Dags för er killar att ta ställning.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Clara skrev:
på vilket sätt ger jag tjejer komplex?

det jag skrev ovan beskriver inte mitt liv, utan mitt intryck av nån slags genomsnittslig tjej, tjejer överlag eller nåt sånt, även om även jag lider av många brudiga symptom, en del är jag rätt belåten med somliga avskyr jag. skulle dock inte kalla mig genomsnittslig tjej.

Får jag bara fråga vad som går runt i ditt huvud?
I en tråd så skriver du att du att du tycker det va förjävligt att killar åkte och tittade på dig och dina kompisar när ni satt på en trapp mitt i en industriområde och att alla killar va svin (lr hur det nu va). Medans nu är det så att det är helt okej att tjejer opererar sig för att tjejer tittar mer på varandra och då måste man möta idealen... Hur går det ihop?
Hmm... jag undrar vad det är som gör att vissa killar ser tjejer som symboler. Inte för att tjejer ser andra tjejer som symboler va? Så kan det ju inte vara?

Se helheten!

Varför starta en sån här tråd överhuvudtaget? Jag ska nog starta en som frågar om det är snyggast med röda lr blåa bilar.

//EBS

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
EBS skrev:
Får jag bara fråga vad som går runt i ditt huvud?
I en tråd så skriver du att du att du tycker det va förjävligt att killar åkte och tittade på dig och dina kompisar när ni satt på en trapp mitt i en industriområde och att alla killar va svin (lr hur det nu va). Medans nu är det så att det är helt okej att tjejer opererar sig för att tjejer tittar mer på varandra och då måste man möta idealen... Hur går det ihop?
Hmm... jag undrar vad det är som gör att vissa killar ser tjejer som symboler. Inte för att tjejer ser andra tjejer som symboler va? Så kan det ju inte vara?

Se helheten!

//EBS

kära du, jag har aldrig sagt att jag tycker att tjejer ska operera sig eller att detta är nåt bra. jag skrev VARFÖR jag tror tjejer gör det ibland, och jag kan förstå dem, men jag tycker det är trist. jag skrev även varför jag tror tjejer klankar ner på varandra, känner sig pressade och prioriterar bort en intressant personlighet, alla dessa saker tycker jag är beklagliga och absolut inget jag förespråkar. hur du fick det till det vet jag inte. när man beskriver ett fenomen behöver man inte uppskatta detsamma. :kocko

jag tycker det är trist att tjejer ska känna sig uttittade och pressade både från tjejer och killar, jag tycker det är trist att man som tjej behöver känna sig rädd typ hela tiden, jag tycker det är synd att tjejer opererar sina bröst, jag tycker det är synd att somliga män tror att alla tjejer är till salu osv osv. jag ser det inte som en motsägelse, tvärt om. så jag ser helheten, tack.

som tur är finns det många tjejer som är smarta och roliga och ett par killar som inte är svin. :hihi

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Gnall, gnall och mer gnall

Men shit. Jag skulle be gumpa uppdatera min bild, hehe, men detta har ju ballat ur.
Alltid skall de tjafsas :rolleyes:
Swedie, ar det dax igen?

Edit: Svarta bilar ar snygga, men min himmelsbla(metallic)POLO rockar :yoparty

Last edited by a moderator:

Gabor

Guest
Nursey skrev:
Men shit. Jag skulle be gumpa uppdatera min bild, hehe, men detta har ju ballat ur.
Swedie, ar det dax igen?

Slut tjafsat, :pannkyss , inget går upp mot en tjej med ett underbart leende, gnistrande ögon och en välformad kropp. Så är det. :tummenupp

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Nursey skrev:
Swedie, ar det dax igen?

Edit: Svarta bilar ar snygga, men min himmelsbla(metallic)POLO rockar :yoparty

Det blir alltid tjafs när det e sånna här trådar.
Slår f*n aldrig fel... :va :3freak

// Lena

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Här ska du få Gumpa så att du kan komplettera din så sida.

Notera att vouyeyermannen Långa Farbrorn myser i bakgrunden!

Förvrider detta oxå skönhetsidealen? :rodnar

Bifogat

• nakenhoj2.JPG
    nakenhoj2.JPG
    78.9 KB · Visningar: 133

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Mark skrev:

Jag hade precis atit middag. Det smakade battre i forsta riktningen :zpy :3freak
Killen i mitten sitter VALDIGT nara forsta killen....COZY (!?) Hoppas att han inte blir lika pilsk av att kora hoj som jag blir hehe :banana

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Nursey skrev:
Jag hade precis atit middag. Det smakade battre i forsta riktningen :zpy :3freak
Killen i mitten sitter VALDIGT nara forsta killen....COZY (!?) Hoppas att han inte blir lika pilsk av att kora hoj som jag blir hehe :banana

Din perversa manshatare! :fatta!
Alla förstår att du är bitter för att du inte var bjuden till våran kräftskiva. :tomten

Vi är faktiskt stolta över våra kroppar såsom gud skapade dom! :pannkyss

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Mark skrev:

Grrrrr! Vilka killar! :drool
Jag som tänder på killar i skinnställ på sporthojjar. Där kan man juh verkligen snacka om SKINNSTÄLL!!! :tummenupp :rolleyes:

// Lena

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Baby ninja
Lilla_Tingeling skrev:
Det blir alltid tjafs när det e sånna här trådar.
Slår f*n aldrig fel... :va :3freak

// Lena

Eeeh, e man så satans korkad att man lägger upp bilder på sina lökar i en tråd,
så får man nog stå sitt kast. Det är ta mej fn patetiskt! I mina ögon så är det bara en riktig slampa som gör något sådant!

/J

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Även om hon hade visat lökarna, så ser jag inte vart skon klämmer.
Vem fan har inte sett ett par bröst förut? Inget att reta upp sig på.
:tuttar

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...