dagens låt

Zandrah

Guest
In Flames - Dialogue With The Stars

fyy fan.. den är så bra. ryser när jag hör den! :yoparty

Last edited:

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Mr Vader skrev:
sorry... de gamla -80 tals rockarna rules... :Bugar
som barn stod man med cykeln utanför nobelhallen i karlskoga och kollade, sen kom den vulgärt stora svarta bussen, ut klev han i tighta.... eh tights Udo. jag minns att han inte hälsade tillbaka när vi ropade, då tänkte man inte, "vilken diva" utan bara "ballt"
Mitt Accept minne.

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
crashtestdummy skrev:
som barn stod man med cykeln utanför nobelhallen i karlskoga och kollade, sen kom den vulgärt stora svarta bussen, ut klev han i tighta.... eh tights Udo. jag minns att han inte hälsade tillbaka när vi ropade, då tänkte man inte, "vilken diva" utan bara "ballt"
Mitt Accept minne.
jag tror att det var den koncerten som jag fick en liten glutt av när vårat pojklag kom hem sent från en bortamatch... vi försökte att få stanna kvar men vakterna var omutbara och vi fick bara gå in med utrustningen och sedan lämna hallen direkt... :huvet

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
Bara för det måste jag slänga in Neon Nights - Accept... då är man raskt tillbaka till den tiden man skakade med pudelfrillan... skönt att man kan återvända till nuet när man önskar... :hihi

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
blom skrev:
ballar i väggen blir det idag :yoparty

Ah, Udo med piska, spegelglasögon och kamo-kläder. Det var tider det.

Tänkte annars slå ett slag för den underskattade och ofta bortglömda symfonirock-genren. Därför, således;

Marillion - The web
Saga - Take it or leave it
Pallas - Shock treatment

:tummenupp

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ja just ja.. saga gjorde någon låt som var fan så bra kommer jag ihåg.. men vad den heter har jag nog supit bort totalt :va

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
blom skrev:
ja just ja.. saga gjorde någon låt som var fan så bra kommer jag ihåg.. men vad den heter har jag nog supit bort totalt :va

Lugn, farbror Kjelle har skivor att bränna av. :tummenupp

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
Jag otade fram lite gamla skivor igår och hittade en samlingsplatta med Van Halen... så idag vill jag dela med mig av deras up's and down's... :yoparty

Mr Vader skrev:
Jag otade fram lite gamla skivor igår och hittade en samlingsplatta med Van Halen... så idag vill jag dela med mig av deras up's and down's... :yoparty
...nu drog Dreams precis igång... faan vilken nostalgi, kan se hela videon framför mig med blue angels och allt... kändes även som om pudelfrillan började växa ut... :yoparty :yoparty :hihi

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Mr Vader skrev:

...nu drog Dreams precis igång... faan vilken nostalgi, kan se hela videon framför mig med blue angels och allt... kändes även som om pudelfrillan började växa ut... :yoparty :yoparty :hihi
:hihi vadå southpark blue angels eller?? :rofl :rofl

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Mr Vader skrev:
jag hänger som vanligt inte med... men i VH videon var det någon flygshow och jag har för mig de hette Blue Angels...

vad var det med Southpark... :va
fiser man över en öppen låga så visar sig den blåa ängeln i rummet.
Kenny hävdar bestämt att man inte kan dö av det... :rolleyes:

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
jag hör "blå blå vindar och vatten, blå blå vindar och hav..." i huvudet nu. tomas ledin eller så är det prippen som sjunger.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
crashtestdummy skrev:
jag hör "blå blå vindar och vatten, blå blå vindar och hav..." i huvudet nu. tomas ledin eller så är det prippen som sjunger.
ja jag sa det förut och jag säger det igen.. fan vad en del har det bra :D :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år