Dagens Manliga-grej

• Thread starter EmiliosFantomen
  • Start date

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Äsch, inte behöver jag förklara mig för dig. Så dum är du inte.
Det är givetvis attityden jag vill belysa, inte frisyrer eller tobaksnyttjande, även om de ofta med attityden går hand i hand.

Jag är kort och gott mycket glad åt att jag jobbar på kontor idag och slipper den jargong som alltsom oftast infinner sig på arbeten där man.. Ja, arbetar. :hihi
Plus att det är varmt och skönt. :tummenupp
Ghej.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ska fixa bajonettkoppling så Jag kan koppla in den till framtida kåken och värma på om det blir strämavbrått!

Du har ironiskt nog en hel del manliga bravader på lager. Ös på nu!

Fast det ska ju vara idag, jag har inte gjort ngt hårigt idag. :gråta

Jo förresten, jag har beställt reservdelar av Wärtsilä Diesel, det kändes lite mannish! :banana

Last edited:

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Det är givetvis attityden jag vill belysa, inte frisyrer eller tobaksnyttjande, även om de ofta med attityden går hand i hand.

Jag är kort och gott mycket glad åt att jag jobbar på kontor idag och slipper den jargong som alltsom oftast infinner sig på arbeten där man.. Ja, arbetar. :hihi

Det piggar ju alltid upp när man kommer hem från jobbet, att det sitter nån jävla stropp på hög häst o dunkar en i huvet med portföljen.

Så jag svarar väl på det ända sätt stroppen tror att jag kan.

Öhhhh.. Fetta!! Hö hö hö!

Idiot....

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172

Skönt att du kunde bidra i tråden med massa fördomar! :Bugar

Enda manliga idag/inatt när man jobbat är väl att stoppat upp en feting i käften samt snackat skit med allehanda taxichaffisar och en snubbe som fått tippat 13 rätt! :hihi

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Jag kör motorcykel till jobbet. Nu. På vintern och i tio minusgrader alltså. Frun gillar att linda sina fingrar i mitt brösthår. Mina rakblad håller för två rakningar i ansiktet, sen är de slöa. Och mina kläder luktar mc-avgaser. Manligt nog? :D

Merovingian

Guest
Det piggar ju alltid upp när man kommer hem från jobbet, att det sitter nån jävla stropp på hög häst o dunkar en i huvet med portföljen.

Så jag svarar väl på det ända sätt stroppen tror att jag kan.

Öhhhh.. Fetta!! Hö hö hö!

Idiot....

Det var ju inte riktigt så jag skrev. Trist om du tog åt dig. Om det inte är så att "Öhhhhh.. Fetta!! Hö hö hö!" som du uttryckte det, är just det enda du kan uttrycka dig med, behöver du inte ta åt dig över huvud taget.
Jag har mött min beskärda del av just den utvalda delen av befolkningen, och jag säger ju det att jag tycker attityden är så trist, och alltsom oftast är det att vara "manlig" hela grejen handlar om. Och visst finns det jobbiga människor även på kontor, om än färre och på ett annat sätt, men det är som tur är lättare att ignorera dem i den miljön.
Vidare får du jobba med precis vad du vill, jag dömer ingen på yrket.

Och så har jag ingen portfölj heller :tummenupp

Väl mött

Skönt att du kunde bidra i tråden med massa fördomar! :Bugar

Tackar så hjärtligt. Kan du lära mig fler? ;)

Last edited:

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Jag har varit manlig idag för att:

Hållit upp dörrar åt äldre damer (och herrar, eller ja, alla möjliga personer) för att jag tycker det är artigt att göra så.
Hjälpt mamma med disken.
Och bytt sängkläder.

Det är ju nästan så att man är manligare än Tåååny Rikkardssån! :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Eftersom vissa kroppsfunktioner anses vara manliga får jag stolt förtälja att jag presterat en brakare som fick hunden att fnysa och lämna soffan. Manligare blir det inte!:yoparty

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Det var ju inte riktigt så jag skrev. Trist om du tog åt dig. Om det inte är så att "Öhhhhh.. Fetta!! Hö hö hö!" som du uttryckte det, är just det enda du kan uttrycka dig med, behöver du inte ta åt dig över huvud taget.
Jag har mött min beskärda del av just den utvalda delen av befolkningen, och jag säger ju det att jag tycker attityden är så trist, och alltsom oftast är det att vara "manlig" hela grejen handlar om. Och visst finns det jobbiga människor även på kontor, om än färre och på ett annat sätt, men det är som tur är lättare att ignorera dem i den miljön.
Vidare får du jobba med precis vad du vill, jag dömer ingen på yrket.

Och så har jag ingen portfölj heller :tummenupp

Väl mött

Tackar så hjärtligt. Kan du lära mig fler? ;)
Überghej.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Eftersom vissa kroppsfunktioner anses vara manliga får jag stolt förtälja att jag presterat en brakare som fick hunden att fnysa och lämna soffan. Manligare blir det inte!:yoparty

:rofl :rofl :rofl :rofl

Tikka

Världens bästa medlem
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
Yamaha Yzf R6 -03
Suttit i 3 dagar och tagit på och av nya crossutrustningen en jävla massa gånger, medans jag intalar mig själv att jag måste slita in grejjerna för att dom ska sitta bra.
Då kände man sig bra manlig:hihi

Igentligen beror det på en enorm hojabstinens:rolleyes:
Jävla snö! Och inga dubbdäck har man heller:(
Och då kände man sig mindre manlig:(

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Hoj
Letar

Hållit upp dörrar åt äldre damer (och herrar, eller ja, alla möjliga personer) för att jag tycker det är artigt att göra så.
Hjälpt mamma med disken.
Och bytt sängkläder.

Ingen är manligare än Tony :fakta

Dr.Bike

Guest

Hjälpt mamma med disken.
Och bytt sängkläder.

Gentlemannamässigt - ja.
Men manligt?
Ptjaa...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Suttit i 3 dagar och tagit på och av nya crossutrustningen en jävla massa gånger, medans jag intalar mig själv att jag måste slita in grejjerna för att dom ska sitta bra.
Då kände man sig bra manlig:hihi

Igentligen beror det på en enorm hojabstinens:rolleyes:
Jävla snö! Och inga dubbdäck har man heller:(
Och då kände man sig mindre manlig:(
Förutom blankis, så fungerar friska crossdäck bra även i snö.
Bara ett tips..

EmiliosFantomen

Guest
Veckans manliga fredagsgrogg:

DSC00061.JPG

Ilar friskt när kolsyreisen slår mot framtänderna.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

Du akta dig. Hunden laddar nog för fullt för vedergällning medelst frollique å kruskakli. Hundpruttar e inte okej:gnissla

Fast det ska ju vara idag, jag har inte gjort ngt hårigt idag. :gråta

Jo förresten, jag har beställt reservdelar av Wärtsilä Diesel, det kändes lite mannish! :banana

Varför har alla företag som jobbar med diesel sånna som "Webaso", "Wärtsilä"... ärom finska LR? :mad:

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Du akta dig. Hunden laddar nog för fullt för vedergällning medelst frollique å kruskakli. Hundpruttar e inte okej:gnissla

Nu predikar herrn för den redan frälste....Märkligt faktum, dock: Smma dag vi skaffade hund slutade fruntimmret att fjärta. Hunden däremot verkar konstant gasig....:crash

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Nu predikar herrn för den redan frälste....Märkligt faktum, dock: Smma dag vi skaffade hund slutade fruntimmret att fjärta. Hunden däremot verkar konstant gasig....:crash

Fantastiskt! Du får ta och tjöpa en hysteriskt flatulent kanariefågel så är ni kvitt! :eek:rdvits

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Fantastiskt! Du får ta och tjöpa en hysteriskt flatulent kanariefågel så är ni kvitt! :eek:rdvits

Eller en hackspett? Det är nämligen den enda fågelmetafor jag hört mina gifta kompisar använda om sina respektive när dessa inte hör. :D

Last edited:
Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...