DieselDoris
Gangster rap made me do it
Mmmmm rattmuff!!!!Orca69 skrev:Funderar att sätta på en muff nu till vintern, det kommer att bli görgosigt.![]()
Biturbo skrev:Hej! Får jag klämma på dina rattar?
![Tuttar :tuttar :tuttar](/img/smilies/nya/boobies.gif)
Mmmmm rattmuff!!!!Orca69 skrev:Funderar att sätta på en muff nu till vintern, det kommer att bli görgosigt.![]()
Biturbo skrev:Hej! Får jag klämma på dina rattar?
Nitrogen skrev:
Håll till godo, den som söker skall finna.... en dam med lika sköna rattar som jag.Biturbo skrev:Mhhmm... de där var inte så sköna faktiskt.. Det enda som händer är att det blir kladdigt på bildskärmen..
EDIT: Alltså fingeravtryck..
Biturbo skrev:Mhhmm... de där var inte så sköna faktiskt.. Det enda som händer är att det blir kladdigt på bildskärmen..
EDIT: Alltså fingeravtryck..
Jag är rörd och hedrad över att få deltaga i denna prestigefyllda tävling. Jag lovar därför att rapportera alla helgens lösaktiga synder med bilder på söndag.Mark skrev:För att omvända ordet slampa till något positivt och vackert tycker jag att ska ha en tävling om vem som är slampigast.
Härmed utser jag två kandidater:
Långa Farbron - ingen annan kan som han (dåliga raggrepliker)
Nitrogen - ingen annan kvinna lånar ut sinapå det viset!
Fler kandidater är såklart självklart välkomna.
Må bäste man eller kvinna vinna!
Nitrogen skrev:Håll till godo, den som söker skall finna.... en dam med lika sköna rattar som jag.
Långa farbron skrev:
Har farbrorn erbjudit dig lite erotisk massage för att han ska se slampig ut?Biturbo skrev:Tack å bock! Är du gift?
Nitrogen skrev:Jag är rörd och hedrar över att få deltaga i denna prestigefyllda tävling. Jag lovar därför att rapportera alla helgens lösaktiga synder med bilder på söndag.
Biturbo skrev:Tack å bock! Är du gift?
Långa farbron skrev:Popcorn ?
Biturbo skrev:Me schmööör....![]()
Annars har jag en 20 liters hink med vapenfett där hemma som jag kan ta med...
Bortförklaringar finns det gott om. På lördag ska jag hångla med fler än vad du har gjort under hela din livstid. Inse att du redan är besegrad, SUCKERLånga farbron skrev:Känner att jag har möt hårt motstånd och att jag slår lite ifrån underläge just nu,mest pga att jag ligger hemma med ett brutet knä,dock har jag roliga piller som jag kan ge till ev ragg så jag framstår mer attraktiv.
Jo, det är sant. Cp-bus bedriver jag dagligen, kan inte neka till detta med tanke på alla bilder som redan figurerar här. Dock har jag även ägnat mig åt att köra cp-buss.Långa farbron skrev:Ok jag ringer färdtjänst eller..... Mark du har ju kört cp-bus?
Nitrogen skrev:Bortförklaringar finns det gott om. På lördag ska jag hångla med fler än vad du har gjort under hela din livstid. Inse att du redan är besegrad, SUCKER![]()
Jag är snabbare än min egen skugga, så jag känner inte av tidspressen.Långa farbron skrev:Du vet om att ett dygn bara har 24 timmar ?
Nitrogen skrev:Jag är snabbare än min egen skugga, så jag känner inte av tidspressen.
Va? Ett hångel river man ju av på ett par tungrullningar, dvs 5-10 sek. Herregud, 1-2 timmar, då kan dom ju tro att man vill gänga sig.Långa farbron skrev:Hmm ett normalt hångel brukar ta en timme eller två....dvs du hinner max 24 st på ett dygn...du kommer slå mig![]()
Nitrogen skrev:Va? Ett hångel river man ju av på ett par tungrullningar, dvs 5-10 sek. Herregud, 1-2 timmar, då kan dom ju tro att man vill gänga sig.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |