Jonathan
Guest
Jag utnämner den här tråden till Sporthoj.com´s officiella Porrtråd ![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Bikerbitch skrev:För jag är nyfiken på varför man lägger upp en bild på sina bröst på ett sporthojsforum. Lilla_Tingeling får också hemskt gärna svara![]()
Kapten Blåskägg skrev:Men släng upp en bild så kan vi hjälpa dig med dina funderingar
Hon kanske är stolt över sina fina tuttar![]()
Clara skrev:liksom, det vore ju kul om ens partner vore perfekt, men det är ju ingen, så några brister får man ju ta.
Jantelag...Bikerbitch skrev:Ladies, varför lägger ni upp bilder på era bröst?
Bikerbitch skrev:För jag är nyfiken på varför man lägger upp en bild på sina bröst på ett sporthojsforum. Lilla_Tingeling får också hemskt gärna svara![]()
Bikerbitch skrev:Perfekt är en svår defintion dessutom. I dina ögon betyder perfekt en sak, i en annans ögon betyder det något helt annat.
Men ingen är nog perfekt. Alla har fel och brister, gäller bara att hitta någon som står ut med dom och vice versa.
Nursey skrev:OMEH!!!!!!!!!!
Coolt gjort, tycker jag!![]()
Det var verkligen inget fult i den bilden...(dreggel, dreggel...)
Nu pekar jag verkligen inte ut ngn men jag har en känsla av att
avundsjuka eller vad det nu är ang utseende finns mer bland tjejer,
än hos killar. Jag kan mycket väl ha fel, men det är en känsla jag har.
Sällan man ser killar granska andra killar uppifrån o ner när det gäller utseendet. Men rackarns ofta ser jag att tjejer gör det med andra tjejer...
Varför är det så?? Ingen kille har klagat så att jag hört det för att jag ser så grymt j-a bra ut, o lätt får alla ragg på krogen... Men det är väl min ödmjuka sida som stoppar dem..![]()
Edit: det sista var ett skämt alltså...jag vill inte att tråden ska stängas pga mig.
Zlide skrev:Sällan man ser killar granska andra killar uppifrån o ner när det gäller utseendet. Men rackarns ofta ser jag att tjejer gör det med andra tjejer...
Zlide skrev:Ingen kille har klagat så att jag hört det för att jag ser så grymt j-a bra ut.......bla bla bla
Zlide skrev:Coolt gjort, tycker jag!![]()
Zlide skrev:Nursey skrev:OMEH!!!!!!!!!!
Coolt gjort, tycker jag!![]()
Det var verkligen inget fult i den bilden...(dreggel, dreggel...)
Nu pekar jag verkligen inte ut ngn men jag har en känsla av att
avundsjuka eller vad det nu är ang utseende finns mer bland tjejer,
än hos killar. Jag kan mycket väl ha fel, men det är en känsla jag har.
Sällan man ser killar granska andra killar uppifrån o ner när det gäller utseendet. Men rackarns ofta ser jag att tjejer gör det med andra tjejer...
Varför är det så?? Ingen kille har klagat så att jag hört det för att jag ser så grymt j-a bra ut, o lätt får alla ragg på krogen... Men det är väl min ödmjuka sida som stoppar dem..![]()
Edit: det sista var ett skämt alltså...jag vill inte att tråden ska stängas pga mig.
jag tror tjejer kollar in varandra mer därför att killar kollar in tjejer mer än vice versa och för att tjejer ofta bedöms mer för hur de ser ut och killar för vad de gör/hur de är (tänk bara på gamla goa summer time "daddy's rich and your mamma's good looking", alla "knösar"/fula rockstjärnor osv. som är ihop med unga fotomodeller osv), det är även "förväntat" att tjejer ska vilja "ta hand om sig mer" och vara mer fåfänga, jag menar en kille som stylar sig normalt typ duschar, tar deo, vax och klär på sig, en tjej...ja jag orkar iten rabbla upp allt en normal tjej gör.
alltså, tjejer känner sig mer granskade och mer pressade att se "perfekta" ut och tittar därför hur konkurensen ser ut och ser avundsjuka ut när de ser nån "mer perfekt".
känns som att tjejer mer sen de är små konkurerar med varandra medan killar mer håller ihop. tjejer tävlar med varandra om killarnas uppskattning.
så upplever jag, som tjej, det iallafall.
Nursey skrev:Clara du har sa ratt. Du verkar cool och klarsynt !
Clara skrev:...det är även "förväntat" att tjejer ska vilja "ta hand om sig mer" och vara mer fåfänga, jag menar en kille som stylar sig normalt typ duschar, tar deo, vax och klär på sig, en tjej...ja jag orkar iten rabbla upp allt en normal tjej gör.
alltså, tjejer känner sig mer granskade och mer pressade att se "perfekta" ut och tittar därför hur konkurensen ser ut och ser avundsjuka ut när de ser nån "mer perfekt"...
duckie skrev:kanske av samma anledning man väljer att diskutera toalettinredningar i racingforumdelen, vad vet jag.
watson skrev:Nu kommer jag ihåg varför jag tog det som en komplimang när en av grabbarna sa: -Men Carin.. Du är ju inte som alla andra killar....
"Rabbla upp allt en normal tjej gör"- Pfff... Det är sånna som du/ni som ser till att tjejer upplever komplex. Sluta med tonårslöjlet och steppa ur omklädningsrummet nu.
/FW
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand