Fel, kommunalpolitiker skall det väl ändå vara?
/e
Det är jue bara graden av hjärndödhet som skiljer landstings- och kommunal-politiker år.
Varför kan inte någon som är smart, kunnig och med massor av kontakt med verkligheten satsa på att bli politiker? Trots allt verkar det ju inte som om konkurrensen skrämmer er och vi vet ju alla vilka enorma ekonomiska fördelar det har. Om det är så att ni är alldeles för ödmjuka och utan behov av självhävdelse kan ni väl göra det för oss andra? Som en tjänst?
Jag lovar att vara er evigt tacksam om ni kan gå in och styra upp allt elände som ju EGENTLIGEN är ganska enkelt att fixa.
Varför kan inte någon som är smart, kunnig och med massor av kontakt med verkligheten satsa på att bli politiker? Trots allt verkar det ju inte som om konkurrensen skrämmer er och vi vet ju alla vilka enorma ekonomiska fördelar det har. Om det är så att ni är alldeles för ödmjuka och utan behov av självhävdelse kan ni väl göra det för oss andra? Som en tjänst?
Jag lovar att vara er evigt tacksam om ni kan gå in och styra upp allt elände som ju EGENTLIGEN är ganska enkelt att fixa.
"traditionellt maskulina saker, som att påta i trädgården"...
Den enkla lösningen på problemet är att lägga ned landstingen. Som vårdgivare har de sedan länge bevisat att de spelat ut sin roll.
Tror inte makteliten inom något parti gillar nytänkare.Varför kan inte någon som är smart, kunnig och med massor av kontakt med verkligheten satsa på att bli politiker? Trots allt verkar det ju inte som om konkurrensen skrämmer er och vi vet ju alla vilka enorma ekonomiska fördelar det har. Om det är så att ni är alldeles för ödmjuka och utan behov av självhävdelse kan ni väl göra det för oss andra? Som en tjänst?
Politik verkar vara lite som att vara förbundskapten i fotboll: De mest kompetenta sitter med en öl framför TV:n.Tror inte makteliten inom något parti gillar nytänkare.
Det är till att rätta sej i ledet eller förbli obetydlig.
/politiskt engagerad.
Politik verkar vara lite som att vara förbundskapten i fotboll: De mest kompetenta sitter med en öl framför TV:n.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|