GSXR1100R
The older i get the faster i was
Vi körde på Martinus ratbike och kom på 16;de plats, vi slog Jorpes med flera varvZilversurfer skrev:2353080Jag såg inte ens Er bajjamajja hoj????
Vi körde på Martinus ratbike och kom på 16;de plats, vi slog Jorpes med flera varvZilversurfer skrev:2353080Jag såg inte ens Er bajjamajja hoj????
GSXR1100R skrev:2340305Team Emil #74 vågar inte ens komma ner till Skåne, CTD #40 misslyckades fatalt med tankningen sist och dessutom hoppade Otee i bollhavet, ALC #20 kommer att bli giftiga med tre inhyrda förare.
Räcer-Kim är svårslagen på Knudan så allt i däck #18 kommer att bli farliga, FET med Mumlan & co gillar regn men det gör även RRacer när han inte kör på sin egen hoj (stackars Martinus).
Kiviks musteri #4 är grymma på sin hemmabana och leder dessutom serien.
Jag tippar följande.
1. Allt i däck #18
2. Kiviks musteri #4
3. HET #2
4. ALC #20
5. Kullens Kanot Kullor #10
10. Radical Riders Racing #63
20. CTD #40
Ni körde asbra idagNicke 98 skrev:2353182Fy skäms på dig att du inte ens hade med HighSider i ditt förhandstips.
Grattis Allt i däck, Kiviks och Hagheim!
Grattis till "segern".GSXR1100R skrev:2351466Blir det simskola i regnet eller kommer det att bli torrsim i bollhavet, just nu så kockar vi järnet med indonesisk RR gryta, den är så stark att man måste vara snabb för att hinna till toaletten innan en olycka sker.
Martinus kommer att köra sin stint med pampers senior.
Vi kom på 16:de plats och ni kom i mål, hoppas Tuben är på benen snart igen, han hann juh inte ens wheela på rakan.Maverick_ou812 skrev:2353271Grattis till "segern".
Efter att försökt stoppa GSXR1100R och Matulda redan vid grindana till bandepån och därefter fått se Mat Hulda lasta ur bilen medan jag själv bar bensindunkar insåg jag att loppet var kört.
Hur det gick i själva ERF:et? Båda teamen fick 11 poäng. Same same but different.
GSXR1100R skrev:2353369Vi kom på 16:de plats och ni kom i mål, hoppas Tuben är på benen snart igen, han han juh inte ens wheela på rakan.
Ja om du hade orkat mer än 20 minuter.RRacer skrev:2353391Vi blev bestulna på en 15:de plats med futtiga nio sekunder!
Det skulle ha varit vår första placeringspoäng.
GSXR1100R skrev:2353393Ja om du hade orkat mer än 20 minuter.
Du körde 62 minuter med pace car samt 28 minuter med gashäng.RRacer skrev:2353406Jag körde faktiskt 90 minuter i sträck!
Hur länge körde farbror?
GSXR1100R skrev:2353193Ni körde asbra idag
Nicke 98 skrev:2353510Vv observera att vi har samma strl på skinnställ... diff >15kg
TACK!! Synd att det aldrig blev någon riktig match!! Men du, du menar inte att Coops djufrysta hamburgare med tillhörande röd lapp på ej färdigpreppad mat?? Plus dock för rätt senap. Angående Mantorp blir då förberedelserna att tina hamburgarna dagen före och skiva tomaterna?Maverick_ou812 skrev:2353271Grattis till "segern".
Efter att försökt stoppa GSXR1100R och Matulda redan vid grindana till bandepån och därefter fått se Mat Hulda lasta ur bilen medan jag själv bar bensindunkar insåg jag att loppet var kört.
Jag försökte kontra med jätteburgare som grillades på plats innehållande chillisås, nyskurna tomater, salldsblad, burgare, Johhnys specialsenap och ost. Denna rätt dissades dock rejält av Mat Hulda med kommentaren "har du inte gjort själva hamburgaren själv?" Nä, det har jag inte och du har för gott om tid!
Så återigen, grattis till segern. Tycker dock att preppningen med att laga all mat innan ankomsten till banan var lite "sådär" ur tävlingssynpunkt.
Vi ses på Matorp. Då är det övernattning som gäller och förberedelserna bör vara mer likvärdiga.
erf.nuGottis skrev:2355193vart är resultaten någonstans måste va blind men hittade inget på mylaps
Jaså det är Steffe som har Freppas gamla rakethojsteffeR1 skrev:2355231erf.nu
japp. så du lyckades komma ner under 1,10 med en gammal sur yamahaGSXR1100R skrev:2355891Jaså det är Steffe som har Freppas gamla rakethoj
Ja det tog 5 år men det gick på en lånad hoj, nu får man sikta på 1.08steffeR1 skrev:2357570japp. så du lyckades komma ner under 1,10 med en gammal sur yamaha
ja det kör du på km den 26GSXR1100R skrev:2357593Ja det tog 5 år men det gick på en lånad hoj, nu får man sikta på 1.08
Får jag låna din hoj dåsteffeR1 skrev:2357606ja det kör du på km den 26
den gillar bara snabba varv, touring åkning gillar den inteGSXR1100R skrev:2357614Får jag låna din hoj då
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|