra gången jag hör denna queer-analys av
Sagan om Ringen-triologin.

Första gången var det dock av en überghey manlig föreläsare på Filmhuset i ämnet filmvetenskap som påstod detta, och jag ställde mig ganska skeptisk
(i min tystnad) till den enligt mig något överanalyserade slutsats.
Men då sa han till sitt försvar att alla kanske inte har den där
"gay-termometern" och känner och märker av homoerotiska inslag i filmer.

Han påstod likt dig att "de slängde in ett skenäktenskap" emot slutet på filmen för Sam (hans giftermål spelar ju ingen roll för själva handlingen) men att man endast tog med detta för att utesluta eventuella homospekulationer och påvisa att Frodos och Sams relation bara var vänskaplig.

Varför behöver det överhuvudtaget antydas något homoerotiskt när det är några killar i en film som är buddies?!
Då är väl Top Gun ett bättre alternativ när Val Kilmer och Tom Cruise står i duschen...


Det kan mycket väl vara sant, så antingen har du en överanalytisk förmåga eller så är du verkligen ghey. :nicka
 
Last edited:

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Då är väl Top Gun ett bättre alternativ när Val Kilmer och Tom Cruise står i duschen...
Du har väl inte missat att Top Gun är den mest välkänt homoerotiska filmen någonsin? Finns det någon som inte tänker gay när de hör top gun?
[YOUTUBE-ID]vyN8VN4BSzM[/YOUTUBE-ID]
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top