Dags att hetsa inför ERF 4 på Knudan

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Zilversurfer skrev:
2353080 Jag såg inte ens Er bajjamajja hoj????
Vi körde på Martinus ratbike och kom på 16;de plats, vi slog Jorpes med flera varv :D
 

Nicke 98

2T luktar gott...
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Ljungby
Hoj
Honda CR 250R -05
GSXR1100R skrev:
2340305 Team Emil #74 vågar inte ens komma ner till Skåne, CTD #40 misslyckades fatalt med tankningen sist och dessutom hoppade Otee i bollhavet, ALC #20 kommer att bli giftiga med tre inhyrda förare.

Räcer-Kim är svårslagen på Knudan så allt i däck #18 kommer att bli farliga, FET med Mumlan & co gillar regn men det gör även RRacer när han inte kör på sin egen hoj (stackars Martinus).

Kiviks musteri #4 är grymma på sin hemmabana och leder dessutom serien.

Jag tippar följande.

1. Allt i däck #18
2. Kiviks musteri #4
3. HET #2
4. ALC #20
5. Kullens Kanot Kullor #10

10. Radical Riders Racing #63
20. CTD #40

Fy skäms på dig att du inte ens hade med HighSider i ditt förhandstips.
Grattis Allt i däck, Kiviks och Hagheim!
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nicke 98 skrev:
2353182 Fy skäms på dig att du inte ens hade med HighSider i ditt förhandstips.
Grattis Allt i däck, Kiviks och Hagheim!
Ni körde asbra idag:tummenupp
 

Bifogat

  • DSCF0005.JPG
    DSCF0005.JPG
    70.8 KB · Visningar: 89

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
GSXR1100R skrev:
2351466 Blir det simskola i regnet eller kommer det att bli torrsim i bollhavet, just nu så kockar vi järnet med indonesisk RR gryta, den är så stark att man måste vara snabb för att hinna till toaletten innan en olycka sker.

Martinus kommer att köra sin stint med pampers senior.
Grattis till "segern".
Efter att försökt stoppa GSXR1100R och Matulda redan vid grindana till bandepån och därefter fått se Mat Hulda lasta ur bilen medan jag själv bar bensindunkar insåg jag att loppet var kört. Jag tyckte vi var avancerade som tog med oss elgrillen men RRR släpade fram bord med vit duk, microvågsugn och kaffekokare! Lite stressade hade dom nog dock varit vid lastningen då dom glömde filterhållaren och fick fulmeka ihop en sån av en gammal PET falska. Fick även info om att matrejset höll på att orsaka att dom glömde lasta hojen...

Mat Hulda hade nog gett sig fan på att inte släppa ledningen en enda gång under tävlingen och gick ut starkt med frukostbordet. Färskbryggt kaffe, färskpressad juice och flera olika sorters pålägg var en bra start.
Uppföljningen med "peaches, peaches, peaches" lunchen (tack för tallriken, vi i CTD #40 tyckte rätten var utsökt) utökade ledningen. Jag försökte kontra med jätteburgare som grillades på plats innehållande chillisås, nyskurna tomater, salldsblad, burgare, Johhnys specialsenap och ost. Denna rätt dissades dock rejält av Mat Hulda med kommentaren "har du inte gjort själva hamburgaren själv?" Nä, det har jag inte och du har för gott om tid! :7peta

Nådastöten kom när det var en timme kvar av ERF 4. Mat Hulda kommer då glidandes mot vårt depåtält och droppar följande: "Vad ska du bjuda på till kvällsmat då?"
Kvällsmat?!?!? :va Fattade inte ens frågan...
Fick dock ett smakprov på den indonesiska RR grytan och kan säga att det var tur att ni ändrade strategi. Den var stark!

Så återigen, grattis till segern. Tycker dock att preppningen med att laga all mat innan ankomsten till banan var lite "sådär" ur tävlingssynpunkt.
Vi ses på Matorp. Då är det övernattning som gäller och förberedelserna bör vara mer likvärdiga.

Hur det gick i själva ERF:et? Båda teamen fick 11 poäng. Same same but different. :tungan
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Maverick_ou812 skrev:
2353271 Grattis till "segern".
Efter att försökt stoppa GSXR1100R och Matulda redan vid grindana till bandepån och därefter fått se Mat Hulda lasta ur bilen medan jag själv bar bensindunkar insåg jag att loppet var kört.

Hur det gick i själva ERF:et? Båda teamen fick 11 poäng. Same same but different. :tungan
Vi kom på 16:de plats och ni kom i mål, hoppas Tuben är på benen snart igen, han hann juh inte ens wheela på rakan.
 
Last edited:

RRacer

Medlem
Gick med
13 Jun 2003
Ort
Lerum
Hoj
PW50
GSXR1100R skrev:
2353369 Vi kom på 16:de plats och ni kom i mål, hoppas Tuben är på benen snart igen, han han juh inte ens wheela på rakan.

Vi blev bestulna på en 15:de plats med futtiga nio sekunder! :mad:

Det skulle ha varit vår första placeringspoäng.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
RRacer skrev:
2353391 Vi blev bestulna på en 15:de plats med futtiga nio sekunder! :mad:

Det skulle ha varit vår första placeringspoäng.
Ja om du hade orkat mer än 20 minuter.











:tungan
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
RRacer skrev:
2353406 Jag körde faktiskt 90 minuter i sträck! :yoparty :arsele
Hur länge körde farbror? :D
Du körde 62 minuter med pace car samt 28 minuter med gashäng.

Vi försökte kasta ut Göteborgs Rape på rakan men du missade hela tiden.

I övrigt så kan jag numera knäskrapa i alla kurvor på 1.35 tider:yoparty
 

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Ort
Sverige
Hoj
En Pippigul 600.
Maverick_ou812 skrev:
2353271 Grattis till "segern".
Efter att försökt stoppa GSXR1100R och Matulda redan vid grindana till bandepån och därefter fått se Mat Hulda lasta ur bilen medan jag själv bar bensindunkar insåg jag att loppet var kört.

Jag försökte kontra med jätteburgare som grillades på plats innehållande chillisås, nyskurna tomater, salldsblad, burgare, Johhnys specialsenap och ost. Denna rätt dissades dock rejält av Mat Hulda med kommentaren "har du inte gjort själva hamburgaren själv?" Nä, det har jag inte och du har för gott om tid! :7peta


Så återigen, grattis till segern. Tycker dock att preppningen med att laga all mat innan ankomsten till banan var lite "sådär" ur tävlingssynpunkt.
Vi ses på Matorp. Då är det övernattning som gäller och förberedelserna bör vara mer likvärdiga.
TACK!! :tummenupp Synd att det aldrig blev någon riktig match!! Men du, du menar inte att Coops djufrysta hamburgare med tillhörande röd lapp på ej färdigpreppad mat?? Plus dock för rätt senap. Angående Mantorp blir då förberedelserna att tina hamburgarna dagen före och skiva tomaterna?
Angående gott om tid så har jag alltid 20 min över till riktigt mat :tungan

Next time..Mexican Style.. :2cool


:pannkyss :krama
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
vart är resultaten någonstans måste va blind men hittade inget på mylaps
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
steffeR1 skrev:
2357570 japp. så du lyckades komma ner under 1,10 med en gammal sur yamaha:D
Ja det tog 5 år men det gick på en lånad hoj, nu får man sikta på 1.08 :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top