Skrotnisse
What would Shervin do?
Snart skall jag veva igång veterantraktorn och plöja snö.
Det är manligt.
Det är manligt.
Snart skall jag veva igång veterantraktorn och plöja snö.
Det är manligt.
Skrattar åt balla Allan när han rakar huvet, petar in en snus, häcklar bögar på avstånd och tror att det på något vis ska ge respekt. Från polarna möjligtvis, men längre än så går det inte. En del har fått för sig att detta ska vara så kallat manligt. I min mening blir det inte mycket sorgligare än så.
Snart ska Jag gå och hyvla igång min 9.1 kilowatts dieselvärmare. Det manliga kommer sen när Jag står och njuter av ljudet brevid långforden.
Ja det är manligt! Är det en grålle eller vad har du för någe? Nuffield?
Snart ska Jag gå och hyvla igång min 9.1 kilowatts dieselvärmare. Det manliga kommer sen när Jag står och njuter av ljudet brevid långforden.
Är det manligt att sitta på ett kontor, smutta på en kopp varm choklad och prata om mjukvarulicenser och it-produkter?
Eh, jag lyfte 100kg i bänkpress på jobbet sist. Tyckte jag var lite manligt.
Dessutom har jag fått medalj i tjänsten!
Det är ingen bil, det är ett Kocoverk
8 minuter var jag stolt..Då måste jag upprätta min manlighet genom att säga att jag tog 150 i förra veckan!
Då måste jag upprätta min manlighet genom att säga att jag tog 150 i förra veckan!
Jag har ont i ryggen. det tycker Jag är manligt. En riktig karl ska ha en hjärtinfarkt, minst 3 kraschade äktenskap och ett par ryggskått i ryggen.
Jag har ont i ryggen. det tycker Jag är manligt. En riktig karl ska ha en hjärtinfarkt, minst 3 kraschade äktenskap och ett par ryggskått i ryggen.
Lämnat öl och sprit på varenda krog i malmö, burit på 50kg ölfat hela dagen, det blir fan inte manligare än så. (Räknade ut att jag lyft ca 21 ton öl och sprit idag )
Typ som Jörgen som rakar huvet och stoppar in en snus?
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |