Dags för er killar att ta ställning.

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Baby ninja
Din mamma

Nursey skrev:
Las ovan!!! Fy fan for typer som du. Det var ju menat som lite lattsam humor, med TROJAN PA!!! Biayayatch !!
Slut pa nurseys humor......

Jag tycker helt klart att ni skall vara stolta, tycker daremot att ni skulle haft en tjej i mitten, det hade sett mer harmoniskt (?) ut. Jag skojade bara :pannkyss
Peace

Slampa

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Baby-ninja skrev:

Du lillgrabben,

Jag antar att du har div känslomässiga problem ,vilket gör att din världsbild är ordentligt snedvriden,annars skulle du veta bättre än att kalla folk för sådant.

Den enda som är dåligt i denna tråden är du.

Jag hoppas BUM har tid för dig framöver,tills dess föreslår jag att du håller tyst.

Du är för övrigt rapporterad.

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Baby ninja
Långa farbron skrev:
Du lillgrabben,

Jag antar att du har div känslomässiga problem ,vilket gör att din världsbild är ordentligt snedvriden,annars skulle du veta bättre än att kalla folk för sådant.

Den enda som är dåligt i denna tråden är du.

Jag hoppas BUM har tid för dig framöver,tills dess föreslår jag att du håller tyst.

Du är för övrigt rapporterad.
Om du läser din kompis nurseys inlägg tre rader upp så kanske du inser varför jag svarade på detta vis. Gamling... :tummenupp

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Baby-ninja skrev:
Om du läser din kompis nurseys inlägg tre rader upp så kanske du inser varför jag svarade på detta vis. Gamling... :tummenupp

Det ger dig ingen rätt att kall folk för fula saker,bemöt då istället hennes svar med ett genomtänkt argument.

Klara du inte det så är det kanske dax att se över sitt sätt att agera.

Dessutom är jag ett gammlo,men jag fick iaf lära mig att respektera folk.

Dessutom visar jag ,Mark och div andra killar oss betydligt mer nakan varför är inte vi slampor ?

Last edited:

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Baby ninja
NURSEY!

Det är väldigt svagt att inte stå för det man skriver...

Till er andra kan jag bara säga att där det nu står "Baby_ninja is just that...a baby" stod det tidigare ett TYDLIGT hot emot mig!

Nitrogen skrev:
Jag ser fortfarande inte poängen med att kalla henne för slampa :va

Näe.. Jag förstår det, lilla damen ändrade ju så påpassligt texten i sitt inlägg...

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Baby-ninja skrev:
Till er andra kan jag bara säga att där det nu står "Baby_ninja is just that...a baby" stod det tidigare ett TYDLIGT hot emot mig!
Jag såg innan hon ändrade. Sluta wajna, ingen bryr sig om vad du har att säga ändå.
Adjö!

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Baby-ninja skrev:
NURSEY!

Det är väldigt svagt att inte stå för det man skriver...

Näe.. Jag förstår det, lilla damen ändrade ju så påpassligt texten i sitt inlägg...

Ok så hon hackade sig in i din dator och ändrade texten du citerade också....ge dig.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Kamma er här nu va.. Det var ju viktiga saker som könsorgan, rattar, bajslådor och annat härligt vi diskuterade!

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Biturbo skrev:
Kamma er här nu va.. Det var ju viktiga saker som könsorgan, rattar, bajslådor och annat härligt vi diskuterade!
Jag har skitsköna rattar. Ibland kommer det fram folk på stan och frågar om dom får klämma.
Det du!

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Nitrogen skrev:
Jag har skitsköna rattar. Ibland kommer det fram folk på stan och frågar om dom får klämma.
Det du!
Inte illa, avundsjuk på dig som har fler. Själv har man bara en ratt i bilen som man brukar klämma på. Funderar att sätta på en muff nu till vintern, det kommer att bli görgosigt. :hihi

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy