Zandrah
Guest
Mattias650 skrev:Äntligen någon som förstår!
Tro det eller ej, men jag diggar både synth å hårdrock
Det blir DM i Globen 1/3-06 för min del.. weee
Mattias650 skrev:Äntligen någon som förstår!
Zandrah skrev:Det blir DM i Globen 1/3-06 för min del.. weee
helt rätt... vilket genre som man benämner musiken med hindrar inte mig från att lyssna på den... för mig svänger det eller inte... Nu lyssnar jag på The Killers - Somebody Told Me och det svänger förbannat bra... tidigare idag var det AC/DC, Accept, Depeche Mode, Bloc Party och NIN... Senare blir det troligen lite EST...Zandrah skrev:Tro det eller ej, men jag diggar både synth å hårdrock
Det blir DM i Globen 1/3-06 för min del.. weee
Mr Vader skrev:helt rätt... vilket genre som man benämner musiken med hindrar inte mig från att lyssna på den... för mig svänger det eller inte... Nu lyssnar jag på The Killers - Somebody Told Me och det svänger förbannat bra... tidigare idag var det AC/DC, Accept, Depeche Mode, Bloc Party och NIN... Senare blir det troligen lite EST...
Kjelle skrev:Manowar - Battle Hymns.
Kolla förresten www.swedenrock.com. Releaseparty med bla Saxon och Krokus...[dräggel-smiley]
newstead skrev:way to go... å jag som trodde läkare satt i gungstolen och smuttade på en konjak till mozart
newstead skrev:way to go... å jag som trodde läkare satt i gungstolen och smuttade på en konjak till mozart
Kjelle skrev:Nähädå. Det finns undantag. Men dom är FÅ. Konjaken tar jag dock gärna!
Mustasch är aldrig fel... om den inte sitter under näsan... idag vill jag lyfta fram ytterliggare ett gäng med svenska gittarhjältar... Hellacopters - Everything's On Tv... enjoy...blom skrev:jag tar en massa mustasch idag
sorry... de gamla -80 tals rockarna rules...Kjelle skrev:Accept - Breaker.
ja dom är helt otroligt braMr Vader skrev:Mustasch är aldrig fel... om den inte sitter under näsan... idag vill jag lyfta fram ytterliggare ett gäng med svenska gittarhjältar... Hellacopters - Everything's On Tv... enjoy...
mmmmmmmmKjelle skrev:Fortsätter nostalgitemat med lite AC/DC - The jack.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|