Dagens Gay-grej

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
:mad: 27 var jag!

Så det var här ditt djupa hat mot Universitetet och dess studenter kom att grundläggas. Kasettspolandet. :gnissla

Ja jag får erkänna at jag är dåligt insatt i var denna nudistcruising-falang samlas. Men det det finns klubbar på QX för de som får en kick av att vara nakna utomhus. Så där har jag tjuvläst lite men är dock ej ens rudimentärt insatt i detta fascinerande beteendemönster.

När jag far inåt Mälaren med båten har jag dock noterat verksamheten på Kärsön. Det ser onekligen rätt festligt ut med en massa nakna män och killar som till synes planlöst minglar runt i skogen.

Har inte tänkt på om de föjer ngn sorts klassindelning. Men Skinnarviksparken och Långholmen måste ju iaf vara mer SLM:igt, cammobrallor och söder än att irra runt på Kärsön. Där bodde ju tom Göring ett tag. Så Kärsön-falangen är säkert lite mer blå, burgna och ömfotade.


När jag var femton, 1994 alltså då du var 36, så praoade jag på Stockholms Universitet på någon sjukt trist språkavdelning. Arbetet bestod av att spola tillbaka ljud- och kassettband som, vad jag antar var, värdelösa studenter inte orkade och/eller kunde spola tillbaka själva. Arbetet pågick i en vecka. Vän av ordning trodde kanske att prao pågick två veckor, rätt! Första veckan var jag två dagar på McDonalds Mäster Sameuls-/Norrlandsgatan men vägrade återvända till det som redan då var en avskrädesplats för korkade medelklassungdomar. Obs att jag var femton och de var typ 20-40. När man är femton är alla över 20 typ samma. I alla fall, på Universitetet fick man generös lunchrast, eller om det var jag som drygade ut den. Rasten valde jag åtminstone en av dagarna att tillbringa med att gå till Statoil och köpa läsk samt gå till Albano och kolla på graffiti eller något annat tråkigt. Ramlade runt där i skogen och blev enormt förvånad över att det låg nakna män överallt - som dessutom hälsade glatt!

Senare har jag lärt mig att bögberget är badplatsen i Brunnsviken, kanske är det någon extrem-grej att ligga i skogen mellan - vad som tidigare var - Albano och vägen genom Lill-Jansskogen, det är ju lätt mer hard core att ligga på en myrstack i ett industrimoråde än mittemot Sessans nya crib.
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag skrev ju nyss att allt mellan 20 och 40 är samma. Jag är 20, du är 40.

Åldersnoja Check. Livslögn Check. Du leder verkligen gay-grej-tråden :D

Jag fyller 42 snart. Kanske ska ordna barnkalas och bjuda "20"-åringar på spetsade drinkar :brynad
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Åldersnoja Check. Livslögn Check. Du leder verkligen gay-grej-tråden :D

Jag fyller 42 snart. Kanske ska ordna barnkalas och bjuda "20"-åringar på spetsade drinkar :brynad

Du hade väl lurat med dig massa sporthoj-teens på din skuta här om året? Det var jävligt gay, av dem.

Jag funderar på att se Brüno nära inpå premiären, det är gay.
Jag har på sistone funderat på om det är bra för mitt hår att tvätta det så ofta, otroligt gay.

Det sistnämnda tas ut av faktumet att jag kör lågkonjunkturfrilla, det är o-gay. Vägratr klippa mig förrän världsekonomin befinner sig i kraftig tillväxt. Detta är ett löfte jag vet att jag kanske inte kommer hålla men från att klippt mig med 4v intervaller så är jag nu inne på 6:e månaden tror jag.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Du hade väl lurat med dig massa sporthoj-teens på din skuta här om året? Det var jävligt gay, av dem.

Jag funderar på att se Brüno nära inpå premiären, det är gay.
Jag har på sistone funderat på om det är bra för mitt hår att tvätta det så ofta, otroligt gay.

Det sistnämnda tas ut av faktumet att jag kör lågkonjunkturfrilla, det är o-gay. Vägratr klippa mig förrän världsekonomin befinner sig i kraftig tillväxt. Detta är ett löfte jag vet att jag kanske inte kommer hålla men från att klippt mig med 4v intervaller så är jag nu inne på 6:e månaden tror jag.

Fast hälften av dem var ju äldre än jag.:mad:
Fast nu är det nya främlingar som i gb och pm vill träffas och bese båten :brynad. Vet dock inte ålder eller fason på dessa :gnissla.

Ja vad är det där Bruno-runket för nåt :va Har bara sett affisherna på stan samt att den nyinflyttade småstadschablonbögen på qx är utom sig av upphetsning. Jag har ingen koll på biofilmer, jag var på bio för några år sedan, kommer inte ens ihåg vad jag såg då.
 

Magnus_GSXR

Nu med moped
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Luleå
Hoj
Crescent Standard Special 1279-1 Med ställbart munstycke
Ja jag får erkänna at jag är dåligt insatt i var denna nudistcruising-falang samlas. Men det det finns klubbar på QX för de som får en kick av att vara nakna utomhus. Så där har jag tjuvläst lite men är dock ej ens rudimentärt insatt i detta fascinerande beteendemönster.

När jag far inåt Mälaren med båten har jag dock noterat verksamheten på Kärsön. Det ser onekligen rätt festligt ut med en massa nakna män och killar som till synes planlöst minglar runt i skogen.

Har inte tänkt på om de föjer ngn sorts klassindelning. Men Skinnarviksparken och Långholmen måste ju iaf vara mer SLM:igt, cammobrallor och söder än att irra runt på Kärsön. Där bodde ju tom Göring ett tag. Så Kärsön-falangen är säkert lite mer blå, burgna och ömfotade.



Kan vara intressant för de oinsatta. Tex när jag bodde i stockholm och nyligen flyttat dit brukade jag springa den här slingan

http://www.hjart-lung.se/halsansstig/filer/pdf/Brunnsviken_08.pdf

en kväll när jag sprang uppe i skogen där kartan markerar "bad" så stötte jag på ett par inoljade nakna män. Total chock för en norrlänning...
 
Last edited:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Ja vad är det där Bruno-runket för nåt :va Har bara sett affisherna på stan samt att den nyinflyttade småstadschablonbögen på qx är utom sig av upphetsning. Jag har ingen koll på biofilmer, jag var på bio för några år sedan, kommer inte ens ihåg vad jag såg då.

Här har du den officiella trailern :)
[YOUTUBE-ID]fAGpmNb2xfQ[/YOUTUBE-ID]

Skall givetvis ses :yoparty
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Om du inte sett sedan Ali G är det omöjligt att förklara, det är världsbäst i alla fall. Läs på lite:

http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/artikel_3155881.svd

Här har du den officiella trailern :)
[YOUTUBE-ID]fAGpmNb2xfQ[/YOUTUBE-ID]

Skall givetvis ses :yoparty

Ok, nu har jag läst och tittat på några trailers på YT. Samma kille som gjorde Borat alltså.

Jag såg även några brottstycken ur Borat på TV:s biorescensionsprogram samt trailers på YT när Borat var filmen alla skulle se och tycker även att det var sjukt trist film. Bruno verkar ju vara samma tema bara det att huvudrollen nu istället är en uppenbar hystofjolla (istället för irakier eller vad nu Borat var) som ska travesteras genom "ovetande" representanter för samhällsklasserna, dolda kameran style.

Alltså jag tycker att budskapet i Borat och Bruno är fräscht och varmt och bra för världen och sånt, men det är inget som lockar mig en ledig kväll. Lite som vetekli

Jag tycker faktiskt det är lika sövande trist som hassans famösa busringningar vilket alla tycker är så kul. Reaktionerna soms ska fram är ju även har helt förutsägbara tycker jag. Sedan återstår då om man ska skratta åt killar i tjejkläder. Det räckte ju på Sune Mangs tid men är ju rätt urlakat idag. Som Borats baddräkt, jag vet inte hur många svensexor jag sett med den.

Borat eller Bruno skulle jag nog ha svårt att orka se rakt igenom utan att längta ut ur biografen efter halva filmen tyvärr.

Jag tror dock att Bruno kommer bli ännu ngt mer välbesökt än Borat eftersom Bruno har ett klädsamt ansikte. Så det lär nog adderas några miljoner extra biobesökare i form av de killar och tjejer som ser filmen av samma skäl som de sett Leonardo DiCaprios samtliga filmer med tindrande ögon.
 
Last edited:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------

Jag gillar Borat och kommer säkert gilla även den här filmen.
Alla har vi olika tycke och smak :)
Hassan är jag dock inte så förtjust i.

Men nu gled vi ifrån trådämnet lite för långt.

Ontopic: Idag köpte jag ny tandborste. Min tandkrämstub hemma är blå och orange. Hade detta i minnet och färgmatchade borsten :död
 

Merovingian

Guest
Jag kollade glidare på blocket och tyckte Dragstar 650 verkade mysig.

Det var fruktansvärt gay.
 

Merovingian

Guest
Då ska du kolla på hojar som signalerar detta och förtränga lusten att köpa en Dragstar 650.

Vad skulle det vara för hoj?
Allvarligt nu, det här kan bli intressant. Jag blev av med min Ninja och ska tjöpa igen, men jag hittar inget jag är direkt sugen på. :va
Behöver inte vara sjukt bra drag den här gången.

Man måste ha i åtanke att jag är djävligt metal. :mattias
 
Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Man måste ha i åtanke att jag är djävligt metal. :mattias

Då bör du ju iofs ha något med en twin men Dragstar 650 är för mycket tubsocks-hetro.

En av de få glidare som jag gillat är denna och skulle det finnas något snarlikt att köpa i butik hade jag övervägt att slå till:
hotRod2.jpg
 

Merovingian

Guest
Då bör du ju iofs ha något med en twin men Dragstar 650 är för mycket tubsocks-hetro.

En av de få glidare som jag gillat är denna och skulle det finnas något snarlikt att köpa i butik hade jag övervägt att slå till:

Ja, kanske.
Jag är vagt inne på ett övervägande av kromsläde. Prova allt en gång med viss reservation, brukar jag säga. Gillar man det inte så går det att byta.
Dragstar ser okej ut för att den är "platt". Jag gillar verkligen inte glidare när de är höga fram och låga bak, och inte heller överdrivna styren eller fotplaceringar. Man vill ju inte gärna kunna likna känslan att köra hoj med känslan att sitta i en gynekologstol.
Fast den är ju så inihelv. effektsvag! :gnissla
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
sjukt trist film.
inget som lockar mig
sövande trist
helt förutsägbara
rätt urlakat idag
jag vet inte hur många
svårt att orka se
längta ut ur biografen
av samma skäl

Okej, smaken är som baken men det där var väl vågat sågat även för att vara min smak. :gnissla

Vad har farbror för favorithumor själv? :confused:

Glöm inte att skriva något gayigt för nu börjar tråden ur-arta, åter till ur-gay-ämnet! :mattias
 

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
OK, tog en rosa piké idag, och vita skor. Så drack jag lite rosé också.
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top