Dags för er killar att ta ställning.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
ass helt klart. Kan de bero på att de vanligare att 16 åriga tjejer har snygg häck än snygga bröst?
Men ett par fasta lagom stora bröst är ju itne fel de heller! :tummenupp

MikkE

Guest
Jag kollar först på rumpan. Är den bra brukar oftast kroppen vara bra också. Är fejset det med blir det bara bättre.
Att klämma och titta på tuttar tycker jag också om, stora som små. Har känt på 'sillisar' som var sköna, så silikonbröst är jag inte emot. Det viktigaste är iaf att tjejen trivs med dem.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Caffe skrev:
Gustav1, du är ju en sådan tråd-dödare!
Postar ett inlägg och alla dör nästan av genans medans den pinsamma tystnaden lägger sig.
En GULDTRÅD som denna höll ju på att gå mig förbi :mad:

Ah jag vet, ibland är sanningen hemsk.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Personligen väljer jag helt klart ett par riktiga bröst än ett par kirurgiskt silikonmodifierade skojbollar. Bröst/rumpa,, svårt att säga.

Nu när det är sagt, jag får inte den andra bilden på Nursey att funka, är den värd omaket att försöka fjäska sig till en kopia av fröken själv? Eller räcker det med den första?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Thermal skrev:
Personligen väljer jag helt klart ett par riktiga bröst än ett par kirurgiskt silikonmodifierade skojbollar. Bröst/rumpa,, svårt att säga.

Nu när det är sagt, jag får inte den andra bilden på Nursey att funka, är den värd omaket att försöka fjäska sig till en kopia av fröken själv? Eller räcker det med den första?

Fjäska på så får vi se... :hihi

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Thermal skrev:

Nej det är inte så lätt att veta när man inte sett den.
Men vi som sett den råder dig att omgående ta anställning i bregottfabriken och påbörja some serious suck up :hihi

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Tuttar. Spelar absolut ingen roll om de är äkta eller konstgjorda.

Thermal

Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Kapten Blåskägg skrev:
Nej det är inte så lätt att veta när man inte sett den.
Men vi som sett den råder dig att omgående ta anställning i bregottfabriken och påbörja some serious suck up :hihi

Faan då, det var det jag var rädd för, är ju helt inkompatibel med kombinationen kvinns och suckin up ju. :huvet Får tänka på det här en stund.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Thermal skrev:
Faan då, det var det jag var rädd för, är ju helt inkompatibel med kombinationen kvinns och suckin up ju. :huvet Får tänka på det här en stund.

Det har kommit till min kännedom att det under stundom utdelas mer eller mindre seriösa raggningstips/gentlemannatips under sena kvällar på SH.
Bara att se till att hjärnan är lite lätt ginmarinerad och hålla sig vaken en fre/lör kväll. Jag själv och Långa Farbrorn har tex försökt forma Jonathan, på hans egen begäran, till en Bad Ass Motherfucker då hans unga hormonstinna hjärna fått för sig att det skulle vara rätt taktik för att öka kontakten med det motsatta könet.

Thermal

Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Tyvärr har jag varit utan sporthoj.com en längre period, så alla dessa diskusioner har jag missat. Bad Ass Motherfucker stilen passar nog inte mig riktigt, har iofs funderat på att göra ett försök. Men i det här fallet tror jag inte att det är rätt väg, det är å andra sidan inte min patentlösning "vill dom nåt får de komma till mig" heller,,

Blommor o choklad,, funkar det så har jag bra mycket bättre grejer att erbjuda, men det blir inte föräns i sommar det. Och så länge vill jag inte vänta, första bilden gav alldeles för mycket mersmak för det. :Bugar

Dr.Bike

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
Det har kommit till min kännedom att det under stundom utdelas mer eller mindre seriösa raggningstips/gentlemannatips under sena kvällar på SH.
Bara att se till att hjärnan är lite lätt ginmarinerad och hålla sig vaken en fre/lör kväll. Jag själv och Långa Farbrorn har tex försökt forma Jonathan, på hans egen begäran, till en Bad Ass Motherfucker då hans unga hormonstinna hjärna fått för sig att det skulle vara rätt taktik för att öka kontakten med det motsatta könet.

Visst är det... ibland hubba-bubba-teenagers kindergarten iaf!
Eller?? *blir mörkrädd om vuxna kvinnor diggar koskitstuket*

*stenhård på ytan, ryggradslös och stinkande på insidan.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Dr.Bike skrev:
Visst är det... ibland hubba-bubba-teenagers kindergarten iaf!
Eller?? *blir mörkrädd om vuxna kvinnor diggar koskitstuket*

*stenhård på ytan, ryggradslös och stinkande på insidan.

Finns ju mellan läggen.
Men den är öppen och pratar, flirtar och skämtar med alla tjejer ligger ju bättre till en den som inte säger något väll?

Dr.Bike

Guest
Kapten Blåskägg skrev:

Läs igen.

(alltså, om nån TROR att BAMF-stuket rockar brudar, så är det nog jätte-FEL, är väl vad jag säger i klartext) Men det finns det väl ingen som tror i nådens år 2005?

Vad säger jag mer? Jo: Att OM det nu (mot förmodan) finns tjejer som tycker att BAMF stuket ÄR cool, så... tja, ha ett underbart liv.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Började att skriva "tjejer gillar"..men det kommer bli kakafoni...så jag säger "jag gillar" killar som har något speciellt (för mig är humorn essentiell).

Vet inte vad som syftas på med BAMF (att han gillar att slå ner mormödrar eller dricker som en svamp och är ute och stjäl bilar hela nätterna?)..men en kille med glimten i ögat...som inte tar sig själv eller livet så allvarligt är vad jag gillar.

Tror inte att BAMF är något som tjejer över 16 års ålder eftersträvar att falla för..(kan ha fel) :tomten
Godnatt :tuttar

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dr.Bike skrev:
Läs igen.

(alltså, om nån TROR att BAMF-stuket rockar brudar, så är det nog jätte-FEL, är väl vad jag säger i klartext) Men det finns det väl ingen som tror i nådens år 2005?

Vad säger jag mer? Jo: Att OM det nu (mot förmodan) finns tjejer som tycker att BAMF stuket ÄR cool, så... tja, ha ett underbart liv.

Okej tack, håller med för övrigt!
Unge Jonathan var nog inte så allvarlig i önskan....hoppas jag iaf :gnissla

Just det, nu kom jag på att jag måste leta upp oljetråden och damma in en fråga.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy