Dags för er killar att ta ställning.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Paradoxy skrev:
Ska vi be UT göra en poll? :tomten
Eller så ber vi bara alla som är emot förslaget att lägga upp en nakenbild på sig själva!

Hittils är de ju ingen som är emot själva iden. :rolleyes:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Långis är en förbannat glad OuTlOw :yoparty

(Bilden är tagen i måndags när jag hälsade på honom på sjukan)

Bifogat

• långis.jpg
    långis.jpg
    46.5 KB · Visningar: 101

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Nu har Nursey änligen fått sin vilja fram.

Efter att ha lovat (hångel), lockat (med petting) och hot (om sex) är bilden på Nursey uppe nu.

Den återfinns HÄR nånstans.

:tuttar

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Mark skrev:
Nu har Nursey änligen fått sin vilja fram.

Efter att ha lovat (hångel), lockat (med petting) och hot (om sex) är bilden på Nursey uppe nu.

Den återfinns HÄR nånstans.

:tuttar
(mutter mutter....Moderator fusk...hmpf !) Han forsokte muta med en hangel bild pa sig mot bilden pa mig sa de sa ! :hihi

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Nursey skrev:
(mutter mutter....Moderator fusk...hmpf !) Han forsokte muta med en hangel bild pa sig mot bilden pa mig sa de sa ! :hihi

My :arsele att jag gjorde.

Efter att ha blivit mailspammad, msn-kontaktad (av 5 olika adresser), fått flertalet sms (med sexanspelning) och lite blombud kunde jag inte stå emot längre.

Jag rådfrågade helt enkelt Långa Farbrorn och Gumpa. Båda sa till mig att släppa fram bilden. Så, sagt och gjort, nu är bysten ute för allmänheten.

Dags att städa. Fiffan, är det inte sånt man ska ha en sambo till så kan jag ansvara för disk(maskinen). :rolleyes:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Mark skrev:
My :arsele att jag gjorde.

Efter att ha blivit mailspammad, msn-kontaktad (av 5 olika adresser), fått flertalet sms (med sexanspelning) och lite blombud kunde jag inte stå emot längre.

Jag rådfrågade helt enkelt Långa Farbrorn och Gumpa. Båda sa till mig att släppa fram bilden. Så, sagt och gjort, nu är bysten ute för allmänheten.

Dags att städa. Fiffan, är det inte sånt man ska ha en sambo till så kan jag ansvara för disk(maskinen). :rolleyes:

Neeej, ni tror val inte pa honom bara for att han e moderator? Fy vad taskigt :arsele

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Tittar ALLTID på rumpan först, har alltid gjort kommer alltid att göra

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Kapten Blåskägg skrev:
Stopp ett tag nu syrran, jag vill inte förringa storleken på dina bröst men om bilden föreställer D-rattar så mäter jag nog min Kewk i ljusår :hihi
Upp till bevis med ny bild :tummenupp

Syrran har nu försett omvärlden med en bild på sin makalöst vackra framvagn och jag ber härmed att få ta avstånd från mitt tidigare inlägg då detta skrevs baserat på bristande bildinformation.
Vill också nämna att jag from nu återgår till att mäta min kewk i cm.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kapten Blåskägg skrev:
Syrran har nu försett omvärlden med en bild på sin makalöst vackra framvagn och jag ber härmed att få ta avstånd från mitt tidigare inlägg då detta skrevs baserat på bristande bildinformation.
Vill också nämna att jag from nu återgår till att mäta min kewk i cm.

:tuttar :bow :rodnar Tackar. Hoppas att alla har en bra helg. Sjalv skall jag aka hoj sa det bara knakar. Sjalv :( . Men det e battre an att inte aka alls. :)
Kraaaaaaaaaaaaam

Ps: Blue, u are a humble man :hihi

Gabor

Guest
Nursey skrev:
:tuttar :bow :rodnar Tackar. Hoppas att alla har en bra helg. Sjalv skall jag aka hoj sa det bara knakar. Sjalv :( . Men det e battre an att inte aka alls. :)
Kraaaaaaaaaaaaam

Jag ska köra en massa hojar, stockholm å prova hojar hela lördagen, dags att få inspiration inför vintern. Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder... :lol

Nu ska jag prova Bueller, Off-road skräp och lite annat skit. Förmodligen ingen som jag kommer att fasna för men spelar roll.

Åså en eloge till dina föräldrar Nursey, som genetiskt skapat ett par av de snyggaste :tuttar jag sett på länge.. :Bugar
Ta väl vara på dom, :tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...