DieselDoris
Gangster rap made me do it
Lasse är yngre än min pappa, så misströsta inte.Kapten Blåskägg skrev:Håller med om att det lät rätt kul, problemet var bara att jag plötsligt kände mig väldigt gammal
Lasse är yngre än min pappa, så misströsta inte.Kapten Blåskägg skrev:Håller med om att det lät rätt kul, problemet var bara att jag plötsligt kände mig väldigt gammal
Du ser!?Nitrogen skrev:Lasse är yngre än min pappa, så misströsta inte.
Vad vare du sade Nitro? Lasse va 64? eller? Hihihi, na jag skojar bara blue . Shit somnbrist e inte o leka medNitrogen skrev:Lasse är yngre än min pappa, så misströsta inte.
Nursey skrev:You are only as old as the woman u feel, Blue.
Alder e inget jag faster vikt vid, om det inte galler omognad. Det e ganska orelevant (om bada har samma syn pa det hela). Sa skrota alders fobierna. Kram
Nitrogen skrev:Lasse är yngre än min pappa, så misströsta inte.
Nursey skrev:Du ser!?
Vad vare du sade Nitro? Lasse va 64? eller? Hihihi, na jag skojar bara blue . Shit somnbrist e inte o leka med
Neeeej då, Lasse är ung och spänstig. I sina absolut bästa årNursey skrev:Vad vare du sade Nitro? Lasse va 64? eller? Hihihi, na jag skojar bara blue . Shit somnbrist e inte o leka med
Na alskling jag skojade baraKapten Blåskägg skrev:Så sant
Men du tror väl inte en kille har åldersnoja bara för att han köper mc när han är 38?
Tröstar föga....
Elaka kvinna
Nitrogen skrev:Neeeej då, Lasse är ung och spänstig. I sina absolut bästa år
Nursey skrev:Na alskling jag skojade bara
Jag e pa bushumor o har ingen att busa med. Fan !! Ta inget till dig for utom det som e bra
Kram o godnatt
Två kronor bjudet.Mark skrev:Råkade komma över ett par strumpbyxor oxå. Dom har lite dålig passform just över låren, så budgivningen kan börja direkCt.
Äh. Vuxna män gör saker tillsammans.Wunder skrev:Det börjar bli lite väl många nakna karlar i gumpas galleri nu, ni tjejer får ta å börja fota lite annars kommer galleriet blockeras av all trafik från www.sportbög.de
tassen skrev:Alla är vackra, på sitt sätt.....
Biturbo skrev:Å 80% av alla tjejjer ser bra ut bakifrån...
Sen ser 46% av dem ut som ett rävgryt i ansiktet!
Biturbo skrev:Å 80% av alla tjejjer ser bra ut bakifrån...
Sen ser 46% av dem ut som ett rävgryt i ansiktet!
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|