blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
har faktiskt alltid gillat Red hot chili peppers. det senare är kanske lite tamt men ojoj vad det rockar om det tidigare.. kolla bara in filmen gängkrig på rullbräda där lirar dom ju lite
hade aldrig hört den faktiskt.. gillar igentligen inte pearl jam, kanske bara tre fyra låtar.. men den var helt klart godkändTERMINATOR skrev:Dagens låt
State of love and trust
Pear jam
blom skrev:hade aldrig hört den faktiskt.. gillar igentligen inte pearl jam, kanske bara tre fyra låtar.. men den var helt klart godkänd
blom skrev:har faktiskt alltid gillat Red hot chili peppers. det senare är kanske lite tamt men ojoj vad det rockar om det tidigare.. kolla bara in filmen gängkrig på rullbräda där lirar dom ju lite
ja fan det kanske är den låten ja den har jag inte i datorn.. måste kollas upp om den går att ladda ner..Brutus skrev:Det är ju just blackeyed blonde de lirar i den filmen. Du vet på den stora festen när de kastar ut brädan i publiken.
Jäkligt grym film för övrigt...titeln går inte av för hackor heller. Bättre än originaltiteln.
blom skrev:ja fan det kanske är den låten ja den har jag inte i datorn.. måste kollas upp om den går att ladda ner..
ja titeln
tackar tackar.. just den låten fixade jag men du lär förmodligen ha en massa anndra låtar som jag är intresserad avBrutus skrev:Säg till annars...här finns det resurser..
conny blom vilken fullblods töntTERMINATOR skrev:dagens låt idag är................
Are you ready to belive med Electric boy´s
TÖNT??????????????????? dom är ju skit brablom skrev:conny blom vilken fullblods tönt
ja det tyckte brudarna oxå när jag gick i 7anTERMINATOR skrev:TÖNT??????????????????? dom är ju skit bra
blom skrev:ja det tyckte brudarna oxå när jag gick i 7an
Stefan skrev:Idag sa dom på P3 att "Stairway to heaven" är alla tiders bästa rocklåt.
Kjelle skrev:Detroit Rock City!
Så gick det till när farfar var ung.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS