Henken
Guest
sittkissar så ofta jag får chansen GAY...... not
Sittkissning är det värsta en person av manskön kan ta sig till.
sittkissar så ofta jag får chansen GAY...... not
Nej nej, du kan va helt lugn så till vida att det var en köttfärs- eller tacopaj eller liknande, och att du hällde i hela burken med jalapenos. Var den däremot av den fruktigare karaktären så är du rökt..
Snusa är helt ofjolligt och det är alltid gott. Slappna av.
Om äppelpaj är gay så tror jag att jag föredrar gaylivet. Äppelpaj är en av de få saker jag är bra på att producera i köket, blir gott så ini helsike. Om jag skulle tvingas välja mellan att aldrig mer ha sex med kvinnor eller aldrig mer äta äppelpaj skulle jag behöva betänketid.äppelpaj.. hemplockade äpplen. Och som grädde på moset så gjorde jag vanilj såsen själv
Vad ska jag ta mig till nu då? Pajen var ju as god. But that aint the point.
Jag och Rob Halford kör HD med elstart.
Jag är inte säker på vad som var dagens gay-grej, men jag är helt säker på att min kollegas gay-grej imorgon blir att "någon" satt upp en hemgjord gay-bild på hans anslagstavla.
Så går det när man glömmer dörren olåst och går hem före Markus.
Jag är inte säker på vad som var dagens gay-grej, men jag är helt säker på att min kollegas gay-grej imorgon blir att "någon" satt upp en hemgjord gay-bild på hans anslagstavla.
Nu har du hamnat fel, det där är helt utan substans.Jag sitter i bara kallingarna nu.
Men det ser jag mer som "i-min-lägenhet-är-det-jag-som-bestämmer!"
Nu har du hamnat fel, det där är helt utan substans.
Att traska omkring i jalingarna så till den grad att grannarna mår dåligt är fan det manligaste som finns. Helst skall minst en hand vara upptagen med att besinningslöst kolla så att paketet ligger rätt.
Är det lite som 600-kubikare?Lite latent gay är det allt
Är det lite som 600-kubikare?
FackHa ha, helt klart lite som en 600-kubikare.
haha... I vilket format är den? Kan du inte lägga ut orginalet så vi kan kopiera skämtet.
Förlåt du homo som äger denna bil med tillhörande regplåt men om du är så jädra gay att du inte bryr dig om att ha en sådan här reg så bryr du dig inte om jag outar dig heller.
fy fan
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |