KGK
1200
några timmars mekande med tonhuvud/omladdning från bandspelaren för att ev. få in spelen i VIC20/64
KGK skrev:2289421några timmars mekande med tonhuvud/omladdning från bandspelaren för att ev. få in spelen i VIC20/64
Cervantes skrev:2289668Fast är det bara jag som är tacksam över att ha växt upp i en värld utan mobiler internet gta med allt??? +massa text
Finns inget bättre än att vara arbetslösKajan skrev:2290452Klipp er o skaffa er ett jobb!
Jag va lovad jobb som lager arbetare men blev blåst på det, så nu får jag klara sommaren på 5000. De är ju skit lätt specielt när hojen behöver delar för 6000.. men det löser sig får ta lite strö jobb. Vill inte ha fast anstälning då skulle jag hoppa av gymnasiet och jobba med det istället och det är inte så smart.Kajan skrev:2290452Klipp er o skaffa er ett jobb!
Thermal skrev:2288737Så sant, jag kan fortfarande telefonnummrena till de flesta kompisarnas föräldrahem. Vad polarna har för nummer nu har jag inte en aning om.
Icke att förglömma: "Vilse i pannkakan"Morgue skrev:2288610Denna räddade min dag i alla fall, mycket nöje:
Det är ett tufft liv (vi) sjuttiotalister har levt........
Eller en Spectrum 48k med suddigumstangenter.KGK skrev:2289421några timmars mekande med tonhuvud/omladdning från bandspelaren för att ev. få in spelen i VIC20/64
Tecknat ? Jovisst, men endast en liten snutt på Lilla Sportspegeln en gång i veckan, eller samma Kalle Anka-sekvens varje julafton.Cervantes skrev:2289668Fast är det bara jag som är tacksam över att ha växt upp i en värld utan mobiler internet gta med allt???
När jag var ung (79:a) var festis en trekant, på tv visades TECKNAT inte nått animerat skit..
Thermal skrev:2294713Så lite tecknat var det inte,, glöm inte Hacke Hackspett på lördagsmornarna i Godmorgon Sverige.
CBR_Falun skrev:2290698Nej, är lite less på att folk alltid tjötar om att man ska svara i mobilen. Nu "måste" man vara tillgänglig hela tiden.. Det var enklare förr utan mobiler
Kajan skrev:2294885& "Goliat" pa hajk
& "tom & jerry" pa lilla sportspegeln
Är det ingen mer än jag som fått barndomen näst intill totalsabbad av den vidriga Clownen Manne och hans vedervärdiga apa Koko?Stortryne skrev:2294409Icke att förglömma: "Vilse i pannkakan"
Och "Tårtan"!SwedB skrev:2294939Det var ju väldans korta avsnitt, summa summarum.. 20 min tecknat på en vecka? Vissa program gick ju bara under vissa delar av året.
Sen fanns ju "Det var en gång" också, om nu någon kommer ihåg det.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|