Dags för er killar att ta ställning.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
hojbrud skrev:
Vad ska jag nu göra??
kan du inte berätta för honom i stället?
jag vill ju inte skicka ut en bild på tvillingarna till alla:)

Jag som trodde jag var speciell, klart du inte ska skicka bilderna till honom också! Sen måste jag ju se bakdelen också, den är ju viktigast egentligen...

Blackninja, du måste ju börja med att skicka en bild till henne först. Det handlar om att både ge och få. Men tänk dig en skitsöt tjej med ett par perfekta enäggstvillingar. Nu vet du hur det skulle se ut om hon bara vore häflten så söt som hon är :tuttar

Nursey, bara lägga upp bilden på alternativt ställe, högerklicka på bild, kopiera url. Sen skriver du bara url-till-bild[ /img] utan mellanslag mellan [ och / :D
Alternativt klicka på "hantera medskickade bilder" och sedan bara leta fram bilden och klicka på "skicka svar"

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Dee_cati skrev:
Jag som trodde jag var speciell, klart du inte ska skicka bilderna till honom också! Sen måste jag ju se bakdelen också, den är ju viktigast egentligen...

Blackninja, du måste ju börja med att skicka en bild till henne först. Det handlar om att både ge och få. Men tänk dig en skitsöt tjej med ett par perfekta enäggstvillingar. Nu vet du hur det skulle se ut om hon bara vore häflten så söt som hon är :tuttar

vill ni se bilden så be Dee_cati skicka den till er.. jag har inte tid just nu :hihi

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Här skickas inga bilder! Den ligger bland övriga bilder i mitt privata album numera, där den hör hemma :)

BTW så såg jag en riktigt fin sak idag, ända tills hon vände sig om och man såg framsidan :( Bara ett par stora runda saker fyllda med byggsilikon, en riktig turn-off.

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Gentleman som man är så kan jag bidra med webutrymme & fixa ett snyggt galleri med bilder, så om ni tjejer bara pmár/emailar bilderna :tuttar till mig, så lägger jag upp dom för allmän beskådning eller ett litet privat ställe för ju Er..
Jag är ju bara för snäll ibland :angel

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Gumpa skrev:
Gentleman som man är så kan jag bidra med webutrymme & fixa ett snyggt galleri med bilder, så om ni tjejer bara pmár/emailar bilderna :tuttar till mig, så lägger jag upp dom för allmän beskådning eller ett litet privat ställe för ju Er..

Gäller det Farbröder med? :näsblod

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Gumpa skrev:

Shit Gumpa, du BRYR dig verkligen :rolleyes: :hihi
Sitter o forsoker klura ut detta med bilderna :huvet . Hjalp. Dee-cati jag forsoker som du sade.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Nursey skrev:
Shit Gumpa, du BRYR dig verkligen :rolleyes: :hihi
Sitter o forsoker klura ut detta med bilderna :huvet . Hjalp. Dee-cati jag forsoker som du sade.

Skriv inlägg,rulla ner till knappen "hantera medskickade filer" tryck på den,tryck på valfri "bläddra" knapp,leta upp din bild,klicka på den,tryck på "ladda upp"

Stäng rutan ,skicka inlägget.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Hoppas att det funkade nu. Brudar visa dem nu vad akta vara ar varesig det e stora eller mindre. Har e mina iaf. :rodnar Kraaaaam

Bifogat

• Tuttar.jpg
    Tuttar.jpg
    136.5 KB · Visningar: 168

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Ingen...
Jag säger rumpa....men det var ett hårt övervägande!
Men som tur är slipper jag oroa mig, då min tjej har både skitfin dans-rumpa och en handfull fasta tuttar! :yoparty

Hon är min...bara min!!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...