Moonflower
Liten blå terrorist
Jag måste spola länge (flera sekunder,jö) i kranen innan jag får kallt/varmt vatten.
Ja, det där är jobbigt!
Jag måste spola länge (flera sekunder,jö) i kranen innan jag får kallt/varmt vatten.
Eller mitt favorit EMO-citat:
Batterierna i min Ipod är slut, jag orkar inte leva längre.
Jag är så mätt så jag skulle kunna spy tamigtusan!
/perris
Nu blir man ju nyfiken, vad ska herrn ha det till? Samlar material för att åka på på stå upp-turné till Etiopien?...
Kom på en spinoff på den som passar bättre för mitt användningsområde:
- "Så jobbigt att behöva gå på två julbord samma vecka!"
Det där tyckte jag var rätt bra i Umeå, att man kunde sticka ut vid 22 och nästan fullt, sedan riktig fest fram till 02-03, sedan hem och sova.
Här händer inget före kl 01 , de stänger 04-05 och hela dagen är förstörd.
Så var lite glad istället!
Nu blir man ju nyfiken, vad ska herrn ha det till? Samlar material för att åka på på stå upp-turné till Etiopien?
/perris
Jag fick en liten idé som jag funderade på att "illustrera" som marknadsföring för tjejens firma... Tyvär är det lite svårt att få verksamheten att gå runt så de har inte råd med reklambyråer och annat löst folk. Sitter å brainstormar lite och det där med ilandsproblem-konceptet var något jag ville spinna vidare på... Jag är vare sig reklamnisse eller dessajner så det är amatörkluddande....
....ett första utkast ser ut som följer:
...hade tänkt försöka få ihop till en hel serie... (som du kanske förstår jobbar de med hälsa/friskvård i alla möjliga former)....
En mc-relaterad: Sedelautomaten till bensinpumpen tar inte emot tjugorna, de är för skrynkliga! Eller ännu bättre: Jag har bara hundringar och behöver tanka för femti spänn, fan också...
.
Bra idé! Gör en tråd om det vetja. Apropå slut på batterierna, varför trycker man hårdare på knapparna då?
Det där är en djävligt bra fråga!
Jag trycker alltid hårdare på knapparna plus att jag försöker "knuffa" iväg signalen från fjärkontrollen... man typ gör en sån där fäktnings-stöt samtidigt som man trycker extra hårt..
...eller varför sänker man ljudet på bilstereon när man inte riktigt hittar vägen?!
...eller varför sänker man ljudet på bilstereon när man inte riktigt hittar vägen?!
Dom är slut överallt!! Tom hos leverantören (brio)
- "Så jobbigt att behöva gå på två julbord samma vecka!"
Åhå, ser man på, det var ju en väldans bra idé!Jag fick en liten idé som jag funderade på att "illustrera" som marknadsföring för tjejens firma... Tyvär är det lite svårt att få verksamheten att gå runt så de har inte råd med reklambyråer och annat löst folk. Sitter å brainstormar lite och det där med ilandsproblem-konceptet var något jag ville spinna vidare på... Jag är vare sig reklamnisse eller dessajner så det är amatörkluddande....
....ett första utkast ser ut som följer:
...hade tänkt försöka få ihop till en hel serie... (som du kanske förstår jobbar de med hälsa/friskvård i alla möjliga former)....
Det är ju säkerligen annorlunda för olika individer, men för mig så tror jag det beror på att det blir för många starka intryck i en stressituation, och den höga musiken ökar därmed stressnivån. För mig är det alltså inget rationellt baserat beslut att sänka volymen utan en ren impulshandling.För att "koncenterera" sig bättre på att hitta vägen och inte missa något pga man lyssnar på musiken. Det är anledningen, om det verkligen hjälper vet jag inte.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|