Dagens Gay-grej

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Idag köpte jag "kellogg's all bran" istället för mina vanliga supersockerladdade Start yoghurt-flingor. Det kändes i efterhand lite gay. Sen hörde jag nån på stan som sa att scootrar kallas för bögpulkor. ( se mitt garage ) Då kändes det ännu tyngre plötsligt. Moppefucko kan man köpa men.... :gnissla

Ser denna post som en liten botgöring. :)
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
brevet.preview.jpeg


/J
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Böghög var ju jättemysigt i stora läbbiga skogen under lumpen, fick ingen panik. Varmt och gott...

Hmmmm, nu blev det mer erotiskt än jag hade för avsikt :)

Själv mailade jag en kille och skrev att jag saknade honom. Fast det var häromdagen, räknas det då?
 
Last edited:

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Var i Hässelby i dag en sväng. Såg inte mindre än två böghögar där.
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Nämen titta! Fräckt! Riktig ålder! :tummenupp



Såklart, bara att döpa en gymkedja efter detta sekret torde ju ha gett de flesta en vink.

Om jag mot förmodan skulle bevista ett gym skulle jag då inte prova SATS proteindrinkar iaf :gnissla

Förutom att namnet äcklar mig något enormt, kan man förbryllas av kläderna som den kvinnliga receptionspersonalen på S.A.T.S väljer att möta sina kunder i. Tajta sk jazzbyxor i kombination med svart businesskavaj från MQ. Fan of Kalle Anka-kläder? Inte jag.

Båda klädesplaggen för sig kan jag förstå, och båda har sin givna roll bakom receptionsdisken på S.A.T.S. Men inte samtidigt. Det blir en klädernas Mullet – med ’business on top and party in the back’.

Men festen infinner sig liksom inte. Absolut Gym från -98 sprakar i högtalarna och när jag hittat ett ledigt skåp bland alla ångvarma konsulter är jag grymt osugen på allt som har med vikter att göra. Det är blött och kladdigt. Precis som namnet antyder.

Och affärerna går inte heller ihop. Inte med mig. Från att ha varit en kugge i affärsidén (åtta miljarder stressade medlemmar som tränar en gång à 6.500 kronor) så har jag lämnat S.A.T.S.

Snott från en mycket trevlig bloggare
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.

I den skolan har jag jobbat... Ganska kaxiga elever... Jag monterade dörrstängare i samband med att brandsäkerheten skulle förbättras...
Medans jag gick och monterade dom så gick ungarna och hängde sönder dom... Det känns ju bra när man gör det för att höja säkerheten för dom små liven! :banana
Skön rektor som skriver så där i alla fall..
 

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ort
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Jag brukar gå på bio själv ibland, om jag skulle haft nån polare eller tjej som kunde hänga med hade jag hellre tatt en fika eller lagat mat ihop än att sitta o glo på en film i mörkret i 2 h.

Är detta med att gå på bio själv ghey?

Jag skulle ju i teorin kunna hamna mellan 2 pojkvänner som har var sin tjej på sin andra sida. Inte ghey för dem men desto mer ghey för mig.

Så.... ghey eller inte?

Jag brukar även sitta med benen i kors "över låren" väldigt ofta, det e lite ghey...

Men som jag brukar säga "Min arbetstitel är Syster så jag har ingen som helst manlighet kvar att försvara!"
 

Merovingian

Guest
Jag använder svart nagellack ganska ofta. Är det gay?


Edit: Svart, skulle det stå! Lama tangentbordssatans! :mad:
 
Last edited:

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Oj då. Hur ska jag göra för att kompensera?
Raka av mitt långa, svarta hår och börja snusa?
Eller behövs ännu mer? :va

Snela jelp, jag vill så järna bli mannlig. :gråta

Vi skulle behöva en bild på dig för att ge råd. Men börja med att raka kärringfrillan, ta bort nagellacket och lär dig norrländska. Eftersom du har nagellack och långt hår så misstänker jag också att kläderna måste bytas.
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top