Dags för er killar att ta ställning.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
watson skrev:
Pfff... Det är sånna som du/ni som ser till att tjejer upplever komplex. Sluta med tonårslöjlet och steppa ur omklädningsrummet nu.

/FW
Ja bränn behån och ned med patriarkatet. Sieg gudrun.

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
watson skrev:
Nu kommer jag ihåg varför jag tog det som en komplimang när en av grabbarna sa: -Men Carin.. Du är ju inte som alla andra killar....

"Rabbla upp allt en normal tjej gör"- Pfff... Det är sånna som du/ni som ser till att tjejer upplever komplex. Sluta med tonårslöjlet och steppa ur omklädningsrummet nu.

/FW

på vilket sätt ger jag tjejer komplex?

det jag skrev ovan beskriver inte mitt liv, utan mitt intryck av nån slags genomsnittslig tjej, tjejer överlag eller nåt sånt, även om även jag lider av många brudiga symptom, en del är jag rätt belåten med somliga avskyr jag. skulle dock inte kalla mig genomsnittslig tjej.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Nursey skrev:
Hahahaha nej jag kallade inte dig skaggbiff hahahahahaha
Nu fattar jag noll, vadda skit hus?

Nej jag vet. Men du sa att jag skulle tala ur skägget. Kasst skämt sådär.
Min tråd handlade om hur man snyggar till ett skithus [en toalett dvs]
och ligger på racingforumet eftersom jag kör rr och besöker dessa underbara hus då och då och tycker dom är lite äckliga.
Det var därför Duckie riktade en pik mot min tråd som jag startade i racingforumet. Klarnar det ?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
watson skrev:
På med skygglapparna och acceptera att vissa tycker att man måste operera sig för att duga för det motsatt könet... :va

/FW

Ja men nastan alla har har ju sagt att de foredrar riktiga mot sillisar (right on :tummenupp ). Det finns val alltid fuckon som gillar kostgjort men majoriteten av grabbarna har har ju huvet paskruvatt ratt :banana :Bugar

Huvudsaken ar att man duger at sig sjalv annars har man ju noll chans med andra. Tycker att argumentet rinner ut i sanden....? :)

Bikerbitch skrev:
Nej jag vet. Men du sa att jag skulle tala ur skägget. Kasst skämt sådär.
Min tråd handlade om hur man snyggar till ett skithus [en toalett dvs]
och ligger på racingforumet eftersom jag kör rr och besöker dessa underbara hus då och då och tycker dom är lite äckliga.
Det var därför Duckie riktade en pik mot min tråd som jag startade i racingforumet. Klarnar det ?

Haha, okej. Hade inte sett den traden. Jag e inte det skarpaste verktyget i ladan hehe..hrm :3freak . Hursom helst hoppas att alla har en bra kvall, nu skall jag mysa med en...bok...suck :(
Godnatt

Gabor

Guest
Läser tråden med ett leende...

...fantastiskt att tjejer är så eniga....
Nursey, du är kanon, äntligen en tjej med insikt, humor och verbal kapacitet.
Kopplat till ett underbart leende och ett par riktigt snygga :tuttar , om än lite gömda.
Som kille med en viss livserfarenhet, uppskattar din sammansättning av kvinna.
" Whay to go girly, go for it"

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
tassen skrev:
...fantastiskt att tjejer är så eniga....
Nursey, du är kanon, äntligen en tjej med insikt, humor och verbal kapacitet.
Kopplat till ett underbart leende och ett par riktigt snygga :tuttar , om än lite gömda.
Som kille med en viss livserfarenhet, uppskattar din sammansättning av kvinna.
" Whay to go girly, go for it"

Man tackar :) Min verbala kapacitet brukar vara lite mer farg glad an detta (tror jag var kapten haddock i ett annat liv...hehe) men jag forsoker vara lite ehem, valuppfostrad har hahaha.
Godnatt

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Ja jösses..

Vad är det för snack om att visa tuttarna? Vem har visat dem här?

Vad, exakt, är det Nursey har visat som inte kan ses i drivor ute på stan?

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Maximilia skrev:
OK, så min tjejkompis bad mig .......... tuttar eller rumpa? ....
............ om det är värt att pumpa in silikon i brösten.

Så vad har ni att säga?

Big is beautiful är ju en gammal fin utrikisk sanning.

Synd att den sanningen kapades av vissa felinformerade/överviktiga/förståsigpåiga viktigpettrar som envist hävdar att den meningen åsyftar hela kroppen och inte brösten vilket framstår som solklart för den person som besitter ett utvecklat och förfinat smaksinne.

Själv så har jag startat ett internetuppror (ung som Expressens bensin-historia) där jag försöker påverka beslutsfattarna i Nobeljuryn.
Nobelpris med hedersomnämndande ur Kungens hand 2006 till skaparna av bröstimplantaten. :Bugar

Ropen skalla! Dubbel D åt ALLA!! :banana

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Caffe skrev:
Ropen skalla! Dubbel D åt ALLA!! :banana

Apporpå stora bröst...så va det ett program på TV för nån vecka sen som handlade om just det. Nån brud i USA som hade typ storlek K eller nåt :eek: :rolleyes:

Inte snyggt för fem öre...o det måste ju vara så förbannat opraktiskt. Jag tänker på om man som jag, gillar att träna o så.

Löpträna blir ju ingen hit, vem vill ränna runt med två medicinbollar på framsidan. Simma, det går ju inte med två flytbollar under sig när man crawlar. Yoga... när man håller på o viker ihop sig som en fällkniv o grejar så föreställer jag mig att dom är i vägen.

För att inte tala om att köra hoj...jag ligger rätt tight mot tanken.. (liten Mad o lite större hoj) det skulle nog vara praktiskt omöjligt. :va

Självklart får alla ha hur stora bröst dom finner behagligt. Och nu är det ju inte speciellt vanligt att folk går runt med storlek K. :tuttar

My 2 cents bara.

//Mad

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Jaha, då var den sanningen framme.
Killar är totalt fixerade vid tuttar och bröst, vilket halsbrytande uppdagande av sanningen!

:hihi

(och tjejjer verkar vara minst lika fixerade)

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
UrbanTiger skrev:
Jaha.... nu väntar alla spännt på att den första bilden själva pudelns kärna ska visas.
Jag menar allt annat dravel och skitsnack är ju bara för att komma år en enda grej lixom.
Nu när vissa har visat vägen kan väl andra fullfölja :banana

Fina priser till den som visar upp bästa varan :tummenupp

Jag förstår inte vad du menar,men här är en bild på en pudel iaf.

Bifogat

• Pudel.jpg
    Pudel.jpg
    18.5 KB · Visningar: 44

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
watson skrev:
På med skygglapparna och acceptera att vissa tycker att man måste operera sig för att duga för det motsatt könet... :va

/FW

Det är ju knappast deras fel att det finns extremt trögtänkta (rentav korkade) brudar som tror detta. Det finns säkerligen lika många tröga grabbar som springer på gym och tycker det är häftigt att vara en broiler. Silikonpumpade blondiner är extremt tråkiga då de till 99% är korkade. Men råkar det komma fram EN smart sådan så blir det en jävla uppståndelse över det och då får man minnsan inte kalla dem dumma blondiner längre...

/naturliga brunetter med IQ över 150 är att föredra.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy