Dagens Gay-grej

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
I den skolan har jag jobbat... Ganska kaxiga elever... Jag monterade dörrstängare i samband med att brandsäkerheten skulle förbättras...
Medans jag gick och monterade dom så gick ungarna och hängde sönder dom... Det känns ju bra när man gör det för att höja säkerheten för dom små liven! :banana
Skön rektor som skriver så där i alla fall..
Jag har också jobbat där med bradsäkerhet! Testade brandlarmen, hälften va sönderslaget.

Jag åt kessela till midag de e fan ghey..
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Jag plattar håret varje dag. Det tycker mina vänner är ghey.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag blev glad :) när jag ringde en (annan) kollega här om kvällen och han var på Esplanad, men ledsen :( när han sade att han skulle köpa dammsugarpåsar, det gör ingen äkta östermalmare med självaktning, det taar hemhjälpen med.

Jopp "Några raska öststatare" fixar det mesta även på höstermalms innergårdar these days. Det är riktigt kul att flanera Karlavägen till jobbet och se när hantverkarna tar första hemrullade filterfria rökpausen med murbruk över hela den lappade gamla kavajen utanför de eleganta portarna. Samtidigt som de boende i bostadsrättsföreningen generat tråcklar sig förbi, tar på solbrillorna och snabbt svassar från brottsplatsen i riktning mot sin Cayenne :D
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jopp "Några raska öststatare" fixar det mesta på höstermalms innergårdar these days. Det är riktigt kul att flanera Karlavägen till jobbet och se när hantverkarna tar första hemrullade filterfria rökpausen med murbruk över hela den lappade gamla kavajen utanför de eleganta portarna. Samtidigt som de boende i bostadsrättsföreningen generat tråcklar sig förbi, tar på solbrillorna och snabbt svassar från brottsplaten mot sin Cayenne :D
Ahhh en glimt av överklassens skattemygel.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jopp "Några raska öststatare" fixar det mesta även på höstermalms innergårdar these days. Det är riktigt kul att flanera Karlavägen till jobbet och se när hantverkarna tar första hemrullade filterfria rökpausen med murbruk över hela den lappade gamla kavajen utanför de eleganta portarna. Samtidigt som de boende i bostadsrättsföreningen generat tråcklar sig förbi, tar på solbrillorna och snabbt svassar från brottsplatsen i riktning mot sin Cayenne :D

Välkommen att regnummer-spotta i Djursholm valfri vardag, försten att se en svensk reg på en minivan får gratis lunch på Djursholms Golfklubb!
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Jag plattar håret varje dag. Det tycker mina vänner är ghey.
Hahah fyfan :lol

Förra helgen tackade jag nej till en honstudent som ville ligga.

Idag har jag konverserat med Jörgen över PM halva eftermiddagen. Ätit mörk choklad. Druckit te. Och kollat på Oprah.

Jag riktigt känner hur den växer inåt.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Nu handlar ju tråden om bögiga saker man gjort. Men om man ska lägga upp filmer så var ju din film en bris jämfört med denna. ;)

[YOUTUBE-ID]uc5xRA-GBE4[/YOUTUBE-ID]
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Nu handlar ju tråden om bögiga saker man gjort.

Jag tycker att man bör få meddela sig om saker man varit med om även om man var oskyldig själv.
Senaste veckans bög-skörd innehåller för min del:
Såg två killar dela efterrätt (!) på en restaurang :galen
Åt med en kille idag som plötsligt sade, "ja hennes kille är verkligen trevlig, väldigt mysig faktiskt" :3freak

Det läbbigaste av allt är att han är SH-medlem och har hållt sig misstänkt långt borta från den här tråden. Undrar vad det kan bero på. :5sure
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Stod säkert 3min imorse och fundera på vilken eau de cologne jag skulle välja, jag jobbar i byggbranschen :trixie
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Stod säkert 3min imorse och fundera på vilken eau de cologne jag skulle välja, jag jobbar i byggbranschen :trixie

för att rädda din manlighet lite så är det bäst för dig att enda anledningen till att du har flera flaskor är för att de alla innehåller slattar som du inte brytt dig om att kasta, som en bra att ha grej :fakta
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
för att rädda din manlighet lite så är det bäst för dig att enda anledningen till att du har flera flaskor är för att de alla innehåller slattar som du inte brytt dig om att kasta, som en bra att ha grej :fakta

Fittjeflar, minst 50% i alla flaskor! Har även tre st. från sommarens tax-free som fortf. står i inplastade förpackningar.. Sen sitter jag just nu och pimplar rö'tjüt också. Damn, va händer! Hur straightkompenserar jag detta? Hjälp mig fort, snart kommer nog ett SMS från en fyllekåt Kungsholmsbo :love'me'longtime
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
KOm på en grej til, har märkt att jag får bättre frilla om jag vaxar när det är torrt än när det är vått så jag har:
1. Använt hårtork fglera gånger senaste veckan
2. Undrat om man kan skada hårtopparna om man kör för varmt med dito

Det här går käpprätt in i regnbågsriket känns det som :skrämd
 

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Behöll en porrbild i telefonen på en manlig släkting, och faktiskt sporthojare, som denne skickade till en kompis.
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top