Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Va fanken är det för nåt?
Sockeplast Edition 2009?
Okej att det verkar finnas en massa latenta fjollor här, men nu sätter jag ner och återtar tronen.
Är det någon annan man som har sådana här?
Har inte men skall tjöpa.
Har just kollat klart Sagan om Komungens Återkomst..
Jag hade slut dubbel-dusch, så jag tog sån där Dove-flickduschtvål och Garniere Fruktis schampoo...
Fy fan, man luktar som en fjolla, men mjuk i skinnet blev jag!
Fy fan, man luktar som en fjolla, men mjuk i skinnet blev jag!
Jag minns redan när jag som liten läste böckerna och tänkte på hur otroligt gay sam är och hur uppenbart det är att han är förälskad i Frodo. Innan filmerna kom så undrade jag om de skulle ta upp det faktum att han är gay eller om de skulle ignorera det helt och hållet. Jag blev otroligt förvånad över att han är om möjligt mer gay i filmen än i böckerna.Har just kollat klart Sagan om Komungens Återkomst efter att under de senaste veckorna kollat igenom alla tre.
En oerhört jävla homo grej är den där Sam, fy fan vad han är gay med sitt svansande för Frodo och "Mr Frodo", jävla smör. Att de slänger in ett skenäktenskap på slutet gör honom ungefär lika mycket hetero som vår bestick-prins blir av att gå hand i hand med en gold-digger från Djursholm, dvs inte alls.
Har just kollat klart Sagan om Komungens Återkomst efter att under de senaste veckorna kollat igenom alla tre.
En oerhört jävla homo grej är den där Sam, fy fan vad han är gay med sitt svansande för Frodo och "Mr Frodo", jävla smör. Att de slänger in ett skenäktenskap på slutet gör honom ungefär lika mycket hetero som vår bestick-prins blir av att gå hand i hand med en gold-digger från Djursholm, dvs inte alls.
Du har väl inte missat att Top Gun är den mest välkänt homoerotiska filmen någonsin? Finns det någon som inte tänker gay när de hör top gun?Då är väl Top Gun ett bättre alternativ när Val Kilmer och Tom Cruise står i duschen...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|