Dagens Gay-grej

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400
Jag snusar påse och har till råga på allt elände precis införskaffat en skjorta och kavaj. Som kronan på verket tänkte jag gå och klippa mig hos frisören istället för att göra det själv eftersom jag ska till fjollträsk på party.

Kära sporthojspanel , är jag HELT körd? :(

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
jag snusar påse och har till råga på allt elände precis införskaffat en skjorta och kavaj. Som kronan på verket tänkte jag gå och klippa mig hos frisören istället för att göra det själv eftersom jag ska till fjollträsk på party.

Kära sporthojspanel , är jag helt körd? :(

ja... :D

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Ledsen för sen rapport, men samma kväll som det var Sonisphere i Sthlm söp jag bort min telebobow. På en gheyclub i samma stad. Tog 1½ öl innan jag märkte vilken sorts klubb vi var på. Det KAN vara så att min konsentration mest ägnade sig åt stå på benen och ha kul med min polare. Vi duschade ihop efteråt :rodnar

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400

Vad kan jag göra för att väga upp då? :( Dricker givetvis inga sliskiga drinkar utan det är maltwhisky eller cognac som gäller, kan eventuellt bli lite tequila också framåt kvällen när man börjar bli lite dragen...hjälper det eller är det fortfarande ghey?

Ledsen för sen rapport, men samma kväll som det var Sonisphere i Sthlm söp jag bort min telebobow. På en gheyclub i samma stad. Tog 1½ öl innan jag märkte vilken sorts klubb vi var på. Det KAN vara så att min konsentration mest ägnade sig åt stå på benen och ha kul med min polare. Vi duschade ihop efteråt :rodnar

Det där var väl till och med värre än mig. :sissy

Last edited:

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400
Nu jävlar har jag varit hos frisören och eftersom Slowroller ändå tyckte att det var kört för min del så löpte jag hela vägen ut med ghey-frisyr, wax och hela skiten. :rock

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Nu jävlar har jag varit hos frisören och eftersom Slowroller ändå tyckte att det var kört för min del så löpte jag hela vägen ut med ghey-frisyr, wax och hela skiten. :rock

Byt till lössnus!!!! :)
Jag har försökt gå över till påsen, men klarar det fan inte.

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400
Byt till lössnus!!!! :)
Jag har försökt gå över till påsen, men klarar det fan inte.

Lössnus fungerar inte så bra när man ska stå i butik halva dagen och skratta och vara trevlig, därför jag kör med smurfblöja. :tummenupp

Men är jag riktigt ghey nu då eller behöver jag köpa några rosa klädesplagg?

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
Som nybliven singel och nyflyttad beslutade jag mig för att det var dags att uppgradera möblemanget från madrass på golvet och en campingstol till lite mer normalt möblemang. Sprang runt i möbelaffärer och kom på mig själv med att fundera över om en vit skinnsoffa skulle passa, har separationen gjort mig gay??????

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Lössnus fungerar inte så bra när man ska stå i butik halva dagen och skratta och vara trevlig, därför jag kör med smurfblöja. :tummenupp

Men är jag riktigt ghey nu då eller behöver jag köpa några rosa klädesplagg?

En rosa pikétröja såklart. Jag har en så det är bara lössnuset som räddar mig. :D

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
2

Två sjukt gay grejer:
  • Jag har inte mindre än fyra* plagg med rosa på mig idag. :galen
  • Hörde en jättebra låt på gymet och googlade fram artisten via texten "disco in san francisco" och hittade sedermera en jete bra gay-låt på Spotify :gnissla

Vad fan är det som händer? Is it really happening? :eek:

*=två är dessutom underkläder, å andra sidan är ett plagg en halsduk med några få rosa ränder vilket inte är ett solklart gay-tecken, men ändå. Skjortan sitter som den skall dock. :yoparty

[YOUTUBE-ID]sQYrgjog78A[/YOUTUBE-ID]

Pips

Guest
Två sjukt gay grejer:
  • Jag har inte mindre än fyra* plagg med rosa på mig idag. :galen

*=två är dessutom underkläder, å andra sidan är ett plagg en halsduk med några få rosa ränder vilket inte är ett solklart gay-tecken, men ändå. Skjortan sitter som den skall dock. :yoparty

[YOUTUBE-ID]sQYrgjog78A[/YOUTUBE-ID]

Hur gick det till? Rosa strumpor, alt en svart strumpa, en rosa samt rosa y-front? :D

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Sollentuna

Någon här som bor i Sollentuna? :gnissla
Tur att man aldrig sett vägskylten i alla fall, den lär ju å andra sidan inte få sitta så länge.

Bifogat

• dggdelete.jpg
    dggdelete.jpg
    19 KB · Visningar: 76

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag kom på en bögig grej så här rakt upp och ner, antagligen första gången sedan det hände som jag minns det.
Vi var ett gäng grabbar som söp oss ordentligt fulla hemma hos en kompis för nåt år sen. Eftersom han har fet lya (läs: Stor kåk) med jättepool inomhus så badade vi givetvis medan vi förtärde alkohol.
Ju längre in på kvällen, desto blötare blev det.
Innan jag vet ordet av så är vi inne på hans toalett, 4-5 grabbar, och jag står helt naken och pissar i en sån här jättehäftig gammal toalettstol med konstig spolning på sidan, med guldhandtag.
Efter det så tränger vi ihop oss 4 stycken killar *nu är ALLA nakna förutom en, han var nog inte full nog* och duschar av oss allt klor i en liten duschhörna på 90x90cm.

Nu till det bögiga: Jag skulle vilja ha en sån där toalettstol i mitt nybyggda badrum men jag vet inte riktigt, är det lite för mycket bögvarning över det?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år