dom skojar man inte bortZandrah skrev:In Flames - Dialogue With Stars
fyy fan.. den är så bra. ryser när jag hör den!
som barn stod man med cykeln utanför nobelhallen i karlskoga och kollade, sen kom den vulgärt stora svarta bussen, ut klev han i tighta.... eh tights Udo. jag minns att han inte hälsade tillbaka när vi ropade, då tänkte man inte, "vilken diva" utan bara "ballt"Mr Vader skrev:sorry... de gamla -80 tals rockarna rules...
blom skrev:dom skojar man inte bort
jag tror att det var den koncerten som jag fick en liten glutt av när vårat pojklag kom hem sent från en bortamatch... vi försökte att få stanna kvar men vakterna var omutbara och vi fick bara gå in med utrustningen och sedan lämna hallen direkt...crashtestdummy skrev:som barn stod man med cykeln utanför nobelhallen i karlskoga och kollade, sen kom den vulgärt stora svarta bussen, ut klev han i tighta.... eh tights Udo. jag minns att han inte hälsade tillbaka när vi ropade, då tänkte man inte, "vilken diva" utan bara "ballt"
Mitt Accept minne.
blom skrev:ballar i väggen blir det idag
blom skrev:ja just ja.. saga gjorde någon låt som var fan så bra kommer jag ihåg.. men vad den heter har jag nog supit bort totalt
...nu drog Dreams precis igång... faan vilken nostalgi, kan se hela videon framför mig med blue angels och allt... kändes även som om pudelfrillan började växa ut...Mr Vader skrev:Jag otade fram lite gamla skivor igår och hittade en samlingsplatta med Van Halen... så idag vill jag dela med mig av deras up's and down's...
vadå southpark blue angels eller??Mr Vader skrev:Jag otade fram lite gamla skivor igår och hittade en samlingsplatta med Van Halen... så idag vill jag dela med mig av deras up's and down's...
...nu drog Dreams precis igång... faan vilken nostalgi, kan se hela videon framför mig med blue angels och allt... kändes även som om pudelfrillan började växa ut...
jag hänger som vanligt inte med... men i VH videon var det någon flygshow och jag har för mig de hette Blue Angels...crashtestdummy skrev:vadå southpark blue angels eller??
fiser man över en öppen låga så visar sig den blåa ängeln i rummet.Mr Vader skrev:jag hänger som vanligt inte med... men i VH videon var det någon flygshow och jag har för mig de hette Blue Angels...
vad var det med Southpark...
ojojojMr Vader skrev:Jag otade fram lite gamla skivor igår och hittade en samlingsplatta med Van Halen... så idag vill jag dela med mig av deras up's and down's...
ja jag sa det förut och jag säger det igen.. fan vad en del har det bracrashtestdummy skrev:jag hör "blå blå vindar och vatten, blå blå vindar och hav..." i huvudet nu. tomas ledin eller så är det prippen som sjunger.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|