Om jag mot förmodan skulle bevista ett gym skulle jag då inte prova SATS proteindrinkar iaf
Du är inte konsekvent.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3397302&postcount=19
Om jag mot förmodan skulle bevista ett gym skulle jag då inte prova SATS proteindrinkar iaf
För ett tag sen så kramade jag en annan man utan att ryggdunka.
För ett tag sen så kramade jag en annan man utan att ryggdunka.
Gjorde du en "hip hop klatsh" med andra handen samtidigt?
så det känns som att gå till en uteliggare med sitt sparkapital för private banking, dvs it aint gonna happen.
Nämen titta! Fräckt! Riktig ålder!
Såklart, bara att döpa en gymkedja efter detta sekret torde ju ha gett de flesta en vink.
Förutom att namnet äcklar mig något enormt, kan man förbryllas av kläderna som den kvinnliga receptionspersonalen på S.A.T.S väljer att möta sina kunder i. Tajta sk jazzbyxor i kombination med svart businesskavaj från MQ. Fan of Kalle Anka-kläder? Inte jag.
Båda klädesplaggen för sig kan jag förstå, och båda har sin givna roll bakom receptionsdisken på S.A.T.S. Men inte samtidigt. Det blir en klädernas Mullet – med ’business on top and party in the back’.
Men festen infinner sig liksom inte. Absolut Gym från -98 sprakar i högtalarna och när jag hittat ett ledigt skåp bland alla ångvarma konsulter är jag grymt osugen på allt som har med vikter att göra. Det är blött och kladdigt. Precis som namnet antyder.
Och affärerna går inte heller ihop. Inte med mig. Från att ha varit en kugge i affärsidén (åtta miljarder stressade medlemmar som tränar en gång à 6.500 kronor) så har jag lämnat S.A.T.S.
Jag använder svar nagellack ganska ofta. Är det gay?
Nå så jävulskt!
Oj då. Hur ska jag göra för att kompensera?
Raka av mitt långa, svarta hår och börja snusa?
Eller behövs ännu mer?
Snela jelp, jag vill så järna bli mannlig.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|