Dagens Gay-grej

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Okej, smaken är som baken men det där var väl vågat sågat även för att vara min smak. :gnissla

Vad har farbror för favorithumor själv? :confused:

Glöm inte att skriva något gayigt för nu börjar tråden ur-arta, åter till ur-gay-ämnet! :mattias

Din sammanfattning av min text var kul. :gnissla


Jag tycker ju att hela du är kul fressten!! :brynad

Sådärja, nu vart åter bögigt! Jag kan om jag vill! :banana
Jag åt sallad till lunch idag också. :fakta
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Planterade sen blommorna själv. Vattnade därefter med en vattenkanna jag köpt speciellt för ändamålet.

När jag var singel köpte jag en vattenkanna i form av en blå plastelefant ur vilken vattnet kommer ur snabeln. Inte för att det är så djävla ovanligt på just elefanter, jag undrar bara vad Freud har att säga om saken...

Flickvännen brukar le överseende när jag kommer svansandes med detta yttersta tecken av manlighet...

Ja, inte snabeln då, utan elefanten... :rolleyes:
 

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
Dagens Gay-grej

--------------------------------------------------------------------------------

Hej!
Jag tor vi är många hetero-, bi- eller homosexuella (eller andra) som medvetet eller omedvetet gör gay-grejer.
Idag t.ex. så tog jag nästan på mig vita jeans och baby-blå piké, det hade varit sjukt gay. Jag hade tänkt mig ett par bruna mocca-loafer till detta.
Detta hade så klart varit mega-gay.

De vita jeansen har jag bara använt en gång, det var en konstig känsla. Jag tog hela kitet när jag ändå höll på:

Röd t-tröja
Röd/vita solglasögon (fett färganpassat)
Axelväska (det är sant!!!""!11)
Ovan nämnda loafers
Bra solbränna

Vad gör ni för dagliga gay-grejer?

Lite udda resonemang i öppningsinlägget, men jag dristar mig till att komma med några kommentarer.

Eftersom jag inte ens vet va f-n en pike-tröja är så är jag väldigt ohomo gissar jag?

1997 stod jag och tittade på the gay parade i San Francisco och om definitionen av "hetroism" är motsatsen till vita jeans och nån sorts pike-tröja så va tusan ska man då säga om de sadomachokistiska läderbögarna som paraderade förbi på sina HD's? (Jag lovar de såg ut som de åt ... Hells Angels-medlemmar till frukost...)

AHA !!! Nu fattar jag vad pike-tröjor är! Det är såna där taggiga nitbeprydda lädertröjor som knuttarna i San Francisco hade på sig!!! Pike betyder ju spetsig!!!
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Fast hälften av dem var ju äldre än jag.:mad

Vad jag minns så var det nån snüskgübbe som stod lite halvsexigt lutad mot pakethållaren (med kewken på halvfart) på en babyblå Cresent, 05:45, och erbjöd sig sovplats? Nog f-n dög man då! Ne, nu är man helt plöstlig för gammal? MAN BLIR FÖRBANNAD!!! :mad:

*EDIT*

Handlat på BMW Solnas MC-avdelning idag, det är nästan värre än att gå naken i dom där lustfyllda parkerna norr om stan :rolleyes:
 
Last edited:

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Ort
SS Wonder Village
Hoj
Världsmästarhoj
Idag hällde jag över makaronerna på en tallrik istället för att äta dem direkt ur kastrullen, kändes kittlande gejjigt.
 

m4ng4n

Retar alltid någon!
Gick med
1 Sep 2008
Ort
Skåneland
Hoj
XT 660 X Adventure edition
Hade du sagt att du hällde dem i en smal burk så hade du snarare varit desperat...:arsele
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Vad jag minns så var det nån snüskgübbe som stod lite halvsexigt lutad mot pakethållaren (med kewken på halvfart) på en babyblå Cresent, 05:45, och erbjöd sig sovplats? Nog f-n dög man då! Ne, nu är man helt plöstlig för gammal? MAN BLIR FÖRBANNAD!!! :mad:

*EDIT*

Handlat på BMW Solnas MC-avdelning idag, det är nästan värre än att gå naken i dom där lustfyllda parkerna norr om stan :rolleyes:

Ja alltså du är ju en liten kerub :brynad Men vi hade ju förutom mig även åldermännen Ragge, Jensa och Fille också. Så det var ju rätt blandade åldrar till skillnad från vad snusk-Markus vill torgföra. Markus vet man ju fö inte hur gammal han är ens. Men det är ju iofs on topic, med åldersnoja alltså. Så det går ju inte att klaga på.
 
Last edited:

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Jag...eh..hängde upp mina nya gardiner själv och fick under tiden ett MMS på en polares nyfödda bebis som jag till råga på allt tyckte var söt.
Jag kom på mig själv stå och le fånigt med ett kort på en bebis och med en gardin i handen..
 

m4ng4n

Retar alltid någon!
Gick med
1 Sep 2008
Ort
Skåneland
Hoj
XT 660 X Adventure edition
Jag...eh..hängde upp mina nya gardiner själv och fick under tiden ett MMS på en polares nyfödda bebis som jag till råga på allt tyckte var söt.
Jag kom på mig själv stå och le fånigt med ett kort på en bebis och med en gardin i handen..

Det och glasögonen manar fram dig ur garderoben!
Fatta att du blir polare med Juuuurgen!:yoparty
 

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Det här är ju inte relaterat till mig mer än att jag är drabbad, men nu har det hänt två gånger på en vecka. Vi har ju redan gått igenom det här med bastu-etikett i gymet, men nu är det något nytt jävla fenomen.
Om man tappar sin tvål, nyckel, schampoflaska eller annat i duschen och inte som en sissy vill plocka upp den från huk-ställning utan tvunget måste bend over, för FAN tänk på att inte ha någon oskyldig bakom eller ännu bättre, skyl era kroppar först.
Gymet är en rätt rolig plats, vissa gym är roligare än andra, SATS Thule är definitivt ett gökbo bland gym. Där har jag sett en kille duscha med kalsongerna på! Vita Jockey Y-front och handduken i en plastpåse. Oh my...
Sen hade vi han som utförde ritualisk helkroppsinsmörjning med lotion efter varje pass.

Annars tycker jag hela den här PT-grejen (Personlig Tränare) verkar vara grymt gay. Kanske något för dig Markus? På SATS City är det grymt hett med PT. Mnga wannabe's svassar runt i gymet med sin egna betalda bästis och gör sitt bästa för att hålla högljudda konversationer med inflikta konstgjorda skratt för att göra oss fattiga ensamtränande avundsjuka.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Annars tycker jag hela den här PT-grejen (Personlig Tränare) verkar vara grymt gay. Kanske något för dig Markus? På SATS City är det grymt hett med PT. Mnga wannabe's svassar runt i gymet med sin egna betalda bästis och gör sitt bästa för att hålla högljudda konversationer med inflikta konstgjorda skratt för att göra oss fattiga ensamtränande avundsjuka.

Det är precis samma på SATS Stadion, en massa lönnfeta kärringar eller fula it-människor med sin spinkiga PT. Jag är öppen för kritik och skulle gärna ta en PT ett par ggr för att få lite tips, problemet är bara att de är aldrig ens hälften så vältränade som en själv så det känns som att gå till en uteliggare med sitt sparkapital för private banking, dvs it aint gonna happen. :gnissla

SATS är gay, det finns ett antal homon bland både besökare och personal på Stadion. Personalen har i och för sig slutat men tyvärr inte t.ex. hot-pants mannen. :zpy
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Har du kondylom i ögena LR?+??????+!!!!!!1111111111111111

"Ålder: 30 "


Inte ett år mer, inte ett endaste. :fakta

Nämen titta! Fräckt! Riktig ålder! :tummenupp

Det är precis samma på SATS Stadion, en massa lönnfeta kärringar eller fula it-människor med sin spinkiga PT. Jag är öppen för kritik och skulle gärna ta en PT ett par ggr för att få lite tips, problemet är bara att de är aldrig ens hälften så vältränade som en själv så det känns som att gå till en uteliggare med sitt sparkapital för private banking, dvs it aint gonna happen. :gnissla

SATS är gay, det finns ett antal homon bland både besökare och personal på Stadion. Personalen har i och för sig slutat men tyvärr inte t.ex. hot-pants mannen. :zpy

Såklart, bara att döpa en gymkedja efter detta sekret torde ju ha gett de flesta en vink.

Om jag mot förmodan skulle bevista ett gym skulle jag då inte prova SATS proteindrinkar iaf :gnissla
 
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Ser det inte aptitligt ut med en seg vit mjölkaktig proteindrink som rinner nerför hakan om den dricks ur en mugg det står SATS på?
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Jag har tyvärr ingen iPod, men jag har Boten Anna i ett antal olika versioner på min vita laptop, duger det?




Att du ens tänker på vad du sätter på dig, matcha osv...kvalificerar dig till den homograv du själv har grävt:jäs
:hihi
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top