Got Torque?
Demonteringsgeni
Det känns mindre allvarligt om jag har fel på alla frågor om koldioxid och hur många rattfyllon jag statistiskt möter på en resa än om jag har ett enda fel på högerregeln.
Vad menar du att jag ska ha för nytta av kunskapen om koldioxid och rattfyllon efter att provet är skrivet?
Visst, det håller jag med om. Provet är ju trots det också till för att skapa en allmän bild om trafiken i sig och miljön runt den. Nyttan av att veta lite om koldioxid och rattfyllon är väl självklar? Tanken som jag ser det är att man skall vara på sin vakt och extra uppmärksam på att det finns dem som kan göra konstiga saker på vägarna....angående miljöfrågorna är väl tanken att dem skall få en att köra mer bränsle effektivt. -Speciellt nu efter 3;e December förra året när man också införde eco-driving kunskaper på proven.
Provet är ju designat för att skapa en större allmänbildning till trafiken generellt så det får vi leva med att vi ska kunna lite om.
Är det inte lättare att bara acceptera hur det är, plugga lite mer, klara provet och vara nöjd när man grejjat det än att lägga ner energi på att ifrågasätta och vilja ändra det prov man vill ha avklarat?