Dagens Gay-grej

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Nej nej, du kan va helt lugn så till vida att det var en köttfärs- eller tacopaj eller liknande, och att du hällde i hela burken med jalapenos. Var den däremot av den fruktigare karaktären så är du rökt..

äppelpaj.. hemplockade äpplen. Och som grädde på moset så gjorde jag vanilj såsen själv :(

Vad ska jag ta mig till nu då? Pajen var ju as god. But that aint the point..

Snusa är helt ofjolligt och det är alltid gott. Slappna av.

Snusar påse för enkelhetens skull..
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag och Rob Halford kör HD med elstart.

[YOUTUBE-ID]_ptwF71wbqk[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Ort
SS Wonder Village
Hoj
Världsmästarhoj
äppelpaj.. hemplockade äpplen. Och som grädde på moset så gjorde jag vanilj såsen själv :(

Vad ska jag ta mig till nu då? Pajen var ju as god. But that aint the point.
Om äppelpaj är gay så tror jag att jag föredrar gaylivet. Äppelpaj är en av de få saker jag är bra på att producera i köket, blir gott så ini helsike. Om jag skulle tvingas välja mellan att aldrig mer ha sex med kvinnor eller aldrig mer äta äppelpaj skulle jag behöva betänketid.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Morgondagens Gay-grej

Jag är inte säker på vad som var dagens gay-grej, men jag är helt säker på att min kollegas gay-grej imorgon blir att "någon" satt upp en hemgjord gay-bild på hans anslagstavla.

:banana

Så går det när man glömmer dörren olåst och går hem före Markus. :fakta
 

Bifogat

  • delete brad.jpg
    delete brad.jpg
    63.3 KB · Visningar: 100

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Jag är inte säker på vad som var dagens gay-grej, men jag är helt säker på att min kollegas gay-grej imorgon blir att "någon" satt upp en hemgjord gay-bild på hans anslagstavla.

:banana

Så går det när man glömmer dörren olåst och går hem före Markus. :fakta
:rofl
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Jag är inte säker på vad som var dagens gay-grej, men jag är helt säker på att min kollegas gay-grej imorgon blir att "någon" satt upp en hemgjord gay-bild på hans anslagstavla.

:banana

Så går det när man glömmer dörren olåst och går hem före Markus. :fakta

Inhumant elakt :lol:
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Jag är inte säker på vad som var dagens gay-grej, men jag är helt säker på att min kollegas gay-grej imorgon blir att "någon" satt upp en hemgjord gay-bild på hans anslagstavla.

:banana

Så går det när man glömmer dörren olåst och går hem före Markus. :fakta

haha... I vilket format är den? Kan du inte lägga ut orginalet så vi kan kopiera skämtet.
 

MikkE

Guest
Jag sitter i bara kallingarna nu.
Men det ser jag mer som "i-min-lägenhet-är-det-jag-som-bestämmer!"
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Jag sitter i bara kallingarna nu.
Men det ser jag mer som "i-min-lägenhet-är-det-jag-som-bestämmer!"
Nu har du hamnat fel, det där är helt utan substans.

Att traska omkring i jalingarna så till den grad att grannarna mår dåligt är fan det manligaste som finns. Helst skall minst en hand vara upptagen med att besinningslöst kolla så att paketet ligger rätt.
 

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Nu har du hamnat fel, det där är helt utan substans.

Att traska omkring i jalingarna så till den grad att grannarna mår dåligt är fan det manligaste som finns. Helst skall minst en hand vara upptagen med att besinningslöst kolla så att paketet ligger rätt.

Lite latent gay är det allt
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
haha... I vilket format är den? Kan du inte lägga ut orginalet så vi kan kopiera skämtet.

Det var word men det var gjort på under en minut, google-bildsök på Brad Pitt. Ta första bästa hunkiga bild, den där var på sida 1. Kopiera och klistra in i word, texten var väl Verdana i strl 48 och sedan Ctrl+A och rosamarkera hela skiten så det blir riktigt skimrande bögigt. Ctrl+P, skynda till printern så ingen annan hittar den. Lycka till! Glöm ej bevisbilder så det är belagt att personen i fråga verkligen har eller har haft bög-grejer på väggen.

Kollegan fick en affisch förrförra veckan också, ur en vedervärdig tidning som jag fått på Dieselaffären. I samma tidning stod det om bögar som gillar att citat: "...i extasens ögonblick fyllas med HIV-positiv sperma" :eek:
Är faktiskt osäker på om jag rapporterat in det som förrförra veckans gay-grej eller om jag var allt för traumatiserad.

För att få upp den var jag tvungen att leta reda på huvudnyckeln först. Det var det värt. :banana
 

Bifogat

  • DSC01749.JPG
    DSC01749.JPG
    68.5 KB · Visningar: 180

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag har hittat en dansbandslåt jag gillar :gnissla

[YOUTUBE-ID]4bCAvmHFegk&feature=related[/YOUTUBE-ID]
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Strandvägen idag

Förlåt du homo som äger denna bil med tillhörande regplåt men om du är så jädra gay att du inte bryr dig om att ha en sådan här reg så bryr du dig inte om jag outar dig heller.


fy fan
 

Bifogat

  • g001fa.jpg
    g001fa.jpg
    34 KB · Visningar: 81

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Förlåt du homo som äger denna bil med tillhörande regplåt men om du är så jädra gay att du inte bryr dig om att ha en sådan här reg så bryr du dig inte om jag outar dig heller.


fy fan

...och vicken jävla l*m!
 
Last edited:
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top