Dags för er killar att ta ställning.

Jonathan

Guest
Jag utnämner den här tråden till Sporthoj.com´s officiella Porrtråd :hihi

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Kapten Blåskägg skrev:
Men släng upp en bild så kan vi hjälpa dig med dina funderingar :hihi

Hon kanske är stolt över sina fina tuttar :tummenupp

SNUSKGUBBE!! :7peta

Jag vet hur du tänker... :lol :lol

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Honda CB400N
Allmänt så tycker jag att det överlag verkar vara viktigare nu för tiden att man är smal, sedan spelar det inte så stor roll vad man har för bröst. Men jag vet inte, bara så jag tycker att det verkar vara.

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
ang. kroppsideal, så är det väl så, om man ska försöka klämma in nån slags sensmoral eller nåt såhär, att de flesta av oss har väl typ fast,vältränad, proportionerlig kropp som nåt slags ideal men sen träffar man kanske nån som inte alls ser ut så, eller bara lite grann, men som det känns jävligt bra med, man har kul med och är jävligt attraherad osv.

liksom, det vore ju kul om ens partner vore perfekt, men det är ju ingen, så några brister får man ju ta.

jag menar, den här tråden handlar ju om tits'n'ass, men jag är rätt säker på att de fleta killarna här är sjukt nöjda om de har nån going att klämma på och ha kul tillsammans med överhuvudtaget på fredagskvällen.

eh, ja. :rolleyes:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Clara skrev:
liksom, det vore ju kul om ens partner vore perfekt, men det är ju ingen, så några brister får man ju ta.

Perfekt är en svår defintion dessutom. I dina ögon betyder perfekt en sak, i en annans ögon betyder det något helt annat.
Men ingen är nog perfekt. Alla har fel och brister, gäller bara att hitta någon som står ut med dom och vice versa.

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Bikerbitch skrev:
För jag är nyfiken på varför man lägger upp en bild på sina bröst på ett sporthojsforum. Lilla_Tingeling får också hemskt gärna svara :tummenupp

kanske av samma anledning man väljer att diskutera toalettinredningar i racingforumdelen, vad vet jag.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Tuttar

:rolleyes: OMEH!!!!!!!!!!

Alltid skall det tjafsas :hihi

1. Detta ar inte forumet som handlar om just hojar, utan ALLMANT SNACK. Snacket var delvis om rumpa eller tuttar men ocksa om sillisar eller riktiga. Sa jag lade upp en bild pa ett par riktiga och skrev (om ni laste det) att alla borde vara nojda med vad de har. Jag e nojd med mina sa vad gor det att de finns som referens till diskussionen?

2. VAD SPELAR DET FOR ROLL??! Det var ju inte era rattar som jag lade upp :3freak.

3. Innan Ni sager det, jo jag har sjalv respekt (!) men har inget emot att bjuda pa mig sjalv till en viss grad. Jag e typen som skamtar grymmt om mig sjalv ofta och mycket. Det kanske e ett osakerhets drag men ofta leder det till att manniskor oppnar upp sig och kanner att man har lite distans till sig sjalv.
Jag e ratt saker pa att Lena kommer att halla med om detta eftersom vi talade om det igar efter vara inlagg. (sag ifran om jag har fel Lena, Tingeling)

Varlden e full av massa trakigheter, varfor inte slappna av och busa lite istallet. Det var ju ett tutt :tuttar inlagg, varfor laste ni det overhuvut taget? Var det for att hitta saker att gnata om? :confused: Om jag har fel ber jag om ursakt for den sista kommentaren :)

Last edited by a moderator:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Bikerbitch skrev:
Perfekt är en svår defintion dessutom. I dina ögon betyder perfekt en sak, i en annans ögon betyder det något helt annat.
Men ingen är nog perfekt. Alla har fel och brister, gäller bara att hitta någon som står ut med dom och vice versa.

Fan, jag måste hålla med dig där för en gångs skull :) Iofs ett enkelt uttalande men helt korrekt. Men att de lägger upp bilder på sig själva får stå för dem, de har säkerligen sina skäl till det och förhoppningsvis är de bra också.
Jag tror ingen av dem har visat oss bilder bara för att få uppskattning för att de har dålig självkänsla, det känns som att det är det du jagar efter men jag kan ha fel.
Man får bjuda på sig själv ibland helt enkelt.

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Nursey skrev:

Coolt gjort, tycker jag! :tummenupp

Det var verkligen inget fult i den bilden...(dreggel, dreggel...)
Nu pekar jag verkligen inte ut ngn men jag har en känsla av att
avundsjuka eller vad det nu är ang utseende finns mer bland tjejer,
än hos killar. Jag kan mycket väl ha fel, men det är en känsla jag har.

Sällan man ser killar granska andra killar uppifrån o ner när det gäller utseendet. Men rackarns ofta ser jag att tjejer gör det med andra tjejer...
Varför är det så?? Ingen kille har klagat så att jag hört det för att jag ser så grymt j-a bra ut, o lätt får alla ragg på krogen... Men det är väl min ödmjuka sida som stoppar dem.. :hihi

Edit: det sista var ett skämt alltså...jag vill inte att tråden ska stängas pga mig.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Zlide skrev:
Sällan man ser killar granska andra killar uppifrån o ner när det gäller utseendet. Men rackarns ofta ser jag att tjejer gör det med andra tjejer...

Jag kan granska dig lite vid Skogis på ons.... :lol

Zlide skrev:
Ingen kille har klagat så att jag hört det för att jag ser så grymt j-a bra ut.......bla bla bla

Tror jag tar med en spegel också :hihi

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
Zlide skrev:
Nursey skrev:

Coolt gjort, tycker jag! :tummenupp

Det var verkligen inget fult i den bilden...(dreggel, dreggel...)
Nu pekar jag verkligen inte ut ngn men jag har en känsla av att
avundsjuka eller vad det nu är ang utseende finns mer bland tjejer,
än hos killar. Jag kan mycket väl ha fel, men det är en känsla jag har.

Varför är det så?? Ingen kille har klagat så att jag hört det för att jag ser så grymt j-a bra ut, o lätt får alla ragg på krogen... Men det är väl min ödmjuka sida som stoppar dem.. :hihi

Edit: det sista var ett skämt alltså...jag vill inte att tråden ska stängas pga mig.

jag tror tjejer kollar in varandra mer därför att killar kollar in tjejer mer än vice versa och för att tjejer ofta bedöms mer för hur de ser ut och killar för vad de gör/hur de är (tänk bara på gamla goa summer time "daddy's rich and your mamma's good looking", alla "knösar"/fula rockstjärnor osv. som är ihop med unga fotomodeller osv), det är även "förväntat" att tjejer ska vilja "ta hand om sig mer" och vara mer fåfänga, jag menar en kille som stylar sig normalt typ duschar, tar deo, vax och klär på sig, en tjej...ja jag orkar iten rabbla upp allt en normal tjej gör.

alltså, tjejer känner sig mer granskade och mer pressade att se "perfekta" ut och tittar därför hur konkurensen ser ut och ser avundsjuka ut när de ser nån "mer perfekt".

känns som att tjejer mer sen de är små konkurerar med varandra medan killar mer håller ihop. tjejer tävlar med varandra om killarnas uppskattning.

så upplever jag, som tjej, det iallafall.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Clara skrev:
...det är även "förväntat" att tjejer ska vilja "ta hand om sig mer" och vara mer fåfänga, jag menar en kille som stylar sig normalt typ duschar, tar deo, vax och klär på sig, en tjej...ja jag orkar iten rabbla upp allt en normal tjej gör.

alltså, tjejer känner sig mer granskade och mer pressade att se "perfekta" ut och tittar därför hur konkurensen ser ut och ser avundsjuka ut när de ser nån "mer perfekt"...

Nu kommer jag ihåg varför jag tog det som en komplimang när en av grabbarna sa: -Men Carin.. Du är ju inte som alla andra killar....

"Rabbla upp allt en normal tjej gör"- Pfff... Det är sånna som du/ni som ser till att tjejer upplever komplex. Sluta med tonårslöjlet och steppa ur omklädningsrummet nu.

/FW

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Självfallet får tjejorna göra precis som dom vill. Om det så läggs in bilder på bröst eller nakenbilder. Jag ifrågasatte bara varför, driven utav min nyfikenhet.

Jag vet att ni är stolta över det ni har och den enda skillnaden är bara att ni väljer att exponera det på ett forum och jag väljer det inte.
Det är tur att vi alla är olika.

Självklart är avundsjuka väldigt vanligt bland tjejer. Detta börjar väl bli något utav en standardfras på sporthoj men varför jag ifrågasatte är inte beroende på att jag är avundsjuk. Jag vet ju själv vad jag har och behöver därigenom inte visa upp det på ett forum :tuttar

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
watson skrev:
Nu kommer jag ihåg varför jag tog det som en komplimang när en av grabbarna sa: -Men Carin.. Du är ju inte som alla andra killar....

"Rabbla upp allt en normal tjej gör"- Pfff... Det är sånna som du/ni som ser till att tjejer upplever komplex. Sluta med tonårslöjlet och steppa ur omklädningsrummet nu.

/FW

Shit Watson/Carin vad du e vuxen :rolleyes: . Jag vill bli som du nar jag blir stor :rofl :rolleyes:

Hur kan du pasta att det e folk som vi som gor att folk kanner komplex? Vad fan kom den ifran? Det ar inte dessa saker som avgor ens personlighet nar det kommer till kritan, tycker att du e lite trangsynt for en gammal veteran.

Alla behover inte branna sina BH:ar :7peta .

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy