Dags för er killar att ta ställning.

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Hmm vad många har emot sillisar :confused:
Heller det än att vara slät som en kille på framsidan. Eftersom man nästan bor på gym skulle jag inte klara av att ha en tjej utan muskler o lite former. Så även om de har enorma bröst och helt platt rumpis går de bort direkt :mattias

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nursey skrev:
Hoppas att det funkade nu. Brudar visa dem nu vad akta vara ar varesig det e stora eller mindre. Har e mina iaf. :rodnar Kraaaaam

Ser mkt bra ut av det lilla man ser med fusk-upphängning :) Gissar på ett par 85b, möjligtvis c.... :tungan

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Dee_cati skrev:
Ser mkt bra ut av det lilla man ser med fusk-upphängning :) Gissar på ett par 85b, möjligtvis c.... :tungan

Du har nastan ratt i storleken gosse lille. 85 D e iof den sanna siffran :tuttar. MEN idag (nar jag tog kortet) sa hade jag inte push up BH (vilket jag brukar ha) utan en helt vanlig spetsBH utan nagot som helst stod. Put that in yer pipe and smoke it :hihi. Sa nar jag sager akta vara sa menar jag akta vara. :blah

Nu skall jag hoppa i duschen och omsinnt tvala in mina flickor :tungan
Kraaaaaaaaaaaaaaam

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nursey skrev:
Du har nastan ratt i storleken gosse lille. 85 D e iof den sanna siffran :tuttar. MEN idag (nar jag tog kortet) sa hade jag inte push up BH (vilket jag brukar ha) utan en helt vanlig spetsBH utan nagot som helst stod. Put that in yer pipe and smoke it :hihi. Sa nar jag sager akta vara sa menar jag akta vara. :blah

Kraaaaaaaaaaaaaaam

Ahhh, en annan ger sig inte på sådana stora saker så man har ju inte världens koll på dem precis :)

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Nursey skrev:

Kraaaaaaaaaaaaaaam

Stopp ett tag nu syrran, jag vill inte förringa storleken på dina bröst men om bilden föreställer D-rattar så mäter jag nog min Kewk i ljusår :hihi
Upp till bevis med ny bild :tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kapten Blåskägg skrev:
Stopp ett tag nu syrran, jag vill inte förringa storleken på dina bröst men om bilden föreställer D-rattar så mäter jag nog min Kewk i ljusår :hihi

Ett bra forsok, det far jag medge, men mina brost utan bekladnad kommer inte att visas pa en trad pa SH. Det skall vara for tva ogon (inte fyra for mina lar vara tillbaka rullade i huvudet vid det laget hihi) De ar faktiskt 85 D, Nar jag e lite eherm, mer valtranad gar de ner till 80 C och det ar den storleken som jag sjalv foredrar. Men de ar roliga ting att ha...forutom nar man vill kopa en snygg blus :rolleyes:

Kram

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Nursey skrev:
Ett bra forsok, det far jag medge, men mina brost utan bekladnad kommer inte att visas pa en trad pa SH.

Kram

Nej fan, ta den där push-up:n du snackade om.....känns det för offentligt så funkar det med pm för min del :D

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
Kapten Blåskägg skrev:

faktum är att D-kupa inte är så jävla stort som man tror, jag skulle häromdagen köpa en ny bh och probvade typ 75c som jag brukar, men det fick inte. frågade tjejerna i affären om hjälp, de: "ja, det ser ju ut som en b eller c kupa" jag:"eeh, jag provade c och det fick inte plats". kändes typ som att jag skröt fasst jag inte alls gjorde det. gick hem med en i 70 D (sjuk storlek, låter som jag är en pinne med två meloner, det är jag INTE) och en 75 c eller d, minns ej.
det som göms i snö kommer fram i tö, eller nåt. :tungan

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Clara skrev:
faktum är att D-kupa inte är så jävla stort som man tror, jag skulle häromdagen köpa en ny bh och probvade typ 75c som jag brukar, men det fick inte. frågade tjejerna i affären om hjälp, de: "ja, det ser ju ut som en b eller c kupa" jag:"eeh, jag provade c och det fick inte plats". kändes typ som att jag skröt fasst jag inte alls gjorde det. gick hem med en i 70 D (sjuk storlek, låter som jag är en pinne med två meloner, det är jag INTE) och en 75 c eller d, minns ej.
det som göms i snö kommer fram i tö, eller nåt. :tungan

Är det nått ni tjejer är stolta över, att ha stora bröst allså?
Att du kände det som du skröt om storleken låter ju rätt märkligt.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy