Dagens i-landsproblem

MikkE

Guest
När jag trycker på hissknappen tar det fanemej 6 sekunder innan dörrarna stängs, lagom frustrerande!

Moonflower

Liten blå terrorist
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
KTM 640 LC4
Eller mitt favorit EMO-citat:

Batterierna i min Ipod är slut, jag orkar inte leva längre.

:rofl :rofl :bow Äntligen ett riktigt perspektiv på avgrundsdjup, iskall och hjärtskärande misär!!!

Det är jobbigt att behöva röra så mycket på ögonen för att fånga upp allt som händer på min 52" platt-TV :fakta

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
... :)
Kom på en spinoff på den som passar bättre för mitt användningsområde:

- "Så jobbigt att behöva gå på två julbord samma vecka!"
Nu blir man ju nyfiken, vad ska herrn ha det till? Samlar material för att åka på på stå upp-turné till Etiopien?

/perris

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Det där tyckte jag var rätt bra i Umeå, att man kunde sticka ut vid 22 och nästan fullt, sedan riktig fest fram till 02-03, sedan hem och sova.

Här händer inget före kl 01 :va, de stänger 04-05 och hela dagen är förstörd. :mad:

Så var lite glad istället! :tummenupp

Det är ju så man vill ha det, ut sent, hem sent.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Nu blir man ju nyfiken, vad ska herrn ha det till? Samlar material för att åka på på stå upp-turné till Etiopien?

/perris

Jag fick en liten idé som jag funderade på att "illustrera" som marknadsföring för tjejens firma... Tyvär är det lite svårt att få verksamheten att gå runt så de har inte råd med reklambyråer och annat löst folk. Sitter å brainstormar lite och det där med ilandsproblem-konceptet var något jag ville spinna vidare på... Jag är vare sig reklamnisse eller dessajner så det är amatörkluddande....

....ett första utkast ser ut som följer:
...hade tänkt försöka få ihop till en hel serie... (som du kanske förstår jobbar de med hälsa/friskvård i alla möjliga former)....

Bifogat

• ilandsproblem1.jpg
    ilandsproblem1.jpg
    71.6 KB · Visningar: 105

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Jag fick en liten idé som jag funderade på att "illustrera" som marknadsföring för tjejens firma... Tyvär är det lite svårt att få verksamheten att gå runt så de har inte råd med reklambyråer och annat löst folk. Sitter å brainstormar lite och det där med ilandsproblem-konceptet var något jag ville spinna vidare på... Jag är vare sig reklamnisse eller dessajner så det är amatörkluddande....

...hade tänkt försöka få ihop till en hel serie... (som du kanske förstår jobbar de med hälsa/friskvård i alla möjliga former)....

Bra idé! Gör en tråd om det vetja. Apropå slut på batterierna, varför trycker man hårdare på knapparna då? :)

En mc-relaterad: Sedelautomaten till bensinpumpen tar inte emot tjugorna, de är för skrynkliga! Eller ännu bättre: Jag har bara hundringar och behöver tanka för femti spänn, fan också...

.

.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
En mc-relaterad: Sedelautomaten till bensinpumpen tar inte emot tjugorna, de är för skrynkliga! Eller ännu bättre: Jag har bara hundringar och behöver tanka för femti spänn, fan också...
.

Det där är IOFS ett övergående problem, det är snart inte lönt med mindre än femhundringar när man börjar ha lite i tanken!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Påpåkårnen med smörsmak levererar en oljig hinna i gommen.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Bra idé! Gör en tråd om det vetja. Apropå slut på batterierna, varför trycker man hårdare på knapparna då? :)

Det där är en djävligt bra fråga!
Jag trycker alltid hårdare på knapparna plus att jag försöker "knuffa" iväg signalen från fjärkontrollen... man typ gör en sån där fäktnings-stöt samtidigt som man trycker extra hårt..

...eller varför sänker man ljudet på bilstereon när man inte riktigt hittar vägen?!

Last edited:

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Det där är en djävligt bra fråga!
Jag trycker alltid hårdare på knapparna plus att jag försöker "knuffa" iväg signalen från fjärkontrollen... man typ gör en sån där fäktnings-stöt samtidigt som man trycker extra hårt..

Haha vet precis vad du menar, hur mongo är inte det?

...eller varför sänker man ljudet på bilstereon när man inte riktigt hittar vägen?!

För att "koncenterera" sig bättre på att hitta vägen och inte missa något pga man lyssnar på musiken. Det är anledningen, om det verkligen hjälper vet jag inte.

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!

Åhå, ser man på, det var ju en väldans bra idé!

För att "koncenterera" sig bättre på att hitta vägen och inte missa något pga man lyssnar på musiken. Det är anledningen, om det verkligen hjälper vet jag inte.
Det är ju säkerligen annorlunda för olika individer, men för mig så tror jag det beror på att det blir för många starka intryck i en stressituation, och den höga musiken ökar därmed stressnivån. För mig är det alltså inget rationellt baserat beslut att sänka volymen utan en ren impulshandling.

/perris

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...