Nursey skrev:Shit Gumpa, du BRYR dig verkligen
Nursey skrev:Hoppas att det funkade nu. Brudar visa dem nu vad akta vara ar varesig det e stora eller mindre. Har e mina iaf. Kraaaaam
Gumpa skrev:Japp,en som man är & håller vad jag lovar oxå!
http://medlem.spray.se/gumpa/gallery.html
Än så länge är det bara "Nursey" & nån stolle som kallar sig för "Gumpa" som är med i/på galleriet!
Väntar med spänning på Långa Farbrorns bidrag oxå!
Nursey skrev:Hoppas att det funkade nu. Brudar visa dem nu vad akta vara ar varesig det e stora eller mindre. Har e mina iaf. Kraaaaam
Lilla_Tingeling skrev:Äkta vara!
// Lena
Dee_cati skrev:Ser mkt bra ut av det lilla man ser med fusk-upphängning Gissar på ett par 85b, möjligtvis c....
Nursey skrev:Nu skall jag hoppa i duschen och omsinnt tvala in mina flickor
Gumpa skrev:Glöm inte kameran!
Har nu uppdaterat med "Långa farbrorns" & "Tingelings" bidrag oxå!
http://medlem.spray.se/gumpa/gallery.html
Lilla_Tingeling skrev:Äkta vara!
// Lena
Nursey skrev:Du har nastan ratt i storleken gosse lille. 85 D e iof den sanna siffran . MEN idag (nar jag tog kortet) sa hade jag inte push up BH (vilket jag brukar ha) utan en helt vanlig spetsBH utan nagot som helst stod. Put that in yer pipe and smoke it . Sa nar jag sager akta vara sa menar jag akta vara.
Nu skall jag hoppa i duschen och omsinnt tvala in mina flickor
Kraaaaaaaaaaaaaaam
Nursey skrev:Du har nastan ratt i storleken gosse lille. 85 D e iof den sanna siffran . MEN idag (nar jag tog kortet) sa hade jag inte push up BH (vilket jag brukar ha) utan en helt vanlig spetsBH utan nagot som helst stod. Put that in yer pipe and smoke it . Sa nar jag sager akta vara sa menar jag akta vara.
Nu skall jag hoppa i duschen och omsinnt tvala in mina flickor
Kraaaaaaaaaaaaaaam
Kapten Blåskägg skrev:Stopp ett tag nu syrran, jag vill inte förringa storleken på dina bröst men om bilden föreställer D-rattar så mäter jag nog min Kewk i ljusår
Upp till bevis med ny bild
Nursey skrev:Ett bra forsok, det far jag medge, men mina brost utan bekladnad kommer inte att visas pa en trad pa SH.
Kram
Kapten Blåskägg skrev:Stopp ett tag nu syrran, jag vill inte förringa storleken på dina bröst men om bilden föreställer D-rattar så mäter jag nog min Kewk i ljusår
Upp till bevis med ny bild
Clara skrev:faktum är att D-kupa inte är så jävla stort som man tror, jag skulle häromdagen köpa en ny bh och probvade typ 75c som jag brukar, men det fick inte. frågade tjejerna i affären om hjälp, de: "ja, det ser ju ut som en b eller c kupa" jag:"eeh, jag provade c och det fick inte plats". kändes typ som att jag skröt fasst jag inte alls gjorde det. gick hem med en i 70 D (sjuk storlek, låter som jag är en pinne med två meloner, det är jag INTE) och en 75 c eller d, minns ej.
det som göms i snö kommer fram i tö, eller nåt.
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|