Ja bränn behån och ned med patriarkatet. Sieg gudrun.watson skrev:Pfff... Det är sånna som du/ni som ser till att tjejer upplever komplex. Sluta med tonårslöjlet och steppa ur omklädningsrummet nu.
/FW
Ja bränn behån och ned med patriarkatet. Sieg gudrun.watson skrev:Pfff... Det är sånna som du/ni som ser till att tjejer upplever komplex. Sluta med tonårslöjlet och steppa ur omklädningsrummet nu.
/FW
watson skrev:Nu kommer jag ihåg varför jag tog det som en komplimang när en av grabbarna sa: -Men Carin.. Du är ju inte som alla andra killar....
"Rabbla upp allt en normal tjej gör"- Pfff... Det är sånna som du/ni som ser till att tjejer upplever komplex. Sluta med tonårslöjlet och steppa ur omklädningsrummet nu.
/FW
Bikerbitch skrev:Jag har ett mål med min tråd. Vad målet med denna tråd är vet jag inte riktigt tyvärr.
Nursey skrev:Vad hade du for mal da? Jag ar ju intresserad och vill veta (jag ar inte sarkastisk). Tala ur skagget kvinna![]()
Nursey skrev:Hur kan du pasta att det e folk som vi som gor att folk kanner komplex? Vad fan kom den ifran? Det ar inte dessa saker som avgor ens personlighet nar det kommer till kritan
honkiie skrev:Ja bränn behån och ned med patriarkatet. Sieg gudrun.
Bikerbitch skrev:Skäggbiff?
Målet är att få lite tips och ideer. Jag ska ju fixa till ett skithus![]()
Nursey skrev:Hahahaha nej jag kallade inte dig skaggbiff hahahahahaha
Nu fattar jag noll, vadda skit hus?
watson skrev:På med skygglapparna och acceptera att vissa tycker att man måste operera sig för att duga för det motsatt könet...![]()
/FW
Bikerbitch skrev:Nej jag vet. Men du sa att jag skulle tala ur skägget. Kasst skämt sådär.
Min tråd handlade om hur man snyggar till ett skithus [en toalett dvs]
och ligger på racingforumet eftersom jag kör rr och besöker dessa underbara hus då och då och tycker dom är lite äckliga.
Det var därför Duckie riktade en pik mot min tråd som jag startade i racingforumet. Klarnar det ?
tassen skrev:...fantastiskt att tjejer är så eniga....
Nursey, du är kanon, äntligen en tjej med insikt, humor och verbal kapacitet.
Kopplat till ett underbart leende och ett par riktigt snygga, om än lite gömda.
Som kille med en viss livserfarenhet, uppskattar din sammansättning av kvinna.
" Whay to go girly, go for it"
Maximilia skrev:OK, så min tjejkompis bad mig .......... tuttar eller rumpa? ....
............ om det är värt att pumpa in silikon i brösten.
Så vad har ni att säga?
Caffe skrev:Ropen skalla! Dubbel D åt ALLA!!![]()
UrbanTiger skrev:Jaha.... nu väntar alla spännt på att den första bilden själva pudelns kärna ska visas.
Jag menar allt annat dravel och skitsnack är ju bara för att komma år en enda grej lixom.
Nu när vissa har visat vägen kan väl andra fullfölja![]()
Fina priser till den som visar upp bästa varan![]()
*hålla med*madmagnus skrev:i första hand väljer jag rumpan!!!! sen vad gäller bröst får dom gärna vara små (inte obefintliga)![]()
UrbanTiger skrev:Fränt med en hallonpudel. Har du vunnit den på Liseberg, LR![]()
Lövbiff kanske ?
watson skrev:På med skygglapparna och acceptera att vissa tycker att man måste operera sig för att duga för det motsatt könet...![]()
/FW
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand