Dags att tvätta stället igen då...

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Säkert vart uppe förut. Men man tappar ju andan själv av att bara se det här

[YOUTUBE-ID]1xY2dd3ClKA[/YOUTUBE-ID]

Sen har vi denna också. High side i 180 och ställer sig upp som att inget har hänt, snacka om att ha världens jävla tur :tummenupp

[YOUTUBE-ID]Cjq20KryEgY[/YOUTUBE-ID]

cpkossa

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
M696, GSXR750, 660smc
Sen har vi denna också. High side i 180 och ställer sig upp som att inget har hänt, snacka om att ha världens jävla tur :tummenupp

om du kollar så står det 160 nånting på mätaren innan han tappar fäste men ok...

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Jag håller inte med om att inte bilen gör något fel. Eftersom det är ett krön (svårt att se exakt hur det ser ut på filmen) så ska han/hon se till att komma ut i körbanan och komma upp i fart mycket snabbare än så. Sen misstänker jag att föraren inte tittat till vänster tillräckligt länge innan han kör ut. Typ tittar vänster när han är på väg in i korsningen, sen är en så kass förare så han måste råkoncentrera sig när han ska ta den "svåra" svängen. Tycker bilföraren skulle ha kört så långt fram det går eftersom det är höga växter ända fram till korsningen. Nu rullar idioten ju långsamt ut, utan nån koll. Säkerligen märkte inte ens bilföraren att det var nära en krock.

Helt klart delvis bilförarens fel. Nervösa/långsamma förare ställer till så mycket skit så det är inte sant. Kan svära på att det är en pensionär eller kvinna.

Och, jaja, han körde för fort på hojen alla moraltöntar. Det är hans fel också.

Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Hade det funnits kvar "ogilla" så hade du fått ett stort fett sånt.

Det här är vad jag är rädd för, finns alltid en till som är lika skadad som jag i trafiken, bara jag inte möter han någon gång.

[YOUTUBE-ID]fJ9hKpsulmY[/YOUTUBE-ID]

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Det här är vad jag är rädd för, finns alltid en till som är lika skadad som jag i trafiken, bara jag inte möter han någon gång.

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Din film känns väldigt malplacerad och irrelevant både som svar på mitt inlägg och i den här tråden.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Oj, ursäkta, men det var ang. ogilla funktionen.

Men vad är malplacerat med den?

Ogilla hade han fått pga att han inte anser att bilföraren gjorde fel. Malplacerat därför att tråden handlar om en film med en incident där det var nära ögat. Du postar en film, där en dum idiot som inte kan hålla sig i sin körbana mosar en annan hoj, som svar på att jag hade velat ge honom ett ogilla? :va

Fattar fortfarande inte, men det gör inget. Skitsamma.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Ogilla hade han fått pga att han inte anser att bilföraren gjorde fel. Malplacerat därför att tråden handlar om en film med en incident där det var nära ögat. Du postar en film, där en dum idiot som inte kan hålla sig i sin körbana mosar en annan hoj, som svar på att jag hade velat ge honom ett ogilla? :va

Fattar fortfarande inte, men det gör inget. Skitsamma.

Ogilla för att jag postar en på hoj som betedde sig som en idiot.

Ja och dom andra filmerna med vurpor, ser inte att du gav dom en skopa ovett för det?

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00

[]

nu när skäggo la upp den filmen kom ja o tänka på hur många "frontalkrockar" som den här hade undvikts om alla väjt åt rätt håll för störst chans att inte krocka,

även fast de e rätt omöjligt o veta vilkte håll den andre tänker ta, så tänk om :rolleyes:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
nu när skäggo la upp den filmen kom ja o tänka på hur många "frontalkrockar" som den här hade undvikts om alla väjt åt rätt håll för störst chans att inte krocka,

även fast de e rätt omöjligt o veta vilkte håll den andre tänker ta, så tänk om :rolleyes:

Ja den sekvensen innan dom smällde kändes lite som när man möte någon i en gång på ICA.

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Hoj
KTM 990 SD-R -08
Tycker inte heller att bilen gör några direkta fel. Hade han kommit i 70 så hade bilen förmodligen haft halva dagen på sig att gasa på. Men i 170 så blir det problem...

Vilken jävla idiot som helst vet att man laddar inte över ett mörkt krön...

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Tycker inte heller att bilen gör några direkta fel. Hade han kommit i 70 så hade bilen förmodligen haft halva dagen på sig att gasa på. Men i 170 så blir det problem...

Vilken jävla idiot som helst vet att man laddar inte över ett mörkt krön...

Visst ska man ta det lugnt när det är skymt. Frågan är ju dock vad som skymde mest. Krönet eller växterna på åkern. Bilen gjorde fel eftersom den inte körde så långt fram man kunde tills man ser runt växterna och där stannade för att ordentligt titta. Sen ska man snabbt ut och upp i fart. Klart han/hon gjorde fel.

Man undrar ju hur ni kör bil egentligen, ni som inte tyckte bilen gjorde fel. :confused: Jaja, det finns gott om riktiga sopor ute på vägarna, att några hänger här också är väl inte helt osannolikt,

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Visst ska man ta det lugnt när det är skymt. Frågan är ju dock vad som skymde mest. Krönet eller växterna på åkern. Bilen gjorde fel eftersom den inte körde så långt fram man kunde tills man ser runt växterna och där stannade för att ordentligt titta. Sen ska man snabbt ut och upp i fart. Klart han/hon gjorde fel.

Man undrar ju hur ni kör bil egentligen, ni som inte tyckte bilen gjorde fel. :confused: Jaja, det finns gott om riktiga sopor ute på vägarna, att några hänger här också är väl inte helt osannolikt,

Nej, absolut inte osannolikt. Du hänger ju här till exempel. ;)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy